Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Was er een maandje of wat geleden niet die teaser van (ik meen) Mojo over een tour van Bon Jovi? Daarna is het wel erg stil geworden, daardoor denk ik dat de originele plannen gewijzigd zijn. Aangezien ik me niet voor kan stellen dat ze geteased gaan worden als ze op een festival staan denk ik dat het in eerste instantie de bedoeling was dat ze een los concert zouden gaan doen. Maar door die stilte denk ik dat de plannen voor een los concert inmiddels van de baan zijn en dat ze doorgeschoven worden naar Pinkpop.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Bon Jovi als headliner zou wat mij betreft weer een behoorlijke degradatie van Pinkpop zijn. Zeker als je bekijkt welke mogelijkheden er zijn.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Bon Jovi zou een ideale sub zijn voor Fleetwood Mac en juich dat toe. Denk zelf dat BJ een beetje overschat wordt. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze de JCArena of Goffert nog uitverkopen. In 2010 waren ze voor het laatst in Nederland op het strand van Schevingen. De organisator wilde het groots aanpakken en zette in op 70-100.000 bezoekers. Gemeente gaf daar geen toestemming voor: max 50.000. Uiteindelijk zijn een iets meer dan 40.000 gekomen.

Vergeet niet dat Bon Jovi behoorlijk "geamputeerd" is na het het vertrek van Richie Sambora in 2013. Hij was het muzikale hart van de band. Vergelijk het met het vertrek van Lindsey Buckingham van Fleetwood Mac maar die is vervangen door twee zeer respectabele muzikanten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Alleen vrees ik dat Bon Jovi geen sub wil zijn. Die komen alleen als ze mogen headlinen....
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Bon Jovi op je festival is een beetje als die dronken oom op het familiefeest: het is best grappig maar ook een beetje sneu en niemand zit erop te wachten.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ed Sheeran is misschien wel de meest gewilde popartiest van dit moment. No way dat hij genoegen neemt met een andere plek dan bovenaan de poster.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ed Sheeran is misschien wel de meest gewilde popartiest van dit moment. No way dat hij genoegen neemt met een andere plek dan bovenaan de poster.

Inderdaad...als ze Ed kunnen krijgen dan moet Mumford maar 2de viool spelen..:)
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Ed Sheeran is misschien wel de meest gewilde popartiest van dit moment. No way dat hij genoegen neemt met een andere plek dan bovenaan de poster.

Inderdaad…als ze Ed kunnen krijgen dan moet Mumford maar 2de viool spelen..:)
bedoel je dan niet meer de 2e banjo? :p maar dan kun je wel echt spreken van een goed bovenste gedeelte in de breedte gezien over het weekend
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Als je alle geruchten hier inmiddels optelt kan je 8 dagen vullen met headliners. Of Pinkpop heeft de meest epische line-up in zijn bestaan of het wordt weer een grote deceptie op een stormachtige middag in februari..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Waarschijnlijk komt Mark Knopfler, gerucht uit dorp Jan Smeets.
Nog een gerucht uit hetzelfde dorp is dat Led Zeppelin zal headlinen...
En dan even serieus, Knopfler staat tijdens PP in Noorwegen, 3 dgn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nog een gerucht uit hetzelfde dorp is dat Led Zeppelin zal headlinen…
En dan even serieus, Knopfler staat tijdens PP in Noorwegen, 3 dgn.

In de war met een andere Mark denk ik. Misschien heeft Jan zijn medicatie weer eens vergeten en rondverteld dat de Beatles weer bij elkaar komen, Crosby Stills Nash &Young komen en Johnny Cash gaat headlinen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Bon Jovi op je festival is een beetje als die dronken oom op het familiefeest: het is best grappig maar ook een beetje sneu en niemand zit erop te wachten.
noem mij maar niemand
:(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken