Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Mr. Brightside (en Black Parade ook wel, maar wat meer in bepaalde kringen…) zijn wel echt millenial anthems, dus ik denk dat het een generatie-dingetje is

Ah. Ik ben van 1973....Mijn Anthem was Fight for your Right to Party van The Beastie Boys :)
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Wut? Ik kan me ergens nog voorstellen dat je Black Parade niet kent, maar Mr. Brightside? Ben je aan het trollen of ken je die echt niet?

Ik ben ontzettend slecht met titels. Echt gewoon erg slecht maar ik zal em nu ff luisteren. Zit toch op spotify. Zal ff kijken of ik deze ken.

Het komt me wel vaag voor maar goed ik ben ook geen fan van The Killers. Maar De titel zei me echt helemaal niks.

Je zit op een forum voor festivals... en dit is een van de grootste festival klassiekers ooit
Misschien wel DE grootste

I’m shocked
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.189
4.401
Mr. Brightside (en Black Parade ook wel, maar wat meer in bepaalde kringen…) zijn wel echt millenial anthems, dus ik denk dat het een generatie-dingetje is

Ah. Ik ben van 1973….Mijn Anthem was Fight for your Right to Party van The Beastie Boys
1f642.svg

Helemaal niks mis mee, lijkt mij! Maar de anthems van rond de eeuwwisseling, mijn brugklastijd, mogen er zeker ook zijn.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Website in het Engels werkt niet helemaal goed. Weet niet of dit al lang zo is of zijn ze bezig met de site!? Misschien vandaag nog een aankondiging?
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
bcmrmaybe wrote:
Wut? Ik kan me ergens nog voorstellen dat je Black Parade niet kent, maar Mr. Brightside? Ben je aan het trollen of ken je die echt niet?


Ik ben ontzettend slecht met titels. Echt gewoon erg slecht maar ik zal em nu ff luisteren. Zit toch op spotify. Zal ff kijken of ik deze ken.

Het komt me wel vaag voor maar goed ik ben ook geen fan van The Killers. Maar De titel zei me echt helemaal niks.

Je zit op een forum voor festivals… en dit is een van de grootste festival klassiekers ooit
Misschien wel DE grootste

I’m shocked

DE grootste? Welnee.. Gewoon een van de vele festivalklassiekers. Imo dan
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.486
10.507
Mr. Brightside (en Black Parade ook wel, maar wat meer in bepaalde kringen…) zijn wel echt millenial anthems, dus ik denk dat het een generatie-dingetje is

Ah. Ik ben van 1973….Mijn Anthem was Fight for your Right to Party van The Beastie Boys
1f642.svg

Ik ben in de verkeerde tijd geboren, denk ik. Wat een heerlijk nummer is dat.
Blijkbaar zou mijn anthem Mr. Brightside moeten zijnvanwege mijn mijn leeftijd (geboren in 2001) , maar ja...
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Gaan we het nou echt 5 pagina's over het nummer Mr. Brightside hebben?
The Killers hebben het nummer niet eens gespeeld de laatste show in het Ziggodome (28-2-2018).

https://youtu.be/9TgzAp38bOU

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik ben in de verkeerde tijd geboren, denk ik. Wat een heerlijk nummer is dat.
Blijkbaar zou mijn anthem Mr. Brightside moeten zijnvanwege mijn mijn leeftijd (geboren in 2001) , maar ja…

De tijd dat ik muziek ben gaan waarderen begon in zeg maar 1985...
Fight for your Right was uit 1986....ik begon te puberen en dan was daar Licensed to Ill van The Beastie Boys. Dat was iets wat je nog nooit had gehoord..heeft me ook richtig de old school rap gedouwd. Manmanman wat een jeugd.
 

marthian80

Campingartiest
1 okt 2019
56
0
Mr. Brightside (en Black Parade ook wel, maar wat meer in bepaalde kringen…) zijn wel echt millenial anthems, dus ik denk dat het een generatie-dingetje is

Ah. Ik ben van 1973….Mijn Anthem was Fight for your Right to Party van The Beastie Boys
1f642.svg

Grappig, mijn anthem was Sabotage van diezelfde Beastie Boys. :lol:

(persoonlijk beste album staat in mijn avatar)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Grappig, mijn anthem was Sabotage van diezelfde Beastie Boys. ?

(persoonlijk beste album staat in mijn avatar)

Ook een erg lekker nummer, en ontzettend geinige videoclip.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Ik en mijn vrouw waren erbij in de Ziggodome toen Flowers het podium afliep zonder iets te zeggen en Brightside te spelen vanwege stemproblemen.... Diep teleurgesteld weer naar huis, de show na de Ziggo (Rockhal Luxemburg) is daarna ook gecanceled, we hadden dus ook meer pech kunnen hebben. Laat maar doorkomen voor 2020, afsluitertje noord of sub main zeg ik, The Killers hebben bij mij en mijn vrouw nog wat goed te maken.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
https://festileaks.com/2019/11/kensington-festival-cv/?fbclid=IwAR2ggxlUS6tOsLHvTP6dYvJqPyaAvHKg9tzOMkgEJNacrRtNw8mdk2I23FI
In dit interview met festileaks geeft kensington aan dat het tijd wordt een groot festival te headlinen. Zouden ze toch hinten naar iets waar menig forumgebruiker nachtmerries van krijgt?
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.204
783
Laat maar doorkomen voor 2020, afsluitertje noord of sub main zeg ik, The Killers hebben bij mij en mijn vrouw nog wat goed te maken.

Als The Killers komen zijn ze headliner. Enige uitzondering is wanneer ze zelf zouden verzoeken om te subben voor Springsteen, mocht die komen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.085
Uit het Festileaks interview met Kensington:

Eloi: “Ik denk wel dat we zeker weer festivals gaan doen.”

Niles: “We hebben straks eerst die Ziggo Dome shows, maar in het nieuwe jaar gaan we ook zeker wel touren en op festivals spelen. Genoeg op de planning. Er zijn ook zeker al een aantal festivals bevestigd. Maar we kunnen natuurlijk nog niet zeggen welke dit dan zijn.”

Eloi: “Het is allemaal heel mooi volgepland, laten we het daarop houden.”

En daarna

Niles: “Ja, ik denk wel dat het tijd wordt voor Kensington om een groot festival te headlinen.”
Of dat bij ons gaat gebeuren dit jaar? Geen idee. Het is natuurlijk niet helemaal aan ons. Maar dat is nu wel ons uitgangspunt als we in gesprek gaan met festivals: we willen headlinen. Of die mogelijkheid er vervolgens is, dat is dan nog de vraag.”
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.486
10.507
In dit interview met festileaks geeft kensington aan dat het tijd wordt een groot festival te headlinen. Zouden ze toch hinten naar iets waar menig forumgebruiker nachtmerries van krijgt?
Ik neem geen enkel groot festival meer serieus, als dat gebeurt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.149
4.259
basgitaar wrote:
In dit interview met festileaks geeft kensington aan dat het tijd wordt een groot festival te headlinen. Zouden ze toch hinten naar iets waar menig forumgebruiker nachtmerries van krijgt?

Ik neem geen enkel groot festival meer serieus, als dat gebeurt.

Concert at Sea?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.005
6.053
Firenze komt morgen met een headliner op 13 juni.
Dat is een andere headliner dan Maiden, want Maiden 13 juni al op Download UK.

Er komt morgen dus veel meer dan we denken hoor...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Firenze komt morgen met een headliner op 13 juni.
Dat is een andere headliner dan Maiden, want Maiden 13 juni al op Download UK.

Er komt morgen dus veel meer dan we denken hoor…

Firenze Rocks hint naar RHCP. Die bron op Graz gaat gewoon gelijk krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken