Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Buro Pinkpop zoekt nog een medewerker communicatie voor Pinkpop 2020. Wat ik wel interessant vind is de sluitingsdatum van de advertentie. Does 22 november ring a bell?

Dan komt de nieuwe plaat van Beck uit! <3
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
bcmrmaybe wrote:
Buro Pinkpop zoekt nog een medewerker communicatie voor Pinkpop 2020. Wat ik wel interessant vind is de sluitingsdatum van de advertentie. Does 22 november ring a bell?

Dan komt de nieuwe plaat van Beck uit! <3
LOL

nee, Lindeman en Beck niet...

Daar hoef je geen scientist voor te zijn
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Beng bang dat jullie behoorlijk stressed out gaan zijn als de headliners komen. :wink:

Dennis wat verwacht jij mbt voorverkoop? Nog in november?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
ja, ik verwacht nog in november.
Ben ook wel redelijk teleurgesteld dat het afgelopen week niet was...
Maar is vast het wachten waard
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.448
2.928
Mag ik ook een anti-stem uitbrengen? Dan is die voor rapper Snelle. Alleen al de wetenschap dat ik alles eraan moet doen zijn geleuter te ontwijken, stemt me somber. Ik gun zulke kansloze muziek niet eens een plek op Stage 4, maar Pinkpops kennende neemt Snelle wel weer een plek in als dagopener op de Main Stage. Ik hoop dat Dessel op datzelfde uur een band als Motionless in White heeft geprogrammeerd, zodat ik ik alle haat aan wat zich 100km verderop voltrekt even kan omzetten.

Zo, dit moest er even uit nadat ik het artikel in de Volkskrant (van maandag 4 november) over Snelle Jelle las met de helft aan straattaal die ik niet begrijp en niet wens te begrijpen.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
ja, ik verwacht nog in november.
Ben ook wel redelijk teleurgesteld dat het afgelopen week niet was…
Maar is vast het wachten waard

Als dat het geval is, dan verwacht ik deze week de eerste namen. De kaartverkoop zal dan vermoedelijk op 23 november zijn (kort na de datum waarop de meeste salarisverwerkingen plaatsvinden).
En anders wordt het rustig afwachten tot volgend jaar :).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Mag ik ook een anti-stem uitbrengen? Dan is die voor rapper Snelle. Alleen al de wetenschap dat ik alles eraan moet doen zijn geleuter te ontwijken, stemt me somber. Ik gun zulke kansloze muziek niet eens een plek op Stage 4, maar Pinkpops kennende neemt Snelle wel weer een plek in als dagopener op de Main Stage. Ik hoop dat Dessel op datzelfde uur een band als Motionless in White heeft geprogrammeerd, zodat ik ik alle haat aan wat zich 100km verderop voltrekt even kan omzetten.

Zo, dit moest er even uit nadat ik het artikel in de Volkskrant (van maandag 4 november) over Snelle Jelle las met de helft aan straattaal die ik niet begrijp en niet wens te begrijpen.
Afgewezen, Snelle hoort op Pinkpop dit jaar kwa hits.

Die straattaal laat hij prima weg uit zijn nummers. Reünie zit zelf nog redelijk in elkaar.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Zo, dit moest er even uit nadat ik het artikel in de Volkskrant (van maandag 4 november) over Snelle Jelle las met de helft aan straattaal die ik niet begrijp en niet wens te begrijpen.
Ik heb het artikel opgezocht omdat ik Snelle niet bepaald met straattaal associeer en het zal er wel aan liggen dat ik als veertiger nog jong en hip ben :cool: maar meer dan een enkel woord straattaal kon ik niet in het artikel ontdekken.

Heb niet enorm veel met Snelle, maar het is rap-pop zonder enig scherp randje en daardoor heel geschikt voor Q-Music, RTL Boulevard en Pinkpop. Heb hem op het Wilde Haren-verrassingsstage gezien op DTRH en hij deed ook goed zijn best om een publiek te overtuigen dat voor het grootste gedeelte hem niet kende en dat ging hem best goed af.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.428
Áls er al een voorverkoop (and that's one big if) komt, dan lijkt 23 november een logische datum (inderdaad de dag na veel paydays).

Over Snelle, ik vind dat juist nog wel een van de minst kwaden in het genre.. (heeft uiteraard niks te zoeken op een ander podium dan stage 4 of misschien vroeg in de tent)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Áls er al een voorverkoop (and that’s one big if) komt, dan lijkt 23 november een logische datum (inderdaad de dag na veel paydays).

Over Snelle, ik vind dat juist nog wel een van de minst kwaden in het genre.. (heeft uiteraard niks te zoeken op een ander podium dan stage 4 of misschien vroeg in de tent)
Klopt, lijkt me een redelijk nuchtere sympathieke kerel ook als je hem in interviews ziet. Nee hoeft idd geen groot podium, maar als je 1 Nederlands act "moet" boeken dit jaar dan is het wel Snelle. Meerdere nummers in de top 40, wint een MTV Award (Best Worldwide Act), stijgt als een malle op dit moment. Een beetje als Davina Michelle vorig jaar, die moet je gewoon hebben (idem geld voor Floor Jansen, al kan Nightwish daar dwars voor liggen.).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.428
Oasiss wrote:
Áls er al een voorverkoop (and that’s one big if) komt, dan lijkt 23 november een logische datum (inderdaad de dag na veel paydays).

Over Snelle, ik vind dat juist nog wel een van de minst kwaden in het genre.. (heeft uiteraard niks te zoeken op een ander podium dan stage 4 of misschien vroeg in de tent)

Klopt, lijkt me een redelijk nuchtere sympathieke kerel ook als je hem in interviews ziet. Nee hoeft idd geen groot podium, maar als je 1 Nederlands act “moet” boeken dit jaar dan is het wel Snelle. Meerdere nummers in de top 40, wint een MTV Award (Best Worldwide Act), stijgt als een malle op dit moment. Een beetje als Davina Michelle vorig jaar, die moet je gewoon hebben (idem geld voor Floor Jansen, al kan Nightwish daar dwars voor liggen.).

Ja, precies. Ik merk bij mezelf ook dat ik een artiest (en zijn muziek) al beter te pruimen vind als de persoon een beetje sympathiek overkomt en dat heb ik bij hem wel.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Symphatieke gast, leuke nummers. Was erg tof om te zien hoe hij enorm naar Thomas Acda opkeek en die hem vervolgens verraste in Beau een paar weken geleden.
In zijn muziek is ook amper straattaal te ontdekken trouwens..... Kan dat interview niet lezen dus kan me er weinig bij voorstellen.

Verdient zeker een plekje op Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Als dat het geval is, dan verwacht ik deze week de eerste namen. De kaartverkoop zal dan vermoedelijk op 23 november zijn (kort na de datum waarop de meeste salarisverwerkingen plaatsvinden).
En anders wordt het rustig afwachten tot volgend jaar :).

Áls er al een voorverkoop (and that’s one big if) komt, dan lijkt 23 november een logische datum (inderdaad de dag na veel paydays).

hmmm...

over twee weken?
ik denk dat het afhankelijk is van een aankondiging van een band/act.
Misschien wachten Graspop, TW en Rock Werchter ook wel op een act die Pinkpop deelt.
Dus ik denk dat een act die daar op 1 van die headliner is en als headliner ook op Pinkpop staat, de touraankondiging is de ban van de stilte doorbreekt.
Want Pinkpop klapt meestal met een aankondiging in Belgie mee...

Ik denk overigens momenteel ook heel sterk aan week 47, de week van 22 november.
Dat is wel de week van Coldplay bijvoorbeeld? Of de week van de communicatiemedewerker-werving van Pinkpop?
Maar.... van mij mag het deze week los! Kom maar op!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Roderick P wrote:
Als dat het geval is, dan verwacht ik deze week de eerste namen. De kaartverkoop zal dan vermoedelijk op 23 november zijn (kort na de datum waarop de meeste salarisverwerkingen plaatsvinden).
En anders wordt het rustig afwachten tot volgend jaar :).


Oasiss wrote:
Áls er al een voorverkoop (and that’s one big if) komt, dan lijkt 23 november een logische datum (inderdaad de dag na veel paydays).


hmmm…

over twee weken?
ik denk dat het afhankelijk is van een aankondiging van een band/act.
Misschien wachten Graspop, TW en Rock Werchter ook wel op een act die Pinkpop deelt.
Dus ik denk dat een act die daar op 1 van die headliner is en als headliner ook op Pinkpop staat, de touraankondiging is de ban van de stilte doorbreekt.
Want Pinkpop klapt meestal met een aankondiging in Belgie mee…

Ik denk overigens momenteel ook heel sterk aan week 47, de week van 22 november.
Dat is wel de week van Coldplay bijvoorbeeld? Of de week van de communicatiemedewerker-werving van Pinkpop?
Maar…. van mij mag het deze week los! Kom maar op!

Communicatiemedewerker-werving week lijkt me volledig los te staan van het wel/niet aankondigen van een headliner die week.

Zoals het nu lijkt verwacht ik:

- Eerste aankondiging gedeeld met Werchter half november: Red Hot Chili Peppers en dan + Kensington (hun nieuwe album released ook deze maand)
- Tweede aankondiging begin december: Twenty One Pilots, Within Temptation, Evanescence
- Derde aankondiging half/eind december = ????
- Verkoop start gewoon weer in februari
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.428
Het hele idee van een vvk zou m.i. juist zijn om deze niét afhankelijk te stellen van de aankondiging van een band.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zoals het nu lijkt verwacht ik:

– Eerste aankondiging gedeeld met Werchter half november: Red Hot Chili Peppers en dan + Kensington (hun nieuwe album released ook deze maand)
– Tweede aankondiging begin december: Twenty One Pilots, Within Temptation, Evanescence
– Derde aankondiging half/eind december = ????
– Verkoop start gewoon weer in februari

Ik denk dat dat niet RHCP gaat worden. Ik denk dat vrijdag de 22ste Werchter en Pinkpop tegelijk gaan komen de eerst naam. Ik denk wel dat er eerder aangekondigd gaat worden dat de VVK 23 november is. Dat zal denk ik het eerste nieuws zijn (eventuele lekken daargelaten).

Coldplay-Guns-Bruce. Mark my words
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken