Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

wenteldave wrote:

mart1234 wrote:
Rage against the machine proberen denk dat graspop die ook wel wil op vrijdag dus heb je beide een geweldige headliner denk ik zo

Timmetje wrote:
Justin Timberlake
Pearl Jam
Billie Eilish
The Killers (staan waarschijnlijk vroeg in het voorprogramma van McCartney en Werchter – Landgraaf is iets meer dan een uurtje rijden)
Marco Borsato

Lana Del Rey zou ik dan wel weer tof vinden.

Marco Borsato als headliner ?

Jij hebt de gouden tijden op dit forum gemist…

Wat heb ik gemist dan ?
Helemaal niks dus. Die conclusie had je toch zelf ook wel kunnen trekken wanneer het hier gaat over nota bene Marco Borsato?
Laat ik het erop houden dat sommigen hier Borsato als headliner zien, en dat Smeets dat zelf ook zo ziet.

Zie dat Anderson .Paak op madcool staat? Kanshebber voor pinkpop?
Tones and I, Confidence man, Tove Lo. Allemaal op Mad Cool.

Zijn dat allemaal kanshebbers? Geen van allen headline waardig maar kunnen wel een leuke dag vullen.

Anderson .Paak eventueel op de zaterdag van Post Malone?

Isle of Wight komt dinsdag met de line up. Aangezien dit een week voor PP ligt misschien interessant.
https://twitter.com/isleofwightfest

die hebben lang op zich laten wachten...

maar ben eerlijk gezegd meer benieuwd of het echt Pearl Jam gaat worden morgen vroeg en of Pinkpop er nu wel of niet bij zit als ze aankondigingen doen!?!?

die hebben lang op zich laten wachten…

maar ben eerlijk gezegd meer benieuwd of het echt Pearl Jam gaat worden morgen vroeg en of Pinkpop er nu wel of niet bij zit als ze aankondigingen doen!?!?

Ik reken er niet op. Op het PJ forum wordt er met geen woord meer over Pinkpop gesproken maar wel genoeg over andere data en speelsteden....
De tour vangt aan vermoedelijk net na PP in Duitsland. Ziggo Dome wordt het dan op vermoedelijk 21/22 juli...

DennisvdBr wrote:

Ik reken er niet op. Op het PJ forum wordt er met geen woord meer over Pinkpop gesproken maar wel genoeg over andere data en speelsteden….
De tour vangt aan vermoedelijk net na PP in Duitsland. Ziggo Dome wordt het dan op vermoedelijk 21/22 juli…
hebben zojuist een tweet geplaatst met een gifje van verschillende tourposters. gek genoeg staat Oosternrijk er tussen en zelfs ook Novarock. Wat heel raar is als ze dit als hints bedoelen. Ziggo, Werchter, Londen, Praag en Budapest lijken wel duidelijke hints.
https://twitter.com/PearlJam/status/1201166564512456705

Dinsdag heeft radio 2 de set van bruce springsteen op pinkpop in 2009 gedeeld, is dit een stille hint? Of puur toeval?

Dinsdag heeft radio 2 de set van bruce springsteen op pinkpop in 2009 gedeeld, is dit een stille hint? Of puur toeval?
zoals het er naar uit ziet, puur toeval...

geruchten Springsteen zijn indoor concerten later in het jaar

PJ wrote:

DennisvdBr wrote:

Ik reken er niet op. Op het PJ forum wordt er met geen woord meer over Pinkpop gesproken maar wel genoeg over andere data en speelsteden….
De tour vangt aan vermoedelijk net na PP in Duitsland. Ziggo Dome wordt het dan op vermoedelijk 21/22 juli…

hebben zojuist een tweet geplaatst met een gifje van verschillende tourposters. gek genoeg staat Oosternrijk er tussen en zelfs ook Novarock. Wat heel raar is als ze dit als hints bedoelen. Ziggo, Werchter, Londen, Praag en Budapest lijken wel duidelijke hints.
https://twitter.com/PearlJam/status/1201166564512456705

Ik denk dat we nog even verder kunnen speculeren over de laatste headliner voor PP :wink:

Ik denk dat we nog even verder kunnen speculeren over de laatste headliner voor PP
1f609.svg
dat zouden we morgen vroeg moeten weten dan?
ja of nee

PJ wrote:
Ik denk dat we nog even verder kunnen speculeren over de laatste headliner voor PP
1f609.svg

ja of nee
Zal niet lang meer duren, in ieder geval. Pearl Jam kan je wel afschrijven, maar die derde headliner komt zeker binnen twee weken.

DennisvdBr wrote:

PJ wrote:
1f609.svg

ja of nee

Zal niet lang meer duren, in ieder geval. Pearl Jam kan je wel afschrijven, maar die derde headliner komt zeker binnen twee weken.

Het blijft giswerk maar de geruchten mbt PP zijn de laatste dagen behoorlijk afgezwakt... We gaan het zien morgen..

Eventjes een andere vraag tussendoor.
Wij gaan sinds een paar jaar met de caravan naar Pinkpop. Maar ik merk dat we bij het verlaten van het terrein na de headliner meteen de gezelligheid achter ons laten.

Mijn vraag: Kennen jullie toffe caravan/campercampings die dichter bij het Pinkpop terrein liggen of een busje hebben die tot laat pendelt? Het lijkt me toch een stuk chiller om toch die afterpartys op de Pinkpopcamping mee te kunnen pakken.

Alle tips zijn welkom!

De Griek geeft een laatste hint mbt Pearl Jam tour.
Amsterdam is niet 21/22 juli.....
Ik geef het op en zie het morgen wel..... 8-)

PJ wrote:
De Griek geeft een laatste hint mbt Pearl Jam tour.
Amsterdam is niet 21/22 juli…..
Ik geef het op en zie het morgen wel…..
1f60e.svg

Ik word stapelgek.
helaas, laatste geruchten blijven steken op, tourstart 23 juni in Frankfurt en eindigen 23 juli in Amsterdam.
hoogstwaarschijnlijk dus geen Pinkpop...

Users who are viewing this thread