PJ wrote:
DennisvdBr wrote:
PJ wrote:
Als je alle berichten op de forums mag geloven zijn ze bezig geweest met Justin Timberlake Foo Fighters en Pearl Jam.
Dus dat ze het nodige weer eens zijn misgelopen is wel duidelijk…..
Foo Fighters is volgens mij nooit optie geweest. Pearl Jam even als optie. Timberlake is even heel serieus geweest…
Coldplay stond begin november op punt van aankondiging voor Pinkpop en TW, voor zover ik opgevangen heb… Maar tja…
Kaarten liggen er anders voor nu…
Het komt op mij over dat Pinkpop wel heel vaak te maken heeft met headliners die ze om wat voor reden dan ook mislopen. Jaar in, jaar uit. Zoiets hoor je veel minder bij Werchter bijvoorbeeld of ligt het aan mij????
Nee hoor. Maar het is mogelijk te verklaren:
Tel het aantal pagina’s eens in dit topic vergeleken met ELK ANDER topic dat specifiek over één festival gaat. Er wordt hier in het Pinkpop forum gewoon (veel) meer gespeculeerd, en elk bericht van zogenaamde bronnen, orakels of neefjes van bandleden wordt tot de laatste punt en komma ontleed. En zo help je dus GERUCHTEN de wereld in en uit, zoals het hoort op een GERUCHTEN forum. Maar heeft Pinkpop überhaupt bevestigd dat er zelfs maar één band/headliner heeft afgezegd? En dan bedoel ik officieel, dus niet de fluffer van Rob Trommelen of de cavia van Jan Smeets…