Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.342
5.882
Of Coldplay is juist een van de dingen waar hij van droomt, terwijl hij andere dingen al wel zeker weet...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Stel ik weet iets… Is het niet handig om het te bevestigen.
Maar, van wat ik wel weet, helpt ontzettend bij het speculeren. De rest, dat is maar een hoofd vol met dromen.

@Dennisvdbr....er is dus een RollingStones achtig iets??

Aarggh Dennis, you are killing me!!!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Haha mooi Dennis. Ik hoop van harte dat je insinuatie goed wordt opgevat door ons ;-). Zou natuurlijk een ongelooflijk goede naam zijn, die (naar ik aanneem) niet op Werchter staat. Ik verwacht M&S en Pink niet echt na hun shows in de Ziggo, maar FaTM zou voor mij persoonlijk ook een fantastische naam zijn. Ook los van mijn smaak bezien zijn haar recensies altijd heel goed, speelt zij ook velden op Sziget, Werchter en Glastonbury vol én is het weer een 'nieuwe' headliner. Dan nog een goede portie gitaren en dan zit het wel al redelijk snor, dunkt mij.

Ik vrees nog steeds voor het scenario van 2017, namelijk heel lang stil en dan GD, KoL en de slechtste headliner ooit, maar ik wil heel graag vooral hopen op het eerstgenoemde!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Ik hoop met je mee. Het hotel is al geboekt.
Maar ook ik vrees op een teleurstelling.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Wij ook. Achteraf betalen en gratis annuleren dus alles zit mee. Nu nog een goed programma.

Ook erg benieuwd naar de prijzen.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Vooralsnog kunnen we niet anders concluderen dan dat Werchter toch wel een degelijke set headliners heeft, op misschien M&S na, al redden ze dat redelijk door de combi met F+TM. Het hoeft niet allemaal je ding te zijn (Pink bv.) maar toch ieder in zijn/haar/hun genre een van de grootheden, en bv Pink heeft er ook al jaaaaren niet gestaan. Weer eens wat anders dan de gebruikelijke acts om de 2 á 3 jaar.

Pinkpop heeft natuurlijk nog alle kans het goed te maken als ze komen met The Stones / Coldplay / The Police / Rammstein (ik roep maar wat), maar vooralsnog heeft Werchter toch al wat namen die vanwege andere shows hier al uitgesloten lijken voor PP.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Vooralsnog kunnen we niet anders concluderen dan dat Werchter toch wel een degelijke set headliners heeft, op misschien M&S na, al redden ze dat redelijk door de combi met F+TM. Het hoeft niet allemaal je ding te zijn (Pink bv.) maar toch ieder in zijn/haar/hun genre een van de grootheden, en bv Pink heeft er ook al jaaaaren niet gestaan. Weer eens wat anders dan de gebruikelijke acts om de 2 á 3 jaar.

Pinkpop heeft natuurlijk nog alle kans het goed te maken als ze komen met The Stones / Coldplay / The Police / Rammstein (ik roep maar wat), maar vooralsnog heeft Werchter toch al wat namen die vanwege andere shows hier al uitgesloten lijken voor PP.


Alleen Pink vind ik jammer maar daar gaan we al naar toe in Duitsland. Normaal zou PP echt wel tegelijk met RW wat bekend gaan maken of is de strategie om net voor de VVK van RW wat leuks te droppen.
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
bcmrmaybe wrote:
@dennisvdbr

Jij nog wat inside information? Ik vind het erg knap om alles hushhush te houden. Het is echt superstil rondom PP

Stel ik weet iets… Is het niet handig om het te bevestigen.
Maar, van wat ik wel weet, helpt ontzettend bij het speculeren. De rest, dat is maar een hoofd vol met dromen.

Ah... dat vind ik nog eens een mooi verjaardagscadeautje. Je maakt mijn dag helemaal goed Dennis!!! :-D

Nu heb ik eigenlijk niet specifiek gelet of en hoe Dennis gereageerd had op de speculaties over P!nk... en het zijn nogal wat pagina's om door te lezen, zelfs met de zoekfunctie... Ben benieuwd!

En misschien dat ik het gemist heb, maar was Queen met Adam Lambert ook al uitgesloten? Die zie ik - helaas - niet meer in de speculaties voorbij komen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Wachten duurt wel lang nu inderdaad. Of zijn we gewoon gigantisch ongeduldig? :lol:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.342
5.882
Even off-topic. Mogen ze bij PP de stagiair van GMM even aan het werk zetten.

Die website taferelen liggen niet aan een stagiair ofzo, gaat altijd op deze manier.


Wachten duurt wel lang nu inderdaad. Of zijn we gewoon gigantisch ongeduldig?
1f606.svg

Wachten duurt zeker lang als het 2019 topic al geopend wordt voordat de 2018 editie überhaupt voorbij is.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.342
5.882
Dan ga ik wel balen dat Muse niet naar de Arena gaat. Dat Amsterdam dan niet tussen de lijst met steden staat. Dan ga ik mij concentreren op balen van NIET ‘Muse naar Johan Cruijff Arena’, Of Goffertpark + Pinkpop …

Jij moet echt de eerste persoon op dit forum zijn die juist wíl dat een artiest in de galmbak staat....
 

huub28

Playlistbediener
7 feb 2018
33
2
huub28 wrote:
Dan ga ik wel balen dat Muse niet naar de Arena gaat. Dat Amsterdam dan niet tussen de lijst met steden staat. Dan ga ik mij concentreren op balen van NIET ‘Muse naar Johan Cruijff Arena’, Of Goffertpark + Pinkpop …

Jij moet echt de eerste persoon op dit forum zijn die juist wíl dat een artiest in de galmbak staat….

Ik heb zo mijn redenen :)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.342
5.882
Dr. Hannibal wrote:

huub28 wrote:
Dan ga ik wel balen dat Muse niet naar de Arena gaat. Dat Amsterdam dan niet tussen de lijst met steden staat. Dan ga ik mij concentreren op balen van NIET ‘Muse naar Johan Cruijff Arena’, Of Goffertpark + Pinkpop …


Jij moet echt de eerste persoon op dit forum zijn die juist wíl dat een artiest in de galmbak staat….

Ik heb zo mijn redenen
1f642.svg

Zoals?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Vond het zelf enorm balen dat Pink in de Arena staat. Zonde van het geluid. Zelfde geldt voor Metallica.

Hoop op beide nog op Pinkpop. Helaas kleine kans.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
DennisvdBr wrote:

bcmrmaybe wrote:
@dennisvdbr

Jij nog wat inside information? Ik vind het erg knap om alles hushhush te houden. Het is echt superstil rondom PP


Stel ik weet iets… Is het niet handig om het te bevestigen.
Maar, van wat ik wel weet, helpt ontzettend bij het speculeren. De rest, dat is maar een hoofd vol met dromen.

Ah… dat vind ik nog eens een mooi verjaardagscadeautje..

A rush of blood to your head full of dreams?

Sorry kon het niet laten.
Voor de rest niks gemist op het forum. Pinkpop hult zich in stilte.
Zou het wel echt origineel vinden als geen enkele naam lekt of bekend wordt gemaakt voor de persconferentie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken