Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Justin Bieber was een te grote playback show voor Pinkpop en Post Malone niet? Dat volg ik niet helemaal...
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Oasiss wrote:
Anders was ik waarschijnlijk net zo teleurgesteld als Dennis ;-).

ik moet Post Malone ff laten bezinken ja….

tot nu, gevoel van dit moment:
blij met 4 namen, RHCP, Disturbed, Deftones en Keane
niet mijn ding, Post Malone, Zara Larson

voordeel van de twijfel is voor Pinkpop met vertrouwen op dagprogramma waar ik me in kan vinden!

Dat dagprogramma is nou juist net iets waar ik niet meer op vertrouw. Best matig de laatste jaren.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
DennisvdBr wrote:

Oasiss wrote:
Anders was ik waarschijnlijk net zo teleurgesteld als Dennis ;-).


ik moet Post Malone ff laten bezinken ja….

tot nu, gevoel van dit moment:
blij met 4 namen, RHCP, Disturbed, Deftones en Keane
niet mijn ding, Post Malone, Zara Larson

voordeel van de twijfel is voor Pinkpop met vertrouwen op dagprogramma waar ik me in kan vinden!

Dat dagprogramma is nou juist net iets waar ik niet meer op vertrouw. Best matig de laatste jaren.

Dit jaar was het dagprogramma erg sterk wat mij betreft.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
zou wel eens willen weten wat Mojo dit jaar allemaal verspeelt heeft??

Ze hebben ook al FortaRock genaaid

Tja verspeeld Mojo headliners of kiezen headliners voor eigen concerten.
Ik denk eerder dat laatste..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Volbeat komt ook gewoon naar pinkpop.

Ja. Die verwacht ik als sub voor RHCP.

Nieuwe webshop open!
Kom alvast in de stemming voor Pinkpop 2020 met officiële Pinkpop merchandise via onze vernieuwde webshop. Van kleding voor volwassen, kids en baby’s tot leuke accessoires zoals mutsen, earplugs, tasjes, zonnebrillen, speelkaarten en zelfs de enige echte Pinkpop pop-up tent. Het is vanaf nu allemaal verkrijgbaar via onze webshop.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Omdat ik dus officieel nu echt te oud ben geworden, heb ik even op youtube gezocht naar: Post Malone LIVE, maar helaas geen match
Ik kreeg als eerste match een set op Reading 2018, vond het eigenlijk wel acceptabel, maar heb verder niet veel met Post Malone. Het laten meelopen van een zangtrack is inmiddels bijna standaard bij rapshows en kan me voorstellen dat dat wel een playbackgevoel geeft.

Wat betreft de setlengte op Pukkelpop, hij heeft inmiddels een nieuw album uit en sindsdien doet hij minstens 20 nummers per optreden. Op PKP waren het er 17, dus daar tikt hij de 75 minuten waarschijnlijk net mee aan, ik verwacht niet dat het langer gaat worden.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Oasiss wrote:
Anders was ik waarschijnlijk net zo teleurgesteld als Dennis ;-).

ik moet Post Malone ff laten bezinken ja….

tot nu, gevoel van dit moment:
blij met 4 namen, RHCP, Disturbed, Deftones en Keane
niet mijn ding, Post Malone, Zara Larson

voordeel van de twijfel is voor Pinkpop met vertrouwen op dagprogramma waar ik me in kan vinden!

Het draait al bij, zie ik. RHCP nu onder noemers "namen waar je blij mee bent".
Ik maakte me al zorgen. Geen Dennis op Pinkpop zou natuurlijk een fiasco zijn ;-). Denk dat Jan dan ook thuis zou blijven.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Eigenlijk vind ik het nu achteraf jammer dat de Red Hot Chili Peppers zijn aangekondigd. Als de line up nu in mijn ogen echt verschrikkelijk was geweest (Swift/Malone/21 pilots/Ellish) had ik wellicht wel de keuze gemaakt om naar Graspop te gaan in plaats van Pinkpop.

Aangezien Pinkpop voor mij vooral een familie/vrienden weekend is, zal ik nu door de Peppers toch wel weer gaan.

In de derde headliner heb ik in ieder geval totaal geen vertrouwen. Betreffende AC/DC: forget it, die komen echt niet maar Pinkpop.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het was de bedoeling om beide headliners tegelijk bekend te maken vanmorgen maar op het laatste moment moesten nog details in de overeenkomst met de Amerikaanse agent van Post Malone aangepast worden, aldus de Limburger

Dat zal wel met zijn promotie naar headliner te maken hebben. Als TW Coldplay niet heeft dan had Coldplay er moeten staan met Posty als sub.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Ik hoop voor Pinkpop's sake nu wel dat het straks niet zo is dat TW Classic Coldplay heeft en Coldplay vervolgens op de Pinkpopvrijdag of zaterdag in het Goffertpark spelen....
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Timmetje wrote:

rhcp wrote:
Volbeat komt ook gewoon naar pinkpop.


Ja. Die verwacht ik als sub voor RHCP.

Ja of Keane.
Vorig jaar headliner op hello.
Ik zie ze er voor aan bij Mojo.

Verwacht twenty one pilots als sub voor rhcp
Volbeat sub voor post malone
Dus de vrijdag:
Mainstage: Keane - Red Hot Chili Peppers
Iba stage: Twenty one pilots
 

bassie1978

Campingartiest
10 jan 2018
74
0
Post Malone zag ik niet aankomen!

Benieuwd naar de 3e! Hoop op 1 van deze drie:
- Guns ‘N Rosés
- Bruce
- Pearl Jam
- Paul McCartney
 

fullmoonsunset

Nieuw lid
13 nov 2019
2
0
Logisch nadenken lijkt voor sommige mensen echt te moeilijk. Vernieuwing is noodzakelijk om het festival gaande te houden, daarbij geven de nieuwe generaties nou eeaal niet zo veel om Pearl Jam, Foo Fighters of RHCP. Zo gaat dat nou eenmaal, get over it. Ook het feit dat mensen al een oordeel over Post hebben zonder dat ze überhaupt 5 nummers van hem op kunnen noemen of hem live hebben gezien, de beste man is na Ed Sheeran de meest gestreamde artiest van het moment en heeft weet ik hoeveel records op zijn naam staan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik hoop voor Pinkpop’s sake nu wel dat het straks niet zo is dat TW Classic Coldplay heeft en Coldplay vervolgens op de Pinkpopvrijdag of zaterdag in het Goffertpark spelen….

Ik denk het niet. TW Classic is gewoon afgeblazen en daarmee ook PP. Schuif de Boss maar door naar zondag.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Als sub had ik Post Malone nog wel kunnen pruimen, dan was er ook nog een keuze geweest om naar Stage 4 te gaan.. Jammer dat er voor Pinkpop toch weer wat mis is gegaan en ze hierdoor Post Malone omhoog hebben geschoven..

Ik ben als bijna veertiger niet echt bekend met Post Malone, mijn zoontje van 12 heeft het wel eens opstaan, dus enkele nummers klonken wel vaag bekend.
Ik viel wel achterover van het aantal streams wat die gast haalt. Niet zo heel onlogisch, de jeugd streamt alleen nog maar..

We gaan het zien, of niet.. zo simpel is het ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
erwacht twenty one pilots als sub voor rhcp
Volbeat sub voor post malone
Dus de vrijdag:
Mainstage: Keane – Red Hot Chili Peppers
Iba stage: Twenty one pilots

Persoonlijk zou ik dat wel een leuke vrijdag vinden.

Zaterdag Volbeat als sub voor Posty? We gaan het zien. Wel een ontzettend leuke combi. Oh ja...mijn vrouw is erg blij dat Posty komt.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Ik hoop voor Pinkpop’s sake nu wel dat het straks niet zo is dat TW Classic Coldplay heeft en Coldplay vervolgens op de Pinkpopvrijdag of zaterdag in het Goffertpark spelen….

Ik denk het niet. TW Classic is gewoon afgeblazen en daarmee ook PP. Schuif de Boss maar door naar zondag.

Dat zou geweldig zijn
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Logisch nadenken lijkt voor sommige mensen echt te moeilijk. Vernieuwing is noodzakelijk om het festival gaande te houden, daarbij geven de nieuwe generaties nou eeaal niet zo veel om Pearl Jam, Foo Fighters of RHCP. Zo gaat dat nou eenmaal, get over it. Ook het feit dat mensen al een oordeel over Post hebben zonder dat ze überhaupt 5 nummers van hem op kunnen noemen of hem live hebben gezien, de beste man is na Ed Sheeran de meest gestreamde artiest van het moment en heeft weet ik hoeveel records op zijn naam staan.
Het is en blijft een grote playbackshow. Maar goed, we gaan zien welke grote andere festivals hij nog allemaal gaat headlinen komende zomer....
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken