Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.701
1.859
PJ wrote:

Indiaantje89 wrote:

roluf wrote:
Indiaan jij wist toch meer?


ik heb hier gisteren toch nog verteld dat Fleetwood Mac vandaag bekend gemaakt zou worden :p.

Nee ik sta er eerlijk gezegd van te kijken dat Coldplay is misgelopen.


Dus Coldplay wel op tour dan??? Maar ze staan ook niet op Rock Werchter Boutique of Classic……….

Ik had begrepen dat Coldplay een losse show op Werchter zou doen. Dus geen Boutique, geen Werchter, geen Classic. Maar een losse show. Denk wel dat ze touren.
Zoals jid het dan nu zegt sta ik er niet van te kijken dat die tour van Coldplay gewoon niet doorgaat.
Ik heb ook geen idee hoe dat bijvoorbeeld zit met vergunningen mbt Werchter als ze daar al drie festivals hebben Rock Botique en Classic weet ik niet of de gemeente daar zo happig is om nog meer toe te staan. Is de laatste jaren al vaker gezeik over geweest.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Indiaantje89 wrote:

PJ wrote:

Indiaantje89 wrote:

roluf wrote:
Indiaan jij wist toch meer?


ik heb hier gisteren toch nog verteld dat Fleetwood Mac vandaag bekend gemaakt zou worden :p.

Nee ik sta er eerlijk gezegd van te kijken dat Coldplay is misgelopen.


Dus Coldplay wel op tour dan??? Maar ze staan ook niet op Rock Werchter Boutique of Classic……….


Ik had begrepen dat Coldplay een losse show op Werchter zou doen. Dus geen Boutique, geen Werchter, geen Classic. Maar een losse show. Denk wel dat ze touren.

Zoals jid het dan nu zegt sta ik er niet van te kijken dat die tour van Coldplay gewoon niet doorgaat.
Ik heb ook geen idee hoe dat bijvoorbeeld zit met vergunningen mbt Werchter als ze daar al drie festivals hebben Rock Botique en Classic weet ik niet of de gemeente daar zo happig is om nog meer toe te staan. Is de laatste jaren al vaker gezeik over geweest.
Werchter zou rond zijn op 16 juni in Werchter. Staat nog steeds open wat dat betreft. Maar blijkbaar hebben er ook best veel verschuivingen plaats gevonden. We hebben ook nog geen grote Gelredome show?

Of ze doen iets raars om naar Den Haag te gaan ofzo.

Ik weet het op dit moment ook niet, ik zet mijn oren nog eens open, want genoeg zaken wat wel klopte (Jovi op TW CLassic, Rammstein in de Kuip, Kensington in Gofferpark, Fleetwood vandaag bekend gemaakt voor Pinkpop) etc.

 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.000
259
Zoals jid het dan nu zegt sta ik er niet van te kijken dat die tour van Coldplay gewoon niet doorgaat.
Ik heb ook geen idee hoe dat bijvoorbeeld zit met vergunningen mbt Werchter als ze daar al drie festivals hebben Rock Botique en Classic weet ik niet of de gemeente daar zo happig is om nog meer toe te staan. Is de laatste jaren al vaker gezeik over geweest.
tour Coldplay gaat normaal door, alleen de datum wisselt veel. Vind 16de niet geloofwaardig aangezien Metallica dan in KBS staat...
Ik zie eerder de tour van Eminem niet doorgaan, stond vorige week nog op Werchter Boutique....

En uiteindelijk gaat Rotselaar Live Nation niets in de weg leggen hoor...
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
maar volgens mij was Jan nog niet goed wakker. Een act groter dan FM op de laatste dag..? Snap er niks meer van…
Het is al wel een hele tijd geleden, maar we hebben het hier over de man die ooit beloofde dat Pinkpop een gelijkwaardige vervanger zou halen voor Depeche Mode, toen die band moest afzeggen, en vervolgens met Krezip op de proppen kwam. Ik zou niet teveel verwachten. Het zou zo maar kunnen dat Smeets bijvoorbeeld Golden Earring 'groter' vindt dan Fleetwood Mac, omdat Earring nog iets eerder begon en nog vaker in de Nederlandse Top 40 heeft gestaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.435
6.094
Jongens. Het gaat hier om Jan Smeets.

Hij is een icoon. De grondlegger van Pinkpop. Heeft voor een hoop reuring en verandering gezorgd.

Maar alles wat hij tegenwoordig zegt moet je niet met een korreltje maar met een bak zout nemen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Jongens. Het gaat hier om Jan Smeets.

Hij is een icoon. De grondlegger van Pinkpop. Heeft voor een hoop reuring en verandering gezorgd.

Maar alles wat hij tegenwoordig zegt moet je niet met een korreltje maar met een bak zout nemen.
anVDpsf.png
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Als er en "misschien wel nog grotere act dan FM staat denk ik aan een 'Martin Garrix' constructie, een grote DJ na FM
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Jaaa...dit kan Pinkpop ook alleen maar doen. Een dj progammeren na een FW...mixing all genres. Daar staat Pinkpop natuurlijk bekend om.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Als er en “misschien wel nog grotere act dan FM staat denk ik aan een ‘Martin Garrix’ constructie, een grote DJ na FM
Zou ook zomaar kunnen,

Garrix lijkt me te kort nu.. Swedish House Mafia, David Guetta, Armin van Buuren?

Chemical Brothers zou ook tof zijn hoor.
 

Verwijderd lid 38027

Playlistbediener
18 jul 2018
30
0
Bij een nog grotere naam dan FM denk ik vooral aan Springsteen... McCartney (Speelt volgend jaar 6 juni een concert in Amerika en 11 juni ook... Maar zeg nooit nooit)... En The Rolling Stones! Op social media zie ik regelmatig hints via de kanalen van Keith Richards en Mick Jagger dat er wordt gewerkt aan nieuw materiaal... Heeeeeeeel misschien komt er dus een nieuw album incl. tour? Fingers crossed!
 

brutus

Playlistbediener
27 nov 2013
34
0
in 2010 was P!nk ook niet de afsluiter van PP (wilde ze toen zelf niet ofzo)
miss weer zoiets ???
 

joelb

Playlistbediener
1 nov 2018
12
0
Bij een nog grotere naam dan FM denk ik vooral aan Springsteen… McCartney (Speelt volgend jaar 6 juni een concert in Amerika en 11 juni ook… Maar zeg nooit nooit)… En The Rolling Stones! Op social media zie ik regelmatig hints via de kanalen van Keith Richards en Mick Jagger dat er wordt gewerkt aan nieuw materiaal… Heeeeeeeel misschien komt er dus een nieuw album incl. tour? Fingers crossed!

The stones touren volgend jaar van eind april tot begin juni in Noord Amerika, zie https://iorr.org/tour19/. Ze touren helaas nog maar 1x per jaar, dus de komende tijd kunnen we die helaas niet verwachten. Paul's concerten in Amerika 6 en 11 juni had ik niet gezien, ook die kan afgestreept worden dus.. Blijven weinig namen over.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Mooie tease. Staan die nog open als optie?
https://www.instagram.com/p/Bp1831oCuMk/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1frxppxpx1j1b
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.426
Mooie tease. Staan die nog open als optie?

<iframe height="713" class="instagram-media instagram-media-rendered" id="instagram-embed-0" src="https://www.instagram.com/p/Bp1831oCuMk/embed/captioned/?cr=1&v=12&wp=658&rd=https%3A%2F%2Fforum.festileaks.com&rp=%2Fforums%2Ftopic%2Fpinkpop-2019-nieuws-en-geruchten%2Fpage%2F91%2F#%7B%22ci%22%3A0%2C%22os%22%3A5902.745632554697%7D" frameborder="0" scrolling="no" style="background: white; margin: 0px 0px 12px; padding: 0px; border-radius: 3px; border: 1px solid rgb(219, 219, 219); border-image: none; width: calc(100% - 2px); display: block; min-width: 326px; max-width: 658px; box-shadow: none;" allowtransparency="true" data-instgrm-payload-id="instagram-media-payload-0"></iframe>
<script src="//www.instagram.com/embed.js" async=""></script>

Ligt aan wie je het vraagt ;).
 

joelb

Playlistbediener
1 nov 2018
12
0
Damn, uit welk jaar komt die website?

Haha klopt... Was er maar voor elke artiest een dergelijke site tho. Er zijn daar veel personen met betrouwbare inside info over The Stones. Vaak weten ze al waar The Stones gaan spelen voordat ze dat zelf weten. :lol:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken