Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.385
5.997
Snap dat argument dat ze overal staan nooit zo goed, alsof je ze overal gaat zien. Zoveel mensen bezoeken niet meerdere festivals uit het rijtje Hello festival / Concert at Sea / Zwarte Cross / Stadspark LIve / Paaspop / Dauwpop / Pinkpop. Bovendien staat er bij de meeste nog wel een alternatief tegenover geprogrammeerd.

Ronnie Flex stond de afgelopen twee jaar werkelijk op elk festival, en toch zullen er niet veel zijn die hem meer dan 1 keer hebben gezien.

Laat die boys ook gewoon hun succes hebben en wat geld verdienen nu ze populair zijn.

Dit ja. En die oververzadiging valt op lange termijn denk ik ook reuze mee: als ze in 2021 weer wat rustiger aan doen is iedereen ze zo weer vergeten, en kunnen ze er in 2022 gewoon weer met een nieuw album tegenaan. Hoe controversieel ze hier ook zijn, er is onwijs veel vraag naar deze band, anders zouden er echt geen 2 Ziggo shows worden ingepland na zo'n drukke festivalzomer. En die vraag zal groot blijven, zo lang ze hun fanbase tevreden blijven stellen.

Op deze manier worden ze ook nooit headliner op een festival als Pinkpop

Oneens. Ik denk dat ze juist door veel grote live shows te geven, en zichzelf te profileren als festivalband, wél aan het doorstoten zijn naar dat niveau. Elke succesvolle show werkt alleen maar in hun voordeel: ze kunnen echt prima spelen live, en zullen alleen maar meer zieltjes winnen. Ik zie ze best met het volgende album over 2 a 3 jaar Pinkpop headlinen, hoe hard men daar hier ook tegen protesteert.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Pinkpop website laadt af en toe traag, voor de rest niets spannends. Wellicht hebben ze wat moeite met de performance van de hosting.
De zogenaamde "time to first byte" is op zijn zachtst gezegd aan de hoge kant..
 

ppganger

Playlistbediener
29 mrt 2018
32
0
Net door het nieuwe album van Kensington heen gebuffeld
Niet mijn ding , belooft niet veel goeds voor Pinkpop
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Vroeg op de dag haha, zijn eerder (sub)headliner.

Hoeft voor mij absoluut niet, maar snap dat Pinkpop een wat jongere doelgroep aan wil / moet spreken. Die waren opvallend afwezig op de jubileumeditie, al is dat niet zo gek met The Cure en Fleetwood Mac als headliners en Jamiroquai en Lenny Kravitz als sub. Als je met de ouderen (lang) niet uitverkoopt moeten de jongeren het maar doen
1f642.svg
[/quote]

Ik ben er 1 van de jongere garde. Weliswaar vond ik the Cure te langdradig omdat ik daar persoonlijk niks mee heb maar ik vond Lenny Kravitz lekker spelen. Weliswaar The Cure wel helemaal vol gemaakt vanwege Armin van Buuren.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
PJ wrote:

Daantje wrote:
5sos ik moest ff YouTuben.
Ik wordt oud, confronterend.
Tja als dit soort acts al komen neem ik defenitief afscheid van pinkpop.
1f61c.svg

Verschrikkelijk.
Nee doe dan maar goffertpark Bruce, ziggo PJ, hello festival in mijn achtertuin.


Wanneer kwam Hello met namen?

Morgen!! Vorig jaar Keane en Kravitz de beide headliners.
1 naam vul k vast in: kensington
1f923.svg

Ben reuze benieuwd waar die mee gaan komen.

In de email nieuwsbrief van ticketmaster zit al de line up welke ze morgen bekend maken. Lekker handig........
Dus daar komt ie.
De Staat Anouk Krezip Matt Simons De Dijk Al McCay Suzan en Freek Kraantje Pappie Hans de Booij Spargo Neville Staple Band.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Daantje wrote:

PJ wrote:

Daantje wrote:
5sos ik moest ff YouTuben.
Ik wordt oud, confronterend.
Tja als dit soort acts al komen neem ik defenitief afscheid van pinkpop.
1f61c.svg

Verschrikkelijk.
Nee doe dan maar goffertpark Bruce, ziggo PJ, hello festival in mijn achtertuin.


Wanneer kwam Hello met namen?


Morgen!! Vorig jaar Keane en Kravitz de beide headliners.
1 naam vul k vast in: kensington
1f923.svg

Ben reuze benieuwd waar die mee gaan komen.

In de email nieuwsbrief van ticketmaster zit al de line up welke ze morgen bekend maken. Lekker handig……..
Dus daar komt ie.
De Staat Anouk Krezip Matt Simons De Dijk Al McCay Suzan en Freek Kraantje Pappie Hans de Booij Spargo Neville Staple Band.

Niet veel boeiends dus.
Waar is Kensington?
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Nou idd.
Scheur in de broek door tegenvallend kaartverkoop vorig jaar geen internationale headliner.


https://www.dvhn.nl/drenthe/Hello-Festival-Emmen-maakt-pas-op-de-plaats-geen-headliners-als-Kravitz-wel-Anouk-De-Dijk-Kraantje-Pappie-en-Snelle-25077676.html?harvest_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Dikke tegenvaller.!
Denken nu wel 30.000 te verkopen. Hoe dan???
Vorig jaar 24.000..

Idd geen kensington, maar komen nog namen bij,
Maar nix boeiends wat miss ook op pinkpop kon staan zoals Kravitz vorig jaar.
Nou nu mr afwachten op headliner 3 van pinkpop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Dat ene concert van Robbie Williams op de zaterdag van PP is voor diverse goede doelen. Het zal daar wel bij blijven.
https://www.expressandstar.com/entertainment/music/2019/11/28/robbie-williams-to-play-midland-gig/
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.580
Poe. Hello Festival is van medium interessant festival in een klap gegaan naar totaal gezichtsloos met deze line-up.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.580
Poe. Hello Festival is hiermee in een klap van een redelijk interessant festival naar een totaal gezichtsloos festival gegaan. Niks wat het op deze manier onderscheidt van andere grote dorpsfeesten.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Klopt, erg jammer. ?Vooral omdat het zon beetje in mijn achtertuin is.
En daar blijf k ook zitten waarschijnlijk met een pilsje.
Dit soort artiesten zie ik jaarlijks bij vrienden van Amstel al langskomen. En dan is het nog te behappen omdat het dan vooral om de gezelligheid gaat.
Stadspark trekt me ook niet.
Pinkpop eerste 2 dagen ook niet kwa headliner.
Dussss aandacht gaat naar pinkpop headliner 3, Bospop, PJ ziggo?, Bruce ?
Nee tis nog het Yes gevoel.. miss maar eens voor het eerst naar Werchter......
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
site Pinkpop doet het zo te zien weer oke...

zouden er al dingen zijn klaar gezet voor de volgende aankondiging?
ik denk niet dat er vandaag nog iets komt, misschien vanavond, tijdens Within Temptation in Ziggo Music Session?

anders, gok ik, over het weekend naar begin volgende week dan maar?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Dezelfde bron welke vertelde op efestivals dat Justin T het niet ging worden zegt nu dat we Pearl Jam ook niet moeten verwachten.
Voor wat het waard is.........
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken