Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

ppganger

Playlistbediener
29 mrt 2018
32
0
Wat me nog opviel : het gifje dat PJ deelde op Twitter verwijst naar de O2 arena show in Londen , spelen nu dus op een andere locatie , dit betekent wellicht dat het meer een verwijzing is naar de landen waar ze de komende tour staan , sluit PP20 in mijn beleving nog niet uit
 

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
Ik zou het tof vinden als PJ op Pinkpop zou staan, maar ze hebben uiteindelijk toch voor Ziggo gekozen en laten PP voor deze keer achterwege.
Ik verwacht nog wel een ACDC/GunsnRoses-formaat band er bij als het ze nog lukt.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
Ik zou het tof vinden als PJ op Pinkpop zou staan, maar ze hebben uiteindelijk toch voor Ziggo gekozen en laten PP voor deze keer achterwege.
Ik verwacht nog wel een ACDC/GunsnRoses-formaat band er bij als het ze nog lukt.
AC DC verwacht ik niet echt die doen meestal geen festivals maar GnR lijkt mij een leuke band die goed bij pinkpop past dan heb je toch een pop-headliner een wat nieuwere rockheadliner en een oude rockheadliner
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Post op het PJ forum.

After the extraordinary success at I-Days 2018 and sold-out stadium concerts, Pearl Jam announce their highly anticipated return to Italy on 5 July 2020 at the International Enzo and Dino Ferrari racetrack in Imola for a single exceptional event. Pearl Jam will play in 13 dates around Europe starting in June next year. The tour will start on June 23rd from Frankfurt, where the band has not performed since 1992 and will end on July 22nd in Amsterdam. The group will also stop in Budapest after 23 years and in Zurich, but also at the famous Lollapalooza festivals in Stockholm and Paris, the Rock Werchter and BST Hyde Park. The Pixies will be the special guests of Pearl Jam in Imola. Don't miss the awaited return of the cult band led by Eddie Vedder!

Streep maar door dus.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
uno wrote:
Ik zou het tof vinden als PJ op Pinkpop zou staan, maar ze hebben uiteindelijk toch voor Ziggo gekozen en laten PP voor deze keer achterwege.
Ik verwacht nog wel een ACDC/GunsnRoses-formaat band er bij als het ze nog lukt.

AC DC verwacht ik niet echt die doen meestal geen festivals maar GnR lijkt mij een leuke band die goed bij pinkpop past dan heb je toch een pop-headliner een wat nieuwere rockheadliner en een oude rockheadliner

Wie is dan de nieuwere rockheadliner?
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
mart1234 wrote:

uno wrote:
Ik zou het tof vinden als PJ op Pinkpop zou staan, maar ze hebben uiteindelijk toch voor Ziggo gekozen en laten PP voor deze keer achterwege.
Ik verwacht nog wel een ACDC/GunsnRoses-formaat band er bij als het ze nog lukt.


AC DC verwacht ik niet echt die doen meestal geen festivals maar GnR lijkt mij een leuke band die goed bij pinkpop past dan heb je toch een pop-headliner een wat nieuwere rockheadliner en een oude rockheadliner

Wie is dan de nieuwere rockheadliner?
Op efestivals wordt dit gezegd:

PJ will go to Amsterdam (That's why I said 'They were' - booked for PP)
They are still trying to book a last band.
It's not completly sure they will come.
No joking, this is not a 'marketingtrick' or something, they are still trying.

If they can fix it;
It's a band.
Classic band.
Think guitars.

That's all I can say at this moment
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Dan mag pinkpop hopen op GNR anders wordt het een pop headliner.
Jammer van PJ, Tour eindigen in ziggo wel mooi.!
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Raskolnikov wrote:

mart1234 wrote:

uno wrote:
Ik zou het tof vinden als PJ op Pinkpop zou staan, maar ze hebben uiteindelijk toch voor Ziggo gekozen en laten PP voor deze keer achterwege.
Ik verwacht nog wel een ACDC/GunsnRoses-formaat band er bij als het ze nog lukt.


AC DC verwacht ik niet echt die doen meestal geen festivals maar GnR lijkt mij een leuke band die goed bij pinkpop past dan heb je toch een pop-headliner een wat nieuwere rockheadliner en een oude rockheadliner


Wie is dan de nieuwere rockheadliner?

Op efestivals wordt dit gezegd:

PJ will go to Amsterdam (That’s why I said ‘They were’ – booked for PP)
They are still trying to book a last band.
It’s not completly sure they will come.
No joking, this is not a ‘marketingtrick’ or something, they are still trying.

If they can fix it;
It’s a band.
Classic band.
Think guitars.

That’s all I can say at this moment

Dus ze hebben nog geen 3de headliner???
RATM nog een optie?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Dus ze hebben nog geen 3de headliner???
RATM nog een optie?
als Kesselman gelijk heeft GnR dus...
maar ik wacht ook op data AC/DC alleen verwacht ik daar niet zo veel van qua festivals, 1 minstens
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.138
1.161
Guns N' Roses, zou zeker kunnen kloppen, dat zou dan ook die vrijdagheadliner van Graspop kunnen zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
...
Op efestivals wordt dit gezegd:
PJ will go to Amsterdam (That’s why I said ‘They were’ – booked for PP)
They are still trying to book a last band.
It’s not completly sure they will come.
No joking, this is not a ‘marketingtrick’ or something, they are still trying.

If they can fix it;
It’s a band.
Classic band.
Think guitars.

That’s all I can say at this moment

- Rage Against The Machine
- AC/DC
- Guns N Roses
- The Who

classic band met gitaar?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
Jesper wrote:

Op efestivals wordt dit gezegd:

PJ will go to Amsterdam (That’s why I said ‘They were’ – booked for PP)
They are still trying to book a last band.
It’s not completly sure they will come.
No joking, this is not a ‘marketingtrick’ or something, they are still trying.

If they can fix it;
It’s a band.
Classic band.
Think guitars.

That’s all I can say at this moment



– Rage Against The Machine
– AC/DC
– Guns N Roses
– The Who

classic band met gitaar?
Ik vind dat al goed om te horen ben niet echt fan van the who maar beter als een pop-headliner
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken