Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.614
mattman wrote:
Kan me voorstellen dat ze nog wat wachten tot dat hele Corona wat minder dominant in het nieuws is. (Bij RW ook. En Pukkelpop natuurlijk.)

Laat ze daar dan in ieder geval een statement over maken. Weten wij ook wat. Vind dit niet leuk zo, had toch liever een perspresentatie gehad…. ?

Ik denk dat ze alles behalve dat gaan doen. geen paniek creëren en vooral ook niet zorgen dat de regering corona en zomerfestivals in verband gaat brengen met elkaar. lay low is de boodschap dus.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Ik denk dat ze alles behalve dat gaan doen. geen paniek creëren en vooral ook niet zorgen dat de regering corona en zomerfestivals in verband gaat brengen met elkaar. lay low is de boodschap dus.

daar kan ik me ook wel in vinden. Wordt sowieso door de media flink opgeblazen.... En bovendien: Nog 100 dagen tot Pinkpop!!! dan is het enige wat we nog van corona weten dat het een biertje is dat wel/niet lekker is.... :p
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.232
4.503
De marketinghelden van Pinkpop brengen de laatste namen waarschijnlijk tegelijk met een aankondiging van een lockdown.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Biffy naar AFAS in november.

en festival Bergenfest Noorwegen 10-13 juni er bij.
Mooi gaatje over voor Pinkpop hoor, imo...
Met Afas in November, is een vroege spot op Mainstage niet eens ondenkbaar op Pinkpop imo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
over Afas in november gesproken, ik hoop persoonlijk stiekem op Status Quo nog in de festivalzomer ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Het Duitse Hurricane/Southside (gelijktijdig met Pinkpop) laat weten dat (zoals de situatie nu is) het festival gewoon doorgang vind.
Liebe Festivalfans, wir bekommen gerade viele Anfragen bezüglich des Corona-Virus. So ist die aktuelle Lage:
Derzeit gehen wir davon aus, dass das Festival ganz normal stattfinden wird. Wir beobachten die Entwicklung nach wie vor genau und stehen in engem Kontakt mit den zuständigen Behörden. Wenn diese zu der Einschätzung kommen, dass Veranstaltungen abgesagt werden müssen, werden wir euch natürlich entsprechend informieren.
Für den äußerst unwahrscheinlichen Fall, dass unsere Sause ersatzlos ausfallen muss, habt ihr als Ticketkäufer*in selbstverständlich ein Anrecht auf eine Erstattung der Ticketkosten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.580
11.134
Het Duitse Hurricane/Southside (gelijktijdig met Pinkpop) laat weten dat (zoals de situatie nu is) het festival gewoon doorgang vind.

Liebe Festivalfans, wir bekommen gerade viele Anfragen bezüglich des Corona-Virus. So ist die aktuelle Lage:
Derzeit gehen wir davon aus, dass das Festival ganz normal stattfinden wird. Wir beobachten die Entwicklung nach wie vor genau und stehen in engem Kontakt mit den zuständigen Behörden. Wenn diese zu der Einschätzung kommen, dass Veranstaltungen abgesagt werden müssen, werden wir euch natürlich entsprechend informieren.
Für den äußerst unwahrscheinlichen Fall, dass unsere Sause ersatzlos ausfallen muss, habt ihr als Ticketkäufer*in selbstverständlich ein Anrecht auf eine Erstattung der Ticketkosten.
En geld terug, als het toch geannuleerd wordt dus. Dat lijkt me toch wel fijn om te weten.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Het Duitse Hurricane/Southside (gelijktijdig met Pinkpop) laat weten dat (zoals de situatie nu is) het festival gewoon doorgang vind.

Liebe Festivalfans, wir bekommen gerade viele Anfragen bezüglich des Corona-Virus. So ist die aktuelle Lage:
Derzeit gehen wir davon aus, dass das Festival ganz normal stattfinden wird. Wir beobachten die Entwicklung nach wie vor genau und stehen in engem Kontakt mit den zuständigen Behörden. Wenn diese zu der Einschätzung kommen, dass Veranstaltungen abgesagt werden müssen, werden wir euch natürlich entsprechend informieren.
Für den äußerst unwahrscheinlichen Fall, dass unsere Sause ersatzlos ausfallen muss, habt ihr als Ticketkäufer*in selbstverständlich ein Anrecht auf eine Erstattung der Ticketkosten.
Zo zie ik het voor wat betreft PP2020 ook... Geen paniek het is maart, Pinkpop is pas in juni. In China hebben ze het ergste al gehad daar loopt het aantal besmettingen rap terug...
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.951
1.729
Ik ben sinds gisteren een stukje pessimistischer. Komt door Angela Merkel. Die heb ik vrij hoog zitten als EU staatshoofd, en wat die er gister over meldde stemt mij niet zo positief meer.

Daarom hoop ik ook zo op de volgende/laatste drop namen. Even weer terug naar de beleving van het spoorboekje compleet maken en alle andere fun in de voorafgaande maanden. Nu ga ik dingen denken als "waarom blijft het nou zo stil. Wat is er aan de hand? Wie zijn er aan het cancelen?"
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.969
8.617
Ik ben sinds gisteren een stukje pessimistischer. Komt door Angela Merkel. Die heb ik vrij hoog zitten als EU staatshoofd, en wat die er gister over meldde stemt mij niet zo positief meer.

Daarom hoop ik ook zo op de volgende/laatste drop namen. Even weer terug naar de beleving van het spoorboekje compleet maken en alle andere fun in de voorafgaande maanden. Nu ga ik dingen denken als “waarom blijft het nou zo stil. Wat is er aan de hand? Wie zijn er aan het cancelen?”

Denk dat de stilte echt komt doordat ze nu even niet middenin de Coronastorm met festivalnamen willen komen. Voor ons zou het natuurlijk heel welkom zijn (ik wacht ook op die RW namen), maar vanuit marketingstandpunt is het slimmer om daar nog mee te wachten.

Goed dat je ziet dat de maatregelingen overal snel getroffen worden. De komende maand even door de heel zure appel bijten is een terechte prijs als we van een mooie festivalzomer willen kunnen genieten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.150
Glastonbury schijnt vandaag gewoon met z'n poster te komen.

Misschien dat Pinkpop dan ook wel met wat namen volgt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
het is in juni, waar hebben we het over...
de eerste mensen in NL zijn al aan het genezen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.150
Juni is al over drie maanden. :wink:

Ben iig benieuwd of RHCP nog nieuws dropt en of die tour doorgaat. Hoop dat ze snel met het verlossende woord komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.969
8.617
Juni is al over drie maanden.

In coronatijden zorgen 3 weken en zelfs 3 dagen voor een wereld van verschil. 3 maanden is echt nog een eeuwigheid. Er moet nog een hele lente tussen zeg maar.

Weet ook niet op welk verlossende nieuws jij wacht?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.150
Ik hoop datje positieve kijk terecht gaat zijn maar vooralsnog maakt het nieuws pessimistisch.

En mb verlossende nieuws: Dat die show doorgaat natuurlijk en dat ze niet besluiten die vier Europese shows door COVID maar on hold te zetten. Dat zou zuur zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.969
8.617
Ik hoop datje positieve kijk terecht gaat zijn maar vooralsnog maakt het nieuws pessimistisch.

En mb verlossende nieuws: Dat die show doorgaat natuurlijk en dat ze niet besluiten die vier Europese shows door COVID maar on hold te zetten. Dat zou zuur zijn.

Zou zeker zuur zijn. Als dat zo is gaan we dat inderdaad ergens in (begin) mei horen.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.951
1.729
het is in juni, waar hebben we het over…
de eerste mensen in NL zijn al aan het genezen.

Dat is een zaligmakende gedachte. Hoop dat ik ook snel weer op die lijn zit. Vooralsnog houd ik even mijn adem in. Die genezing komt er aan, dat geloof ik ook wel. En als dat vaccin er straks is gaat dat nog eens 20x zo snel. Maar voor die tijd gaat het aantal besmettingen nog heel erg fors stijgen, en de vraag is in hoeverre dat e.e.a. lam gaat leggen, en vooral: in welke periode...

Maar ik draag mijn steentje graag bij: Ik geef met alle liefde mijn ticket voor de Snollebollekes van 27 maart op om de verspreiding tegen te gaan en de festivalzomer te helpen redden! :lol:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken