Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Denk dat de opkopers zich wel vijf keer bedenken voor ze Pinkpopkaarten kopen. Die komen de laatste jaren toch van een koude kermis thuis.

Voor mij vooralsnog niet weer een kaartje, vind de eerste namen nogal underwhelming. Wacht nog even af waar Werchter, DTRH en BKS mee komen.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Ik pak ze morgen ook meteen, want als de megaklapperdeklapski 3e headliner bekend wordt gemaakt ben je te laat..
1f609.svg

Met Pearl Jam gaat de zondag en weekend kaarten er wel uit.
Vrijdag wel aardige dag 50.000
Zaterdag geen kijk op. Post malone geen flauw idee wat voor animo daar voor is. De dag is sowieso nog karig tot heden.
 

bramk23

Nieuw lid
7 feb 2018
4
0
Met wat we nu weten denk ik dat de dagverkoop van de vrijdag met RHCP en Kensington, en de zaterdag met Posty wel goed gaan komen. Echter morgen gok ik dat het nog niet veel op zal leveren. Deze dagen zullen de RHCP en Posty fans wel aantrekken, maar ik heb het gevoel dat niemand haast heeft met tickets kopen. Ik zelf zeker ook niet, ben wel van plan te gaan kopen, maar heb nou niet bepaald de behoefte om meteen morgen een ticket te kopen.

Graag zie ik zelf trouwens ook nog wat artiesten zoals Catfish and the Bottlemen of Royal Blood aansluiten bij het lijstje op den duur.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Wat n belachelijk stukje op festleaks
Alsof om 10 ude kaaartverjoop van start gaat voor n festival waar daft punk, coldplay en ratm bekend gemaakt zijn.
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Hoedje niet te verkrijgen op ticketmaster hoor Dennis
zal in de vervolgstappen zitten, was vorige keer ook.
krijg je een soort e-ticket van ticketmaster die je bij de stand van Amnesty kan laten scannen voor een hoedje
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Was ook nieuwsgierigig naar de drukte. Op mobiel geen wachtrij.... Je kunt zo doordrukken en je ticket selecteren
. Goed nieuws voor de echte PP fans.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Tickets binnen zonder problemen! Op de telefoon ging het sneller dan de laptop maar uiteindelijk was ik er uiteindelijk bij beide binnen 5 minuten door.
Toch wel fijn zo'n voor verkoop, al was in de rij staan om 7 uur bij de fysieke locaties ook altijd erg leuk!

Nu zonder enige stres de rest van het programm afwachten :)

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
BEN ER BIJ!

ken je dat moment dat je je wachtwoord invuld en de stress compleet toeslaat?????

blijkt CAPSLOCK per ongeluk aan te staan, jezus, hartverzakking nog ff tussendoor

collector ticket en hoedje in de pocket
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
BEN ER BIJ!

ken je dat moment dat je je wachtwoord invuld en de stress compleet toeslaat?????

blijkt CAPSLOCK per ongeluk aan te staan, jezus, hartverzakking nog ff tussendoor

collector ticket en hoedje in de pocket

Ik was mijn wachtwoord vergeten dus ook stress. Gelukkig had ik hem op mijn laptop wel opgeslagen :)
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Heel makkelijk kaartjes gescoord en uitstekende regeling NS. Het is zeer acceptabel dat je voor € 21,00 heen en terug kan van ieder station in Nederland. Een enkeltje kost voor mij normaal al € 27,07
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken