Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Op de site staat wel 5 podiums. (of zit ik nu heel raar te denken)

'' Op het festivalterrein van Pinkpop geniet je drie dagen lang van meer dan 50 topacts op een van de 5 podia (open-air en overdekt). Naast het open hoofdterrein vind je kleinere intieme area’s zoals de Kalm aan Laan en de Garden of Love met een meer gevarieerd aanbod aan eten en drinken en waar je kunt relaxen.''
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Bij de 25ste editie was mainstage in 2-en gesplitst (met Crowded House trouwens ?), daarna zijn geloof pas de andere stages gekomen.
Ik denk echter niet dat ze dat nu zullen doen...

Ik ben trouwens wel positief over FM als afsluiter, tenminste een band die ik zelf nog nooit live heb gezien, itt andere namen die hier voorbij komen ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Begint allemaal wat vergezocht te worden zo imo. FM sluit af, er staat ergens nog een grote andere band op de dag geprogrammeerd, en de podiumindeling is als alle jaren and that's it lijkt me.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Begint allemaal wat vergezocht te worden zo imo. FM sluit af, er staat ergens nog een grote andere band op de dag geprogrammeerd, en de podiumindeling is als alle jaren and that’s it lijkt me.

Bij Pinkpop kijk ik nergens meer raar van op.
 

pjotrke28

Nieuw lid
6 nov 2018
2
0
Theorie: BKS was oorspronkelijk hetzelfde weekend als Pinkpop. Pinkpop kon The Cure niet krijgen ivm concert in Dublin op 8 juni. Dus BKS kon The Cure wel boeken een week eerder? Dus The Cure naar BKS?
https://www.bestkeptsecret.nl/
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Er komt op de dag van FM gewoon nog wat bij op een manier zoals ze Lionel Ritchie een paar jaar geleden ook hebben geprogrammeerd....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
641
Op de site staat wel 5 podiums. (of zit ik nu heel raar te denken)

” Op het festivalterrein van Pinkpop geniet je drie dagen lang van meer dan 50 topacts op een van de 5 podia (open-air en overdekt). Naast het open hoofdterrein vind je kleinere intieme area’s zoals de Kalm aan Laan en de Garden of Love met een meer gevarieerd aanbod aan eten en drinken en waar je kunt relaxen.”
Mainstage, 3fm/north/iba, Brightlands, Stage 4 en Garden of Love.
Die laatste word ook als stage geteld omdat er ook mensen optreden die ook op de poster komen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Stiekem toch nog een beetje de hoop op Robbie Williams, en dan met Eminem - Robbie - FM. :D
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
rhcp wrote:
Op de site staat wel 5 podiums. (of zit ik nu heel raar te denken)

” Op het festivalterrein van Pinkpop geniet je drie dagen lang van meer dan 50 topacts op een van de 5 podia (open-air en overdekt). Naast het open hoofdterrein vind je kleinere intieme area’s zoals de Kalm aan Laan en de Garden of Love met een meer gevarieerd aanbod aan eten en drinken en waar je kunt relaxen.”

Mainstage, 3fm/north/iba, Brightlands, Stage 4 en Garden of Love.
Die laatste word ook als stage geteld omdat er ook mensen optreden die ook op de poster komen.

Ja omdat de garden of love apart werd vernoemd dacht ik dat er nu misschien 6 podiums komen
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Ajb Niet weer Robbie
Doe dan de Spice Girls



Alsjeblieft allebei niet.
Vorige keer bij Robbie Williams weggelopen wat vreselijk zeg!
Spice Girls altijd afschuwelijk gevonden....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Robbie was fantastisch in 2015. Helaas is the Heavy Entertainment Show al in Nederland geweest. Was erg leuk geweest op Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Hmmm, ben toch verward... Géén Coldplay?
Geen Police, daar leek het al langzaam wel op.
Maar Coldplay, huh???

Blijkbaar zijn er nog wat verschuivingen geweest die de bronnen doorkruisen.
Aan de andere kant, zal je zien dat ze wel gewoon touren, maar och? Verder speculeren maar...

Nog een grote act er bij, dat is niet gek. Dat is gewoon de second headliner van die dag. Ik reken op Within Temptation of Mumford and Sons, iets als in de lijn van grote/categorie Editors, Lionel Richie, Show Patrol. Wie weet, misschien vind Jan wel Status Quo zo'n grote act. Maar dan hebben we het over subs / second-headliners.

Qua andere dag afsluiters...
Ik hoop persooonlijk nu wel dat AC/DC of Iron Maiden in het Coldplay gat kruipen. Helaas heb ik dat niet voor het zeggen...
Misschien is al het schuiven wel te maken met een al dan niet groen licht van Rolling Stones?
Wat we wel kunnen stellen is dat de acts die al een stadion vullen met zekerheid afgeschreven kunnen worden, reken dus vooral niet op Rammstein's, Metallica's, Pink's, Muse's of Jovi's...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Als Within Temptation of Mumford and Sons komen is dat niet als sub toch?. Die komen alleen als main lijkt me

Coldplay was sowieso al twijfelachtig. Ik zie The Rolling Stones ook niet komen.

Blijf hopen op een tweede datum voor Pink en die dan op Pinkpop. Eminem erbij en je hebt een mooi divers lijstje.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Within Temptation lijkt mij voor de Nederlandse major op zijn best een sub, Mumford zou kunnen headliner als je daar nog een of twee sterke namen naast zet.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Rolling Stones staan gewoon in Amerika. Zo duidelijk als wat. Er is nog steeds weinig bekend rondom ACDC :roll:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Within Temptation lijkt mij voor de Nederlandse major op zijn best een sub, Mumford zou kunnen headliner als je daar nog een of twee sterke namen naast zet.

Ze headlinen op Graspop....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken