Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Duran Duran ook naar Hyde Park...

Nog geen NL datum tussen IOW 14 juni en Rock in Rio Lissabon 27 juni nog best ruimte.

Bejaarden zijn wel een risicogroep natuurlijk

Zeker. Alhoewel ik bij de huidige drie Pinkpop headliners toch verwacht dat het Post Malone is die als eerste omvalt. Die oogt alsof hij instabiel geboren is...

waarom is PJ een geval apart?
Je denkt niet dat duizenden mensen door Europa reizen tijdens festivalseizoen?
Italie kun je afstrepen dit seizoen en Frankrijk waarschijnlijk ook
Als daar nog een groot land bijkomt wordt het ook voor sommige acts financieel niet zo aantrekkelijk meer. 1 en 1 = 2
Ik hoop het niet, heb zelf weekend kaarten PP maar zou me niet verbazen

Neenee, zo bedoelde ik het niet. @jerry666 gaf terecht aan dat Amerikaanse artiesten vaak al snel wat paranoïde doen bij dit soort zaken. Ik wilde alleen even aangeven dat dit voor Pearl Jam niet het geval is. En het verschil tussen de gecancelde Pearl Jam-tour en het festivalseizoen is heel simpel: de tour zou volgende week donderdag al van start gaan, het festivalseizoen begint pas eind mei, wat te vroeg is om nu al beslissingen over te nemen.

Dr. Hannibal wrote:
Bejaarden zijn wel een risicogroep natuurlijk

Zeker. Alhoewel ik bij de huidige drie Pinkpop headliners toch verwacht dat het Post Malone is die als eerste omvalt. Die oogt alsof hij instabiel geboren is…

Die stond de laatste paar optredens compleet onder invloed op het podium. Viel om, rolde met zijn ogen. Staat bij hem als dat zo doorgaat ook wel een groot vraagteken achter zijn optreden op Pinkpop.

Nu begint het wel wat lang te duren voor de volledige line-up. Hoopte nog op misschien een naam om 12:00 maar dat is er ook niet van gekomen. Misschien morgen omdat het dan nog 100 dagen tot Pinkpop is?

tijdschema Lollapalooza, GnR show dus 2:30uur, tijd op Pinkpop zal vergelijkbaar zijn verwacht ik.

Ben benieuwd of de tourdata van Biffy Clyro, in de buurt van, of incl Pinkpop zijn?

Hoe laat zouden die komen btw?

Nu begint het wel wat lang te duren voor de volledige line-up. Hoopte nog op misschien een naam om 12:00 maar dat is er ook niet van gekomen. Misschien morgen omdat het dan nog 100 dagen tot Pinkpop is?
aan de hand van het tijdschema (wat ik gegokt had)
Verwacht ik nog 8 namen.
Dat kon wel eens vandaag gebeuren, toch...

rednasnamsob wrote:
… 10:00 uur alleen een post dat het nog 100 dagen tot Pinkpop is…. schiet niet op zo…

nee, dan zal er deze week niets meer gebeuren?

Kan me voorstellen dat ze nog wat wachten tot dat hele Corona wat minder dominant in het nieuws is. (Bij RW ook. En Pukkelpop natuurlijk.)

Dan hebben dus tot op zn minst begin juni geen nieuws meer?
1f609.svg
1f61b.svg

Jij bent de laatste tijd wel gezellig op het forum. :-)

Kan me voorstellen dat ze nog wat wachten tot dat hele Corona wat minder dominant in het nieuws is. (Bij RW ook. En Pukkelpop natuurlijk.)

Laat ze daar dan in ieder geval een statement over maken. Weten wij ook wat. Vind dit niet leuk zo, had toch liever een perspresentatie gehad.... :-|

Geen Biffy dan op PP?
die data komen sowieso vandaag, dus het is geen Pinkpop of een gat waar eventueel nog een aankondiging in kan.
Lowlands kan ook nog als een het worp tourdata eind juli / begin augustus is.
we zullen zien.

Users who are viewing this thread