Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Coldplay… maar, dat zal je nog steeds wel niet geloven zeker?

Nee. Die hebben dat hele album en alles eromheen puur in en opgezet om hun klimaatbewuste boodschap naar buiten te brengen. Die zijn echt niet binnen een paar maanden van "we doen festivals" naar "we gaan niet meer touren ivm milieu" gegaan. Dat hele plan kwam niet zomaar uit de lucht vallen. Daar heeft maanden voorbereiding in gezeten. Coldplay is nooit een optie geweest voor festivals.

Nightwish, Faith No More, Rage Against The Machine, Guns n’ Roses, genoeg

Nightwish, RATM, GnR zijn geen bands die zowel sub als headliner zouden zijn. Die zijn alle drie headliner en niet minder dan dat.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Als je alle berichten op de forums mag geloven zijn ze bezig geweest met Justin Timberlake Foo Fighters en Pearl Jam.
Dus dat ze het nodige weer eens zijn misgelopen is wel duidelijk.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Als je alle berichten op de forums mag geloven zijn ze bezig geweest met Justin Timberlake Foo Fighters en Pearl Jam.
Dus dat ze het nodige weer eens zijn misgelopen is wel duidelijk…..
Foo Fighters is volgens mij nooit optie geweest. Pearl Jam even als optie. Timberlake is even heel serieus geweest...
Coldplay stond begin november op punt van aankondiging voor Pinkpop en TW, voor zover ik opgevangen heb... Maar tja...

Kaarten liggen er anders voor nu...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.008
3.695
Dennis van waar weet jij ‘zoveel’? Je hebt volgensmij nog nooit inside informatie gedeeld die ook uiteindelijk écht kloppend was toch? No offence.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
PJ wrote:
Als je alle berichten op de forums mag geloven zijn ze bezig geweest met Justin Timberlake Foo Fighters en Pearl Jam.
Dus dat ze het nodige weer eens zijn misgelopen is wel duidelijk…..

Foo Fighters is volgens mij nooit optie geweest. Pearl Jam even als optie. Timberlake is even heel serieus geweest…
Coldplay stond begin november op punt van aankondiging voor Pinkpop en TW, voor zover ik opgevangen heb… Maar tja…

Kaarten liggen er anders voor nu…

Het komt op mij over dat Pinkpop wel heel vaak te maken heeft met headliners die ze om wat voor reden dan ook mislopen. Jaar in, jaar uit. Zoiets hoor je veel minder bij Werchter bijvoorbeeld of ligt het aan mij????
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.456
Dennis van waar weet jij ‘zoveel’? Je hebt volgensmij nog nooit inside informatie gedeeld die ook uiteindelijk écht kloppend was toch? No offence.

Ik kan me ook niet aan deze indruk onttrekken.
Net zo min als aan de indruk dat met name Pinkpop te kampen heeft met semi-vastliggende headliners die ineens besluiten toch maar niet te gaan optreden.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Kan de band die geboekt is als mogelijke headliner, wanneer er geen andere gevonden wordt, niet gewoon System Of A Down zijn? Of heb ik iets gemist?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Kan de band die geboekt is als mogelijke headliner, wanneer er geen andere gevonden wordt, niet gewoon System Of A Down zijn? Of heb ik iets gemist?
staan de 21e (zondag) op Hellfest Frankrijk en zijn ook met de Ziggo show al uitgesloten
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Enkele forumleden beschikken nu eenmaal wel eens over net wat meer info.. Die kunnen er ook niets aan doen dat de info dan weer veranderd. En bij PP veranderd er veel de laatste tijd volgens mij...
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
DennisvdBr wrote:

PJ wrote:
Als je alle berichten op de forums mag geloven zijn ze bezig geweest met Justin Timberlake Foo Fighters en Pearl Jam.
Dus dat ze het nodige weer eens zijn misgelopen is wel duidelijk…..


Foo Fighters is volgens mij nooit optie geweest. Pearl Jam even als optie. Timberlake is even heel serieus geweest…
Coldplay stond begin november op punt van aankondiging voor Pinkpop en TW, voor zover ik opgevangen heb… Maar tja…

Kaarten liggen er anders voor nu…

Het komt op mij over dat Pinkpop wel heel vaak te maken heeft met headliners die ze om wat voor reden dan ook mislopen. Jaar in, jaar uit. Zoiets hoor je veel minder bij Werchter bijvoorbeeld of ligt het aan mij????

Nee hoor. Maar het is mogelijk te verklaren:

Tel het aantal pagina's eens in dit topic vergeleken met ELK ANDER topic dat specifiek over één festival gaat. Er wordt hier in het Pinkpop forum gewoon (veel) meer gespeculeerd, en elk bericht van zogenaamde bronnen, orakels of neefjes van bandleden wordt tot de laatste punt en komma ontleed. En zo help je dus GERUCHTEN de wereld in en uit, zoals het hoort op een GERUCHTEN forum. Maar heeft Pinkpop überhaupt bevestigd dat er zelfs maar één band/headliner heeft afgezegd? En dan bedoel ik officieel, dus niet de fluffer van Rob Trommelen of de cavia van Jan Smeets...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.456
Enkele forumleden beschikken nu eenmaal wel eens over net wat meer info.. Die kunnen er ook niets aan doen dat de info dan weer veranderd. En bij PP veranderd er veel de laatste tijd volgens mij…

Het wordt vervelend als die "net wat meer info" als hard feit wordt geponeerd en tegelijkertijd die info nauwelijks kloppend blijkt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.456
PJ wrote:

DennisvdBr wrote:

PJ wrote:
Als je alle berichten op de forums mag geloven zijn ze bezig geweest met Justin Timberlake Foo Fighters en Pearl Jam.
Dus dat ze het nodige weer eens zijn misgelopen is wel duidelijk…..


Foo Fighters is volgens mij nooit optie geweest. Pearl Jam even als optie. Timberlake is even heel serieus geweest…
Coldplay stond begin november op punt van aankondiging voor Pinkpop en TW, voor zover ik opgevangen heb… Maar tja…

Kaarten liggen er anders voor nu…


Het komt op mij over dat Pinkpop wel heel vaak te maken heeft met headliners die ze om wat voor reden dan ook mislopen. Jaar in, jaar uit. Zoiets hoor je veel minder bij Werchter bijvoorbeeld of ligt het aan mij????

Nee hoor. Maar het is mogelijk te verklaren:

Tel het aantal pagina’s eens in dit topic vergeleken met ELK ANDER topic dat specifiek over één festival gaat. Er wordt hier in het Pinkpop forum gewoon (veel) meer gespeculeerd, en elk bericht van zogenaamde bronnen, orakels of neefjes van bandleden wordt tot de laatste punt en komma ontleed. En zo help je dus GERUCHTEN de wereld in en uit, zoals het hoort op een GERUCHTEN forum. Maar heeft Pinkpop überhaupt bevestigd dat er zelfs maar één band/headliner heeft afgezegd? En dan bedoel ik officieel, dus niet de fluffer van Rob Trommelen of de cavia van Jan Smeets…

Juist, vandaar ook mijn sarcastische opmerking dat alleen Pinkpop hiermee te kampen heeft.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Ik denk niet dat Pinkpop dat zelf ooit gaat bevestigen…

Klopt. En dus weten we nooit zeker of het echt zo is. We denken het alleen maar en roepen het hier telkens. En dan lijkt het alsof PP hier vaker mee te maken heeft, terwijl dat volgens mij enkel gestoeld is op al ons geouwehoer...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Tel het aantal pagina’s eens in dit topic vergeleken met ELK ANDER topic dat specifiek over één festival gaat.

Dat, plus in dit topic worden enorm veel (min of meer gerelateerde) discussies gevoerd over acts die misschien wel of op pinkpop zouden moeten of mogen staan. Of juist niet. Trefwoorden: Volbeat. Kensington. Marco Borsato. Etcetera.

Is in andere topics beduidend minder het geval.

Dat verklaart ook mede het hoge aantal pagina's.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken