Een – verder nergens op gebaseerde – eerste voorspelling ook van mijn kant dan maar:
Coldplay (vooral wishful thinking) – Imagine Dragons – Ed Sheeran.
In aanvulling op mijn andere post: dit trio headliners is veel realistischer. Los van de vraag of ze beschikbaar zijn uiteraard.
als ze niet beschikbaar zijn is het dus niet eens realistischer
ha ha
momenteel is het allemaal nog een gok, dus echt spreken over realism, het is nog meer dan een jaar.
de eerste gokjes zijn wel het leukste om straks terug te lezen.
overigens, de opmeringen "gaat nooit gebeuren" zijn natuurlijk erg gemakkelijk gemaakt maar niet altijd terecht hoor
dan zal ik van mijn laatste gok waar ik
Iron Maiden, Muse en Neil Young toch sterk denk dat Pearl Jam inwissel met Neil Young als Mojo echt zo veel tegenstand bied om hem als headliner te halen... Dan kan ik altijd nog Bruce inwisselen voor Maiden in mijn gok.
Ed Sheeran heb ik mijn twijfels bij als headliner op Pinkpop. En idd, neem maar wat rust...
Ik zie ook nog wat Rammstein voorbij komen, ik heb zeer sterk het idee dat die een los concert gaan geven in 2020, heel sterk vermoeden...
Wat ik dan weer persoonlijk wel graag zou zien een stevige gitaren headliner, dus mijn hoop ligt wel bij een headliner als Rammstein. Metallica, Iron Maiden, Volbeat, Guns N Roses, AC/DC, allemaal stevige rock "kanshebbers" onder Mojo (buiten Rammstein dan) en ik denk dat Mojo best één van deze acts voor Pinkpop kan vastleggen.
Ik krijg ook het vermoeden dat er volgend jaar qua festival-headliners beter aanbod gaat zijn.