Ik heb sterk min twijfels of Metallica in 2020 festivals gaat aandoen, of uberhaupt ooit nog festivals?DennisvdBr wrote:
RaR/RiP 7-9 juni 2020 vvk gestart
Zwitserse Greenfield 11-13 juni 2020, wildcard verkoop gestart
vandaag begint vvk Download UK 12-14 juni 2020
RaR/RiP zal binnenkort waarschijnlijk met de eerste naam komen.
Aangezien dat extreem vroeg is, zal het waarschijnlijk iets zijn als nationale Toten Hosen.
(Of ze pakken iets net over de grens als Volbeat.)
Al met al, leuk als er alvast een naam opduikt die intressant is voor de Duitstalige festivals, misschien wel iets intressants voor meer speculaties…
Met Die Toten Hosen zal je er waarschijnlijk niet ver naast zitten. Zou me niet verbazen als Rammstein en Metallica de andere twee headliners worden daar, maar die maken ze inderdaad nog niet zo vroeg bekend.
Van Rammstein krijg ik geen hoogte, dat ze niet onder LiveNation touren hebben ze de schijn tegen imo...
Ben benieuwd hoe de kaarten liggen in 2020, maar ik denk dat als LiveNation sowieso een goed aanbod heeft ze geen beroep hoeven doen op Rammstein.
Maar, dat denk ik momenteel...
Mogelijkheden lijkt me Red Hot Chili Peppers, Volbeat, Kings of Leon, Greenday, Kiss, Ozzy Osbourne?
Dan zijn er nog albums in de pijplijn van Guns N Roses, AC/DC en Iron Maiden, maar moeilijk inschatten of en hoeveel festivals ze gaan doen.
edit, namen voor die rock festivals dat is... maar Pinkpop kan hier zo maar 1 a 2 meepikken aangezien de data wel heel gunstig vallen...