Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik beschouw mezelf toch niet meer als jongere, maar kennelijk is dit wel een splijting met de nog oudere garde.
Post Malone is gewoon één van de meest gestreamde artiesten ter wereld. Het argument “streams en kaartjes zijn twee verschillende dingen” is ook niet zo zaligmakend. Uiteindelijk moet ook aan de toekomst worden gedacht en kun je niet altijd uit dezelfde vijver blijven vissen. Post Malone vind ik een uitstekende zet, waarmee de fossiel onder de major festivals aantoont gewaagde beslissingen te durven nemen.
Gedeeltelijk eens, maar het streams en kaartjes zijn verschillenden dingen gaat wel op hoor. Twenty One Pilots als sub van RHCP "Kan" ook gewoon.

Verder ben ik het met je eens dat er vernieuwd moeten worden, ook als is het niet altijd mijn ding.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik ga denk ik voor Pearl Jam in de Ziggo. Kaarten voor Clapton zijn al binnen. Springsteen nog even afwachten maar dat wordt een reisje naar Goffertpark vermoed ik. AC/DC en Coldplay hoop ik ook nog mee te pikken ergens. Even afwachten waar Werchter nog mee komt.Ook Bospop vind ik altijd interessant.
Kortom ik overweeg PP te laten schieten dit jaar.....
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
RubenFrusciante wrote:
Ach positief bekeken scheelt dit weer geld dat ik kan uitgeven aan een artiest die wél live muziek maakt.

Dat doet Post Malone ook….
Die zingt, die speelt gitaar en die rapt.
Ga geen welles nietes discussie aan, die vent maakt naar mijn mening GEEN live muziek, jij mag natuurlijk jouw mening hebben.
Aan de andere kant vind ik het oprecht leuk voor jou dat het een act is die je graag wil zien, gezien de hoeveelheid berichten die je hier afgelopen weken hebt gepost en ernaar hebt uitgekeken gun ik het je ook echt.
Neemt niet weg dat mijn mening er niet over verandert, een Kendrick Lamar had ik zelf ook geweldig gevonden als je dan wil verjongen maar Post Malone.. ja daar kan ik echt helemaal niks mee. Schijnt live ook een aanfluiting te zijn.
Zoals ik al vaker heb gezegd had een RHCP dag me misschien naar Pinkpop kunnen trekken, maar ik kan die dag niet. Ga een week later toch het hele weekend naar Rock Werchter, kom je ook @DennisvdBr ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik leg nog even vertrouwen in headliner 3...
Dagprogramma, RHCP en headliner 3 (+ misschien Volbeat) daar leg ik mijn hoop in.

Maar, Graspop en Bospop zijn wel serieuze opties zo ineens hoor...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Oasiss wrote:
Ik beschouw mezelf toch niet meer als jongere, maar kennelijk is dit wel een splijting met de nog oudere garde.
Post Malone is gewoon één van de meest gestreamde artiesten ter wereld. Het argument “streams en kaartjes zijn twee verschillende dingen” is ook niet zo zaligmakend. Uiteindelijk moet ook aan de toekomst worden gedacht en kun je niet altijd uit dezelfde vijver blijven vissen. Post Malone vind ik een uitstekende zet, waarmee de fossiel onder de major festivals aantoont gewaagde beslissingen te durven nemen.

Gedeeltelijk eens, maar het streams en kaartjes zijn verschillenden dingen gaat wel op hoor. Twenty One Pilots als sub van RHCP “Kan” ook gewoon.

Verder ben ik het met je eens dat er vernieuwd moeten worden, ook als is het niet altijd mijn ding.

Ik zeg ook niet dat het argument helemaal op niks is gebaseerd, maar tegenwoordig zeggen streams toch meer dan hier soms wordt beweerd.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.111
5.389
ik leg nog even vertrouwen in headliner 3…
Dagprogramma, RHCP en headliner 3 (+ misschien Volbeat) daar leg ik mijn hoop in.

Maar, Graspop en Bospop zijn wel serieuze opties zo ineens hoor…

Kwam jij niet af met ACDC?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Timmetje wrote:

RubenFrusciante wrote:
Ach positief bekeken scheelt dit weer geld dat ik kan uitgeven aan een artiest die wél live muziek maakt.


Dat doet Post Malone ook….
Die zingt, die speelt gitaar en die rapt.

Ga geen welles nietes discussie aan, die vent maakt naar mijn mening GEEN live muziek, jij mag natuurlijk jouw mening hebben.
Aan de andere kant vind ik het oprecht leuk voor jou dat het een act is die je graag wil zien, gezien de hoeveelheid berichten die je hier afgelopen weken hebt gepost en ernaar hebt uitgekeken gun ik het je ook echt.
Neemt niet weg dat mijn mening er niet over verandert, een Kendrick Lamar had ik zelf ook geweldig gevonden als je dan wil verjongen maar Post Malone.. ja daar kan ik echt helemaal niks mee. Schijnt live ook een aanfluiting te zijn.
Zoals ik al vaker heb gezegd had een RHCP dag me misschien naar Pinkpop kunnen trekken, maar ik kan die dag niet. Ga een week later toch het hele weekend naar Rock Werchter, kom je ook @dennisvdbr ?

Als het live even goed is als in de Ziggo Dome dan gaan we een mooie Pinkpop zaterdag tegemoet.
Wel eens met Kendrick. Maar dat stemt dan weer hoopvol voor Woo Hah, want eigenlijk had ik daar Post verwacht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
DennisvdBr wrote:
ik leg nog even vertrouwen in headliner 3…
Dagprogramma, RHCP en headliner 3 (+ misschien Volbeat) daar leg ik mijn hoop in.

Maar, Graspop en Bospop zijn wel serieuze opties zo ineens hoor…

Kwam jij niet af met ACDC?
ik heb geen vertrouwen meer in een rock headliner en ook niet in Coldplay.

ik ga nu zelfs blij zijn met Pearl Jam of Foo Fighters na 2 jaar retour
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ken op Efestivals:

Yeah, Posty was not supposed to be the Saturday headliner. Originally he was the co of that day. I'm surprised that he is announced as headliner. It needs something extra to have some good ticket sales that day.

Theorie:
Coldplay heeft zich ''weer teruggetrokken''.

Plausibelere theorie:
Ze hadden oorspronkelijk Metallica voor die dag gepland.

Ik blijf erbij: Coldplay is nooit een serieuze optie voor Pinkpop geweest. Die gaan zoals het nu lijkt gewoon niet touren.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ken op Efestivals:

Yeah, Posty was not supposed to be the Saturday headliner. Originally he was the co of that day. I’m surprised that he is announced as headliner. It needs something extra to have some good ticket sales that day.

Theorie:
Coldplay heeft zich ”weer teruggetrokken”.

Plausibelere theorie:
Ze hadden oorspronkelijk Metallica voor die dag gepland.

Post Malone zie ik tien keer liever dan Metallica, dus dat zou wat mij betreft een zegen zijn.

Anders was ik waarschijnlijk net zo teleurgesteld als Dennis ;-).
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik beschouw mezelf toch niet meer als jongere, maar kennelijk is dit wel een splijting met de nog oudere garde.
Post Malone is gewoon één van de meest gestreamde artiesten ter wereld. Het argument “streams en kaartjes zijn twee verschillende dingen” is ook niet zo zaligmakend. Uiteindelijk moet ook aan de toekomst worden gedacht en kun je niet altijd uit dezelfde vijver blijven vissen. Post Malone vind ik een uitstekende zet, waarmee de fossiel onder de major festivals aantoont gewaagde beslissingen te durven nemen.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens en heb ik ook weinig aan toe te voegen.
Ik ben van mening dat de dag met Posty wel degelijk snel uit gaat verkopen. Ik ben best een fan van zijn eerste album: Stoney, tweede album was ook tof, het 3e album is dan minder mijn ding. Wel vind ik hem live (wat ik tot nu toe gezien heb) niet zo heel best overkomen.

Kijken hoe de dagen er verder uit gaan zien, maar wellicht weer eens een dagje meepakken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Anders was ik waarschijnlijk net zo teleurgesteld als Dennis ;-).
ik moet Post Malone ff laten bezinken ja....


tot nu, gevoel van dit moment:
blij met 4 namen, RHCP, Disturbed, Deftones en Keane
niet mijn ding, Post Malone, Zara Larson

voordeel van de twijfel is voor Pinkpop met vertrouwen op dagprogramma waar ik me in kan vinden!
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Het was de bedoeling om beide headliners tegelijk bekend te maken vanmorgen maar op het laatste moment moesten nog details in de overeenkomst met de Amerikaanse agent van Post Malone aangepast worden, aldus de Limburger
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
jimmywe wrote:

DennisvdBr wrote:
ik leg nog even vertrouwen in headliner 3…
Dagprogramma, RHCP en headliner 3 (+ misschien Volbeat) daar leg ik mijn hoop in.

Maar, Graspop en Bospop zijn wel serieuze opties zo ineens hoor…


Kwam jij niet af met ACDC?

ik heb geen vertrouwen meer in een rock headliner en ook niet in Coldplay.

ik ga nu zelfs blij zijn met Pearl Jam of Foo Fighters na 2 jaar retour


Keer ergens anders kijken kan geen kwaad.
Snap je teleurstelling. Deel hem ook.
Maar begrijp pinkpop keuze voor post
Malone wel. Al denk k nu ook als
K op die ken moet af gaan dat dit een noodoplossing is en dat ze wederom headliners zijn misgelopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken