Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
Zojuist mail ontvangen van OOR:

Goedemiddag allen,

Jullie hebben je aangemeld voor een 3 jarig abonnement met als geschenk een passe Partout voor Pink Pop.
Nu hebben we extreem veel aanmeldingen binnen gekregen en moeten we een aantal van jullie gaan teleurstellen.
We gaan deze week een verloting doen en zullen dan diegene die wel een Pinkpop kaart krijgen een mail sturen.
Diegene die geen kaart krijgen daar zullen we het abonnement van annuleren daar we geen redelijk alternatief kunnen bieden.
Mocht je nog niet betaald hebben doe dit dan nog niet en wacht even af. Als je wel al betaald hebt, maar je krijgt geen kaart dan krijg je je geld terug.
Krijg je een kaart betaal dan zo snel mogelijk want de kaarten worden uiteraard niet eerder verzonden voordat er betaald is.


Met vriendelijke groet,

Peter Overdijk
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.178
Huh? Ik ook die mail gehad. Dat moet toch niet mogelijk zijn? Slecht geregeld OOR!!!!
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Zojuist mail ontvangen van OOR:

Goedemiddag allen,

Jullie hebben je aangemeld voor een 3 jarig abonnement met als geschenk een passe Partout voor Pink Pop.
Nu hebben we extreem veel aanmeldingen binnen gekregen en moeten we een aantal van jullie gaan teleurstellen.
We gaan deze week een verloting doen en zullen dan diegene die wel een Pinkpop kaart krijgen een mail sturen.
Diegene die geen kaart krijgen daar zullen we het abonnement van annuleren daar we geen redelijk alternatief kunnen bieden.
Mocht je nog niet betaald hebben doe dit dan nog niet en wacht even af. Als je wel al betaald hebt, maar je krijgt geen kaart dan krijg je je geld terug.
Krijg je een kaart betaal dan zo snel mogelijk want de kaarten worden uiteraard niet eerder verzonden voordat er betaald is.

Met vriendelijke groet,

Peter Overdijk

Ik heb dezelfde mail ontvangen. Vind het behoorlijk onprofessioneel voor zo'n organisatie als OOR.
Hier hadden ze van tevoren toch rekening mee kunnen houden?
Ben in ieder geval blij dat de weekendkaarten niet uitverkocht zijn, anders zouden veel mensen nu een probleem hebben.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.178
Lijkt me dat je een maximaal aantal mensen laat aanmelden. Erg onprofessioneel dit.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Oh wat slecht van OOR. Dit hadden ze toch kunnen voorkomen. "We hebben 100 tickets beschikbaar, wie het eerst komt het eerst maalt" of iets in die trant.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
602
580
Heb ook zo'n mail gehad, inderdaad niet zo heel professioneel, maar hoop wel dat ik van de week toch nog het kaartje oogestuurd krijg, duimen dus ?
En een geluk dat het (nog) niet uitverkocht is.
In voorgaande jaren meen ik mij te herinneren dat de actie geregeld, tot aan Pinkpop, aangeboden werd...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Meer dan 60k kaarten verkocht.
Meer dan 30k weekend kaarten.
Zondag gaat het hardst met circa 15k verkochte kaarten.
Netjes, niet te druk en mooie vvk.
Volgens Limburger:

Afgelopen zaterdag is de kaartverkoop voor de 50e editie begonnen. Inmiddels zijn meer dan 30.000 weekendtickets over de toonbank gegaan. Bij de dagkaarten gaat zondag 9 juni goed. Voor de tweede festivaldag met optredens van onder anderen Lenny Kravitz, The Cure en dj Armin van Buuren zijn 15.000 entreekaarten verkocht. „Inmiddels staan we in totaal op meer dan 60.000 kaarten”, zegt Pinkpopbaas Jan Smeets. „Een goede start, waar ik heel tevreden mee ben.”
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.659
15K voor zondag dus, zoals een beetje verwacht. Hoera voor The Cure!

Alleen jammer dat we niet weten wat de verdeling voor de andere dagen is. 10K voor maandag en 5K voor maandag?

Dit is voor iedereen die gaat (en iedereen die een langere bedenktijd nodig heeft) in ieder geval goed nieuws.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.178
Had niet verwacht dat die zondag zo snel zou gaan.

Maar dit gaat dus sowieso niet uitverkopen. Na het OOR nieuws goed om te lezen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dat hoeft niet zoveel te zeggen. Bij lowlands waren alle 100 tickets op swap in een uur weg toen het was uitverkocht. Nu worden er bijna 3500 gezocht.

Wat er meestal gebeurt is dat bij het opkopen Swap heel vaak snel vol staat. Net zoals MP maar ik vind de aantallen weinig. Ik denk ook dat het niet snel loopt met de kaarten. Ik had meer kaarten op swap verwacht. Pinkpop heeft ook de initiele 1ste verkoopdag als graadmeter. Als er dan nog geen waarschuwingen volgen dat het heel erg goed gaat met de vvk dan betekend dat meestal dat het rustig is. Zal ook niet veel aantrekken. Vvk van Pinkpo is 1 momentum. Bij LL is dat echt anders.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.178
157 gezocht is idd echt bitter weinig. Maar het is nog vroeg.

8 verkocht boven nieuwprijs. Hoe dan.
 

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
Zojuist mail ontvangen van OOR:

Goedemiddag allen,

Jullie hebben je aangemeld voor een 3 jarig abonnement met als geschenk een passe Partout voor Pink Pop.
Nu hebben we extreem veel aanmeldingen binnen gekregen en moeten we een aantal van jullie gaan teleurstellen.
We gaan deze week een verloting doen en zullen dan diegene die wel een Pinkpop kaart krijgen een mail sturen.
Diegene die geen kaart krijgen daar zullen we het abonnement van annuleren daar we geen redelijk alternatief kunnen bieden.
Mocht je nog niet betaald hebben doe dit dan nog niet en wacht even af. Als je wel al betaald hebt, maar je krijgt geen kaart dan krijg je je geld terug.
Krijg je een kaart betaal dan zo snel mogelijk want de kaarten worden uiteraard niet eerder verzonden voordat er betaald is.

Met vriendelijke groet,

Peter Overdijk

Ik heb me ook aangemeld voor zo'n abonnement met ppkaartje, maar ik heb deze mail niet gekregen, wanneer hebben jullie je aangemeld voor dat abonnement?
 

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
Ik afgelopen vrijdag. Maar heb inmiddels naar OOR gebeld en het abonnement laten stopzetten. Daarna bij de bank ingelogd en de automatische incasso stopgezet.

Heb me zelf daarna gewoon een Collectors ticket gekocht. Dan maar geen korting, vind het wel prima zo.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
Ja ik heb het zelfde gedaan, geannuleerd en zelf een tocket gekocht slechte actie direct vrijdag aangemeld en nu te horen krijgen dat het een lotterij wordt ivm te veel aanmeldingen, en dat terwijl ik vrijdag nog iemand van oor aan de telefoon had die mij garandeerde dat het geen probleem wordt met de tickets ??
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
602
580
@Ciska01:
Ik heb me ook vrijdag aangemeld, kan zelfs t OOR lezen in de app en heb deze mail dus ook gekregen.
Een vriend van mij die zich zaterdag heeft aangemeld heeft deze mail echter ook (nog) niet ontvangen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Afgelopen zaterdag is de kaartverkoop voor de 50e editie begonnen. Inmiddels zijn meer dan 30.000 weekendtickets over de toonbank gegaan. Bij de dagkaarten gaat zondag 9 juni goed. Voor de tweede festivaldag met optredens van onder anderen Lenny Kravitz, The Cure en dj Armin van Buuren zijn 15.000 entreekaarten verkocht. „Inmiddels staan we in totaal op meer dan 60.000 kaarten”, zegt Pinkpopbaas Jan Smeets. „Een goede start, waar ik heel tevreden mee ben.”

Datgene waar ze dan niet zoveel rekening mee houden is dat dat ook niet veel meer gaat worden. Dennis heeft het al meer aangehaald. De eerste verkoopdag is het momentum. daarna nog de twijfelaars en de mensen die teveel gekocht hebben of winst wilden maken. Daarna ligt het eigenlijk stil tot 2 weken voor Pinkpop met aanbiedingen op Swap. Ik verwacht nog wel wat radiowedstrijdjes etc maar het ziet er naar uit dat het een lekkere chille Pinkpop gaat worden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.178
Timmetje's Voorlopige Spoorboekje:

Zaterdag: SYML - Golden Earring / Yungblud - Ezra - Davina Michelle - Anouk - Jacob Banks / Halestorm - Jamiroquai - Elbow - Mumford
Zondag: Kraantje Pappie - White Lies - The Kooks - Krezip / Barns Courtney - Miles Kane - Lenny Kravitz - Die Antwoord
Maandag: The Bosshoss - Jett Rebel - Tenacious D / The Pretenders - Slash / David Keenan - Dropkick Murphy's / First Aid Kit - Bastille / Marcus King Band - Michael Kiwanuka

Waar een / staat kijk ik de ene helft van de ene act en de andere helft van de ander.

Datgene waar ze dan niet zoveel rekening mee houden is dat dat ook niet veel meer gaat worden. Dennis heeft het al meer aangehaald. De eerste verkoopdag is het momentum. daarna nog de twijfelaars en de mensen die teveel gekocht hebben of winst wilden maken. Daarna ligt het eigenlijk stil tot 2 weken voor Pinkpop met aanbiedingen op Swap. Ik verwacht nog wel wat radiowedstrijdjes etc maar het ziet er naar uit dat het een lekkere chille Pinkpop gaat worden.

OOR maar geannuleerd. Voor 120 - 140 via Swapje moet zo kunnen lukken. Netjes!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
OOR maar geannuleerd. Voor 120 – 140 via Swapje moet zo kunnen lukken. Netjes!



Ook al zou Swap niet lukken. Je kun t rustig nadenken of je kaarten wil halen. De mensen die op Swap boven kostprijs kopen denken echt dat het uitverkocht is. Je hoeft alleen even naar de pagina van Ticketmaster te gaan om te checken. Dat is alles.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Oh wat slecht van OOR. Dit hadden ze toch kunnen voorkomen. “We hebben 100 tickets beschikbaar, wie het eerst komt het eerst maalt” of iets in die trant.

Dit is echt matig van Oor...
Gelukkig is er nog niet uitverkocht maar dit zag je toch van mijlenver aankomen?

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.178
OOR maar geannuleerd. Voor 120 – 140 via Swapje moet zo kunnen lukken. Netjes!


Ook al zou Swap niet lukken. Je kun t rustig nadenken of je kaarten wil halen. De mensen die op Swap boven kostprijs kopen denken echt dat het uitverkocht is. Je hoeft alleen even naar de pagina van Ticketmaster te gaan om te checken. Dat is alles.

Ja precies! Dan is dat OOR gedoe ergens nog een mazzeltje. Maar alsnog vrij apart dat het zo slecht van ze geregeld is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken