Snap dat argument dat ze overal staan nooit zo goed, alsof je ze overal gaat zien. Zoveel mensen bezoeken niet meerdere festivals uit het rijtje Hello festival / Concert at Sea / Zwarte Cross / Stadspark LIve / Paaspop / Dauwpop / Pinkpop. Bovendien staat er bij de meeste nog wel een alternatief tegenover geprogrammeerd.
Ronnie Flex stond de afgelopen twee jaar werkelijk op elk festival, en toch zullen er niet veel zijn die hem meer dan 1 keer hebben gezien.
Laat die boys ook gewoon hun succes hebben en wat geld verdienen nu ze populair zijn.
Dit ja. En die oververzadiging valt op lange termijn denk ik ook reuze mee: als ze in 2021 weer wat rustiger aan doen is iedereen ze zo weer vergeten, en kunnen ze er in 2022 gewoon weer met een nieuw album tegenaan. Hoe controversieel ze hier ook zijn, er is onwijs veel vraag naar deze band, anders zouden er echt geen 2 Ziggo shows worden ingepland na zo'n drukke festivalzomer. En die vraag zal groot blijven, zo lang ze hun fanbase tevreden blijven stellen.
Op deze manier worden ze ook nooit headliner op een festival als Pinkpop
Oneens. Ik denk dat ze juist door veel grote live shows te geven, en zichzelf te profileren als festivalband, wél aan het doorstoten zijn naar dat niveau. Elke succesvolle show werkt alleen maar in hun voordeel: ze kunnen echt prima spelen live, en zullen alleen maar meer zieltjes winnen. Ik zie ze best met het volgende album over 2 a 3 jaar Pinkpop headlinen, hoe hard men daar hier ook tegen protesteert.