Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Dezelfde bron welke vertelde op efestivals dat Justin T het niet ging worden zegt nu dat we Pearl Jam ook niet moeten verwachten.
Voor wat het waard is………


Berichten wisselen per dag ......
Uiterlijk 6 december weten we het ..... volgens de toch ietwat onzeker wordende ingewijden.
 

pj1617899902

Playlistbediener
12 nov 2018
25
0
Oasiss wrote:

DennisvdBr wrote:

jefferke wrote:
The Killers al uitgesloten voor de pinkpop zondag –> TW Classic.


Met Hu/So voor The Killers, geheel uitgesloten dus


Jammer, hoop dat ze NL niet helemaal overslaan.

Zou een prima optie zijn voor Groningen na The Script. Al sluit ik DTRH ook niet uit.

Er komen in Groningen nog twee namen bij, maar aangezien de huidige namen al relatief groot zijn verwacht ik meer opvulling of rommel als Ronnie flex
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
site Pinkpop doet het zo te zien weer oke…

zouden er al dingen zijn klaar gezet voor de volgende aankondiging?
ik denk niet dat er vandaag nog iets komt, misschien vanavond, tijdens Within Temptation in Ziggo Music Session?

anders, gok ik, over het weekend naar begin volgende week dan maar?

Als ik de berichten zo lees komt Werchter volgende week mogelijk iedere dag met een headliner. Daar zal die laatste van PP ook wel bij zitten. Wat denk jij?.....
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Dan word het spannend volgende week hoop niet op een pop headliner eerlijk gezegd doe mij maar lekker hard maar er zijn niet zo heel veel namen meer over voor Pinkpop volgens mij
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Dan word het spannend volgende week hoop niet op een pop headliner eerlijk gezegd doe mij maar lekker hard maar er zijn niet zo heel veel namen meer over voor Pinkpop volgens mij
Ook Lollapalooza komt met nieuws..
https://mobile.twitter.com/lollapaloozafr?lang=nl
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
mart1234 wrote:
Dan word het spannend volgende week hoop niet op een pop headliner eerlijk gezegd doe mij maar lekker hard maar er zijn niet zo heel veel namen meer over voor Pinkpop volgens mij

Ook Lollapalooza komt met nieuws..
https://mobile.twitter.com/lollapaloozafr?lang=nl

Ik hoop echt dat Eilish de laatste headliner gaat worden, gewoon puur om de reacties die het hier zou opleveren.

Edit: en omdat het een superscherpe boeking zou zijn natuurlijk, waarmee Pinkpop icm Malone definitief een nieuwe generatie fans zou aanspreken. Wat alleen maar goed kan zijn voor het festival op de lange termijn. Maar dat komt op de tweede plaats :wink:
 

ppganger

Playlistbediener
29 mrt 2018
32
0
PJ wrote:

mart1234 wrote:
Dan word het spannend volgende week hoop niet op een pop headliner eerlijk gezegd doe mij maar lekker hard maar er zijn niet zo heel veel namen meer over voor Pinkpop volgens mij


Ook Lollapalooza komt met nieuws..
https://mobile.twitter.com/lollapaloozafr?lang=nl

Ik hoop echt dat Eilish de laatste headliner gaat worden, gewoon puur om de reacties die het hier zou opleveren.

Edit: en omdat het een superscherpe boeking zou zijn natuurlijk, waarmee Pinkpop icm Malone definitief een nieuwe generatie fans zou aanspreken. Wat alleen maar goed kan zijn voor het festival op de lange termijn. Maar dat komt op de tweede plaats
1f609.svg

Heb Eilish dit jaar op PukkelPop gezien en vond het behoorlijk tegenvallen. Twijfelde ook of alles wel live gezongen was. Wat mij betreft geen waardige pinkpop headliner.
Bovendien heeft niemand behoefte aan al die hysterische schreeuwende meisjes.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
Dr. Hannibal wrote:
Ik hoop echt dat Eilish de laatste headliner gaat worden, gewoon puur om de reacties die het hier zou opleveren.

Heb Eilish dit jaar op PukkelPop gezien en vond het behoorlijk tegenvallen. Twijfelde ook of alles wel live gezongen was. Wat mij betreft geen waardige pinkpop headliner.
Bovendien heeft niemand behoefte aan al die hysterische schreeuwende meisjes.

Ha! De reacties komen al voordat ze überhaupt aangekondigd wordt. Wat leuk :)
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
ppganger wrote:

Dr. Hannibal wrote:
Ik hoop echt dat Eilish de laatste headliner gaat worden, gewoon puur om de reacties die het hier zou opleveren.


Heb Eilish dit jaar op PukkelPop gezien en vond het behoorlijk tegenvallen. Twijfelde ook of alles wel live gezongen was. Wat mij betreft geen waardige pinkpop headliner.
Bovendien heeft niemand behoefte aan al die hysterische schreeuwende meisjes.

Ha! De reacties komen al voordat ze überhaupt aangekondigd wordt. Wat leuk
1f642.svg

Ik snap het als ze komt want ze is groot maar niet waar ik op zit te wachten en zou het wel zonde vinden voor volbeat en disturbed want die zouden dan op een dag staan waar zij vrij weinig mee kunnen qua publiek
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.551
11.041
Dr. Hannibal wrote:

ppganger wrote:

Dr. Hannibal wrote:
Ik hoop echt dat Eilish de laatste headliner gaat worden, gewoon puur om de reacties die het hier zou opleveren.


Heb Eilish dit jaar op PukkelPop gezien en vond het behoorlijk tegenvallen. Twijfelde ook of alles wel live gezongen was. Wat mij betreft geen waardige pinkpop headliner.
Bovendien heeft niemand behoefte aan al die hysterische schreeuwende meisjes.


Ha! De reacties komen al voordat ze überhaupt aangekondigd wordt. Wat leuk
1f642.svg


Ik snap het als ze komt want ze is groot maar niet waar ik op zit te wachten en zou het wel zonde vinden voor volbeat en disturbed want die zouden dan op een dag staan waar zij vrij weinig mee kunnen qua publiek
Dat laatste gebeurt wel vaker op Pinkpop. Wist ook niet wat Halestorm bijvoorbeeld op de dag van Mumford & Sons deed. Maar goed, Pinkpop staat voor diverse acts op een dag.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Billie zal toch ook niet meteen de headliner spot krijgen.. Ja, ze is populair, maar ik zie haar op Pinkpop niet verder komen dan een sub plek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken