Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
mart1234 wrote:
Dan word het spannend volgende week hoop niet op een pop headliner eerlijk gezegd doe mij maar lekker hard maar er zijn niet zo heel veel namen meer over voor Pinkpop volgens mij

Ook Lollapalooza komt met nieuws..
https://mobile.twitter.com/lollapaloozafr?lang=nl
dus Lollapalooza Frankrijk komt maandag 10 uur met nieuws!!!!!
Pearl Jam groot gerucht voor Lolla Parijs!!!
dus, wij zouden het ook maandag moeten weten, Pearl Jam op Pinkpop ja of nee?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.031
3.708
Laten we het (niet) hopen. Van de ene kant is Pearl Jam een veilige keuze, maar anderzijds ook een hele saaie. Maargoed, het zal Pearl Jam dan wel worden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.216
Lolla Parijs en Pinkpop ligt qua datum een maand bij elkaar vandaan.
De tour lijkt pas eind juni of begin juli te beginnen.
Als Lolla Pearl Jam heeft zegt dat nog niks over Pinkpop.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.306
Lolla Parijs en Pinkpop ligt qua datum een maand bij elkaar vandaan.
De tour lijkt pas eind juni of begin juli te beginnen.
Als Lolla Pearl Jam heeft zegt dat nog niks over Pinkpop.
Precies. Het gaat nu eigenlijk alleen maar om de vraag of Pearl Jam één keer Pinkpop en één keer de Ziggo Dome gaat doen of toch twee keer de Ziggo Dome.
En zelfs dat hoeft dus niet zo te zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Lolla Parijs en Pinkpop ligt qua datum een maand bij elkaar vandaan.
De tour lijkt pas eind juni of begin juli te beginnen.
Als Lolla Pearl Jam heeft zegt dat nog niks over Pinkpop.
als het Pearl Jam is en dus ook Pearl Jam met nieuws komt, dan is het meteen de hele shebang... (hele tour aankondiging dus)
Gerucht is of tourstart Pinkpop of tourstart paar dagen later in Frankfurt, met Ziggo aan het einde van de tour eind juli, zie Pearl Jam topic
Geruchten over Pinkpop en 1x Ziggo of over 2x Ziggo wisselen zich af.
Het kan zijn dat Pinkpop er niet bij zit, natuurlijk kan dat...

Persoonlijk zie ik Pearl Jam graag komen. Aan de andere kant vind ik 2018 -> 2020 vrij snel, te snel zelfs.
Als het PJ niet is, dan hoop ik dat het niet pop headliner gaat worden. Maar dan hoop ik dat Pinkpop mee kan met de vrijdag headliner van Graspop, daar verwacht ik wel wat stevigere gitaren waar mijn persoonlijke voorkeur ligt.

Maar, aankondiging Pinkpop hangt in de lucht denk ik (ook gezien het gesleutel aan de site), aankondiging Pearl Jam begin december hangt in de lucht. Maandag 10 uur Lollapalooza Parijs waar Pearl Jam sterk gerucht is... Nou... ik weet het niet hoor...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
mart1234 wrote:

Dr. Hannibal wrote:

ppganger wrote:

Dr. Hannibal wrote:
Ik hoop echt dat Eilish de laatste headliner gaat worden, gewoon puur om de reacties die het hier zou opleveren.


Heb Eilish dit jaar op PukkelPop gezien en vond het behoorlijk tegenvallen. Twijfelde ook of alles wel live gezongen was. Wat mij betreft geen waardige pinkpop headliner.
Bovendien heeft niemand behoefte aan al die hysterische schreeuwende meisjes.


Ha! De reacties komen al voordat ze überhaupt aangekondigd wordt. Wat leuk
1f642.svg



Ik snap het als ze komt want ze is groot maar niet waar ik op zit te wachten en zou het wel zonde vinden voor volbeat en disturbed want die zouden dan op een dag staan waar zij vrij weinig mee kunnen qua publiek

Dat laatste gebeurt wel vaker op Pinkpop. Wist ook niet wat Halestorm bijvoorbeeld op de dag van Mumford & Sons deed. Maar goed, Pinkpop staat voor diverse acts op een dag.

Denk dat best veel Pinkpoppers beide bands kunnen waarderen. In mijn vriendenkring in ieder geval wel.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.306
wenteldave wrote:

mart1234 wrote:

Dr. Hannibal wrote:

ppganger wrote:

Dr. Hannibal wrote:
Ik hoop echt dat Eilish de laatste headliner gaat worden, gewoon puur om de reacties die het hier zou opleveren.


Heb Eilish dit jaar op PukkelPop gezien en vond het behoorlijk tegenvallen. Twijfelde ook of alles wel live gezongen was. Wat mij betreft geen waardige pinkpop headliner.
Bovendien heeft niemand behoefte aan al die hysterische schreeuwende meisjes.


Ha! De reacties komen al voordat ze überhaupt aangekondigd wordt. Wat leuk
1f642.svg



Ik snap het als ze komt want ze is groot maar niet waar ik op zit te wachten en zou het wel zonde vinden voor volbeat en disturbed want die zouden dan op een dag staan waar zij vrij weinig mee kunnen qua publiek


Dat laatste gebeurt wel vaker op Pinkpop. Wist ook niet wat Halestorm bijvoorbeeld op de dag van Mumford & Sons deed. Maar goed, Pinkpop staat voor diverse acts op een dag.

Denk dat best veel Pinkpoppers beide bands kunnen waarderen. In mijn vriendenkring in ieder geval wel.
Dat bleek ook wel, omdat die tent nog aardig vol stond. Zou dus niet zoveel uit moeten maken voor het volk dat Volbeat of Disturbed zouden moeten trekken,
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Timmetje wrote:
Lolla Parijs en Pinkpop ligt qua datum een maand bij elkaar vandaan.
De tour lijkt pas eind juni of begin juli te beginnen.
Als Lolla Pearl Jam heeft zegt dat nog niks over Pinkpop.

als het Pearl Jam is en dus ook Pearl Jam met nieuws komt, dan is het meteen de hele shebang… (hele tour aankondiging dus)
Gerucht is of tourstart Pinkpop of tourstart paar dagen later in Frankfurt, met Ziggo aan het einde van de tour eind juli, zie Pearl Jam topic
Geruchten over Pinkpop en 1x Ziggo of over 2x Ziggo wisselen zich af.
Het kan zijn dat Pinkpop er niet bij zit, natuurlijk kan dat…

Persoonlijk zie ik Pearl Jam graag komen. Aan de andere kant vind ik 2018 -> 2020 vrij snel, te snel zelfs.
Als het PJ niet is, dan hoop ik dat het niet pop headliner gaat worden. Maar dan hoop ik dat Pinkpop mee kan met de vrijdag headliner van Graspop, daar verwacht ik wel wat stevigere gitaren waar mijn persoonlijke voorkeur ligt.

Maar, aankondiging Pinkpop hangt in de lucht denk ik (ook gezien het gesleutel aan de site), aankondiging Pearl Jam begin december hangt in de lucht. Maandag 10 uur Lollapalooza Parijs waar Pearl Jam sterk gerucht is… Nou… ik weet het niet hoor…
Ook Werchter komt volgende week met nieuws Dat is natuurlijk niet bevestigd maar ligt natuurlijk wel in de lijn der verwachting. Die hebben nog niets van zich laten horen..
Trouwens, is volgens mij wel aangegeven door insiders op efestivals dat ze volgende week met namen komen....
Als dat ook maandag is...........
 

jamesmurphy

Playlistbediener
30 nov 2019
26
6
Werchter komt maandag ook met nieuwe namen, of althans 'SOON'

Maar stel.. Pearl Jam wordt het niet... Wat blijft er dan nog over voor zondag 21 juni? (van de grote namen die touren?)

Foo Fighters, Macca, Killers, Kol, 21Pilots kunnen niet op die dag. Coldplay komt niet.

Taylor Swift Benelux only in Werchter. En Billie Eilish kan echt geen dag op een festival als Pinkpop dragen. (edit: zie nu pas dat ze 13 juli in Ziggo staat, valt dus ook af lijkt me)

Kan toch bijna niet anders dan dat het 'gewoon' Pearl Jam wordt. (Puur speculeren dit, geen bron)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Het kan zijn dat ze nog iets exclusiefs uit de hoge hoed toveren wat je totaal niet verwacht. Beyonce, Kathy Perry? Ik noem maar wat.
Ook nog de mogelijkheid dat er nog een act is die mogelijk wel gaat touren maar nog geen data heeft. Ik denk dan aan GnR The Who of AC/DC.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.216
Justin Timberlake
Pearl Jam
Billie Eilish
The Killers (staan waarschijnlijk vroeg in het voorprogramma van McCartney en Werchter - Landgraaf is iets meer dan een uurtje rijden)
Marco Borsato

Lana Del Rey zou ik dan wel weer tof vinden.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Rage against the machine proberen denk dat graspop die ook wel wil op vrijdag dus heb je beide een geweldige headliner denk ik zo


Justin Timberlake
Pearl Jam
Billie Eilish
The Killers (staan waarschijnlijk vroeg in het voorprogramma van McCartney en Werchter – Landgraaf is iets meer dan een uurtje rijden)
Marco Borsato

Lana Del Rey zou ik dan wel weer tof vinden.

Marco Borsato als headliner ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Justin Timberlake
Pearl Jam
Billie Eilish
The Killers (staan waarschijnlijk vroeg in het voorprogramma van McCartney en Werchter – Landgraaf is iets meer dan een uurtje rijden)
Marco Borsato
Lana Del Rey zou ik dan wel weer tof vinden.
The Killers lijkt me sterk, ook het apparatuur wat ze gebruiken moet heel snel verhuist worden.
Borsato moet ik heeeeel hard om lachen. :wink:
Lana del Ray en Billie Ellish, ja wat moet ik ervan zeggen. Post Malone is al een gewaagde headliner. Begrijp me niet verkeerd... Het is misschien wat te snel te vlug een andere richting op....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.306
Rage against the machine proberen denk dat graspop die ook wel wil op vrijdag dus heb je beide een geweldige headliner denk ik zo


Timmetje wrote:
Justin Timberlake
Pearl Jam
Billie Eilish
The Killers (staan waarschijnlijk vroeg in het voorprogramma van McCartney en Werchter – Landgraaf is iets meer dan een uurtje rijden)
Marco Borsato

Lana Del Rey zou ik dan wel weer tof vinden.

Marco Borsato als headliner ?
Jij hebt de gouden tijden op dit forum gemist...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
mart1234 wrote:
Rage against the machine proberen denk dat graspop die ook wel wil op vrijdag dus heb je beide een geweldige headliner denk ik zo


Timmetje wrote:
Justin Timberlake
Pearl Jam
Billie Eilish
The Killers (staan waarschijnlijk vroeg in het voorprogramma van McCartney en Werchter – Landgraaf is iets meer dan een uurtje rijden)
Marco Borsato

Lana Del Rey zou ik dan wel weer tof vinden.


Marco Borsato als headliner ?

Jij hebt de gouden tijden op dit forum gemist…
Wat heb ik gemist dan ?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
mart1234 wrote:
Rage against the machine proberen denk dat graspop die ook wel wil op vrijdag dus heb je beide een geweldige headliner denk ik zo


Timmetje wrote:
Justin Timberlake
Pearl Jam
Billie Eilish
The Killers (staan waarschijnlijk vroeg in het voorprogramma van McCartney en Werchter – Landgraaf is iets meer dan een uurtje rijden)
Marco Borsato

Lana Del Rey zou ik dan wel weer tof vinden.


Marco Borsato als headliner ?

Jij hebt de gouden tijden op dit forum gemist…
Gouden tijden ? En wat heb ik precies gemist dan ?
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Lana del Ray en Billie Ellish, ja wat moet ik ervan zeggen. Post Malone is al een gewaagde headliner. Begrijp me niet verkeerd… Het is misschien wat te snel te vlug een andere richting op….

Zowel Eilish als Del Rey lijken me toch interessanter dan de playbackshow van Post Malone.
 

jamesmurphy

Playlistbediener
30 nov 2019
26
6
Justin Timberlake
Pearl Jam
Billie Eilish
The Killers (staan waarschijnlijk vroeg in het voorprogramma van McCartney en Werchter – Landgraaf is iets meer dan een uurtje rijden)
Marco Borsato

Lana Del Rey zou ik dan wel weer tof vinden.

Ik ga al bijna 15 jaar naar Pinkpop.

Lees ook graag altijd alle geruchten op dit forum.

Maar Del Rey zie ik echt niet gebeuren. Eerder DTRH.

Laatste dag headliner op Pinkpop moet 60k kunnen dragen, en daarbij heb ik ook nog nooit een exclusieve naam gezien op Pinkpop alleen. Altijd in combi met andere festivals; Werchter, TW Classic of Boutique.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
605
586
Zowel Eilish als Del Rey lijken me toch interessanter dan de playbackshow van Post Malone.

Tegenwoordig hebben veel artiesten op de achtergrond een band meelopen, ook oa Billie Eilish en Khalid... dus dan zie ik het verschil niet met PM?
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
The Weeknd een kans voor pinkpop? Nieuw(E) nummers komen eraan. Denk wel dat het te klein is voor headliner maar op de dag van Post malone zou wel een goede dag zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken