Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

bassie1978

Campingartiest
10 jan 2018
74
0
En nog eentje dan alleen weet ik echt niet of dit reel is maar feit is wel dat Billy Joël in Wembley Londen staat op 22 juni.
Dus hij is in die periode in de buurt. Al moet ik wel zeggen dat hij makkelijk komt voor 3 of 4 concerten en dan weer terug gaat naar zn veilige thuishaven New York Madison Square Garden……

Billy Joel announces Wembley Stadium show for 2019 – is Glastonbury on the cards?

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="https://www.nme.com/news/music/billy-joel-announces-wembley-stadium-show-weekend-glastonbury-2389972/embed#?secret=AFA1uGhrlK" data-secret="AFA1uGhrlK" width="600" height="529" title="“Billy Joel announces Wembley Stadium show for 2019 – is Glastonbury on the cards?” — NME" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Zal leuk zijn maar verwacht hem niet.
Wie ik wel waarschijnlijk verwacht is Lenny Kravitz! Maar neemt hij genoegen met een positie sub?
 

huub28

Playlistbediener
7 feb 2018
33
2
En nog eentje dan alleen weet ik echt niet of dit reel is maar feit is wel dat Billy Joël in Wembley Londen staat op 22 juni.
Dus hij is in die periode in de buurt. Al moet ik wel zeggen dat hij makkelijk komt voor 3 of 4 concerten en dan weer terug gaat naar zn veilige thuishaven New York Madison Square Garden……

Billy Joel announces Wembley Stadium show for 2019 – is Glastonbury on the cards?

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="https://www.nme.com/news/music/billy-joel-announces-wembley-stadium-show-weekend-glastonbury-2389972/embed#?secret=AFA1uGhrlK" data-secret="AFA1uGhrlK" width="600" height="247" title="“Billy Joel announces Wembley Stadium show for 2019 – is Glastonbury on the cards?” — NME" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Billy Joël in Wembley stadium concert is Wembley being Wembley. Weer een concert dat alleen Wembley krijgt om een heel groot concert te zijn. Billy Joël gaat naar Wembley en alleen naar Wembley om een groots moment neer te zetten, zoals dat is bij Wembley, zoals ik al eerder heb gelezen: "Billy Joël returns to Wembley for his only UK show in 2019" (ookal door die 'only UK show' ook weer ruimte geeft voor gissen. Billy Joël komt niet. ...

Roger Waters lijkt dan een veldtour te gaan doen, is waarschijnlijk dat hij voor het Nederland aan doen naar Goffertpark gaat. Wat kan is de constructie Goffertpark én Pinkpop, ofwel 'onwaarschijnlijk' of 'gaat niet gebeuren'. Of Mojo overtuigt Roger Waters om Pinkpop te doen in plaats van Goffertpark om dat ze aanvoelen dat ze te jong, te poppiegarnituur, te weinig classics voor de pr 50ste editie hebben.
Tegenwoordig zijn hedendaags velen geweldige muzikant, grote artiestnamen, tegelijkertijd zijn om ons heen veel prachtige perfecte veneus die zich aanbieden voor de muziekartiesten. Het leven is geweldig in de ontwikkeling van tijd, maar wel depri voor de ontwikkeling van Pinkpop en vooral depri voor het Pinkpop-forum wanneer de andere venues hun concerten bekendmaken en voor Pinkpop-fans te lang wachten voor was het maar één naam of een hardnekkig rondgaand gerucht.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
MOJO heeft dus meer de controle omdat Smeets soms zn vetorecht voor acts niet goed kan gebruiken.

Het is al een aantal jaar bekend dat Smeets niks heeft te zeggen over de line-up. Die wordt helemaal door MOJO bepaald.
Smeets heeft inderdaad wel vetorecht, maar gebruikt dat nooit. Dat is meerdere keren bevestigd in de media door Smeets zelf en Rob Trommelen.
Niet bij Gers Pardoel, niet bij Bieber, niet bij Lil Kleine. En volgend jaar ook niet bij Kensington.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Muse dus naar Werchter. Mag eerlijk gezegd van mij ook wel naar PP.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Ik moet eerlijk bekennen dat Werchter een verdomd leuk rijtje headliners heeft.
Begin beetje bang te worden dat die 50e van Pinkpop wel eens op een grote deceptie kon gaan uitdraaien, en dat Mojo ervan uitgaat dat de kaarten wel zullen vekopen juist omdat het de 50e is.

Om toch weer min of meer back on topic te gaan, ik las in het bospop forum dat John Fogerty 50 jaar in het vak zit en dat wil vieren met een tour., dat zou ik nou een leuke oldie act vinden voor PP. Denk dat de meeste mensen meer liedjes kennen dan ze zelf beseffen.

Die 50 hebben ze gemeen in elk geval ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik moet eerlijk bekennen dat Werchter een verdomd leuk rijtje headliners heeft.
Begin beetje bang te worden dat die 50e van Pinkpop wel eens op een grote deceptie kon gaan uitdraaien, en dat Mojo ervan uitgaat dat de kaarten wel zullen vekopen juist omdat het de 50e is.

Postitief is dat er nog helemaal niets bekend is. Geen leak, Geen Bericht. Helemaal niks. Dat doen ze in ieder geval goed. Ik wacht gewoon in spanning af.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
PJ wrote:
Muse dus naar Werchter. Mag eerlijk gezegd van mij ook wel naar PP.

Muse is reeds aangekondigd voor Nijmegen (datum volgt). Pinkpop is daarmee zo goed als uitgesloten.
Maar er blijft nog altijd hoop! Werchter stond niet op die lijst, dus wie weet komt Landgraaf erbij. Dat zou wel heel mooi zijn!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Vorige keren dat er veel stilte was kwamen ze nog wel eens na een tijdje met Green Day en KoL op de proppen. Ik vraag me wel echt af wat Pinkpop aan het doen is. Er staan gewoon letterlijk een heel scala aan headliners op andere plekken geprogrammeerd. Het kan natuurlijk ook betekenen dat Pinkpop groots gaat uitpakken, maar door schande wijs geworden, houd ik toch meer rekening met het 'dikke middelvinger-scenario van Mojo'-scenario.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Anderzijds vind ik de headlines van Werchter maar mwoah. 3 andere headliners zou ik dus helemaal niet erg vinden.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Ben echt benieuwd wanneer Pinkpop bekend maakt of het 3 / 4 dagen wordt en wanneer we de eerste namen kunnen verwachten. Wellicht dat Festileaks eens contact wil opnemen met Mr. Pinkpop :p
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Vorige keren dat er veel stilte was kwamen ze nog wel eens na een tijdje met Green Day en KoL op de proppen. Ik vraag me wel echt af wat Pinkpop aan het doen is. Er staan gewoon letterlijk een heel scala aan headliners op andere plekken geprogrammeerd. Het kan natuurlijk ook betekenen dat Pinkpop groots gaat uitpakken, maar door schande wijs geworden, houd ik toch meer rekening met het ‘dikke middelvinger-scenario van Mojo’-scenario.
Dat ze toen met GD en KOL kwamen aanzetten lag echt wel in de lijn der verwachting alleen waren ze toen rijkelijk laat. Ik zou er ook nu niet van staan te kijken dat ze 1 of 2 headliners delen met Werchter maar gewoon langer wachten met het naar buiten brengen van de namen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Ben echt benieuwd wanneer Pinkpop bekend maakt of het 3 / 4 dagen wordt en wanneer we de eerste namen kunnen verwachten. Wellicht dat Festileaks eens contact wil opnemen met Mr. Pinkpop
1f61b.svg
Dennis, werk aan de winkel :wink:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Maar de stilte zorgt er (hier, en ook bij mij) voor dat je toch meer gaat speculeren, dat was twee jaar geleden ook zo. Green Day en KoL zijn natuurlijk hoe dan ook zwakteboden, maar al helemaal als je high hopes hebt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Pinkpop kan marketingtechnisch een hoop van Rock Werchter leren, das 1 ding dat zeker is.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Pinkpop kan marketingtechnisch een hoop van Rock Werchter leren, das 1 ding dat zeker is.

Misschien is de vacature voor een stagiair(e) marketing en communicatie voor Pinkpop 2019 nog niet ingevuld :wink:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Wat zouden de Pinkpopfans vinden van, ik zeg maar wat, Rammstein - The Cure - Coldplay?

Als ze Fleetwood Mac in Landgraaf krijgen ben ik daar trouwens (hier is je antwoord, @bcmrmaybe :wink: ). Tot nu toe vind ik het rijtje Werchternamen (op het machtige Cure na) nog weinig soeps. Kan veranderen natuurlijk.

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Het zou me verbazen dat Coldplay festivals doet en Werchter over slaat. Tenzij ze op classic of Boutique staan
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Geen fan van the Cure en vind die meer op bks of als sub passen en Rammstein was er pas nog. Zie alleen Coldplay als grote headliner in dat rijtje. Zou zelf dan eerder naar Werchter gaan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken