Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Bruce Springsteen/Red Hot Chili Peppers - Coldplay / Ed Sheeran - Eminem/Queen

Zou voor deze headliners zeker ook een kaartje kopen. Eminem alleen al maar dat is terzijde...
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Ik ga voor Rammstein – Bruce Springsteen – Coldplay

125 pagina’s
Zou dit echt prachtig vinden en sowieso een kaartje kopen, maar of we dit moeten willen qua budget... Denk dat de undercard dan bestaat uit Rapper Sjors en dat het hele weekend lang..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Normaliter zou je na zo'n jubileumjaar des te harder moeten kunnen knallen.... en na de kaartverkoop dit jaar kunnen ze volgend jaar niet anders!
Volgend jaar wordt vast supervet.
 

COLO

Playlistbediener
13 mrt 2017
18
1
Ik vermoed ook 3e weekend Juni als ik de hotelboeking mogelijkheden in de buurt bekijk. Maar op Festileaks wordt 2e weekend gemeld.
https://festileaks.com/2019/06/pinkpop-2020-in-tweede-weekend-van-juni/

Waar heb jij 3e weekend gehoord?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik vermoed ook 3e weekend Juni als ik de hotelboeking mogelijkheden in de buurt bekijk. Maar op Festileaks wordt 2e weekend gemeld.

Waar heb jij 3e weekend gehoord?

ik denk dat Set Abominae het al vroeg in dit topic goed had...
Inmiddels zijn er al een aantal bronnen die melden dat het 3de weekend gaat worden, 19-21 juni 2020.
We wachten dat officieel nog even af, maar inmiddels lijkt het, ondanks wat Jan zei, toch idd dat weekend te worden.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Eddie (Vedder) heeft gisternavond zelf gezegd volgend jaar op Pinkpop te zullen staan.
Take it for what it`s worth
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Eddie (Vedder) heeft gisternavond zelf gezegd volgend jaar op Pinkpop te zullen staan.
Take it for what it`s worth

Geeft Smeets een keer niks weg, is het de beurt aan Vedder. Tja... Ongeacht of hij er alleen of met Pearl Jam staat, het zal vast een goede show worden. Ik hoop natuurlijk met Pearl Jam.
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Timmetje wrote:
Pearl Jam – Marco Borsato (jup) – 21 Pilots

Zoiets denk ik.

Ugh… Pearl Jam is klasse en daar houdt het op.

Dan zijn ze failliet met die headliners, op Vedder na zou dat compleet ruk zijn.
21 pilots is leuk, als headliner zou je de plank misslaan
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Geeft Smeets een keer niks weg, is het de beurt aan Vedder. Tja… Ongeacht of hij er alleen of met Pearl Jam staat, het zal vast een goede show worden. Ik hoop natuurlijk met Pearl Jam.

Dan zal dat solo zijn. Nog een keer PJ is overkill. Dat gaat niet gebeuren. Ik mag hopen dat ie geen headliner is als ie komt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
wenteldave wrote:

Timmetje wrote:
Pearl Jam – Marco Borsato (jup) – 21 Pilots

Zoiets denk ik.


Ugh… Pearl Jam is klasse en daar houdt het op.

Dan zijn ze failliet met die headliners, op Vedder na zou dat compleet ruk zijn.
21 pilots is leuk, als headliner zou je de plank misslaan

Waarom? Die zijn anno 2020 echt wel headlinerwaardig hoor. Zetten ook een dikke show neer.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Echt geen Vedder solo, hij gaf gisteren aan dat hij solo wel was gevraagd voor Pinkpop, maar liever "kleine" zalen doet.

Verder vertelde hij dat Pearl Jam volgend jaar weer naar Europa komt en hinte nadrukkelijk naar Pinkpop.

Sprak gisteren met iemand die vertelde dat ze vorig jaar met een ruk gevoel Pinkpop hadden verlaten, niet om Pinkpop maar om hun eigen performance.
Moet ook eerlijk bekennen dat het PP optreden de "slechtste"was die ik ooit van ze heb gezien.

Eddie Vedder is een enorm gevoelsmens en voelt zich bijzonder goed in Nederland, zou mij niet verbazen dat ze weer Ziggo en Pinkpop doen.
En zo kort op elkaar op Pinkpop ?
Ach zijn bands die de laatste 10 jaar ook vaker op Pinkpop hebben gestaan !
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Bijna het hele weekend Pinkpop live gekeken via 3voor12. The Cure was echt wel erg goed, net als Krezip, Anouk, Elbow en nog wel een paar. Zin in de show van The Cure op Rock Werchter!
Denk dat Twenty One Pilots ook nog net geen headliner zijn voor Pinkpop, behalve als de andere twee van groter formaat zijn, een Pearl Jam en Metallica ofzo. Al denk ik niet dat die 3 gunstig is voor de rest van het affiche... Verder wel een prima band voor Pinkpop denk ik ja.
Wat betreft Vedder/Pearl Jam, bestaat er zoiets als een overkill aan Pearl Jam? :wink: Voor mij in ieder geval niet. Ze zijn natuurlijk wel lang niet in Landgraaf geweest voor vorig jaar, en 2x in 3 jaar tijd is wel veel, maar ja.. Pearl Jam.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken