Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Dan is Lowlands ook zeker een optie.
Zou tof zijn, maar op een of ander manier denk ik niet dat niet Lowlands voor met alle respect "een oude lullen band" gaat. Denk dat die toch op zoek zijn naar wat "moderne" namen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Iggy stond er ook gewoon, al was dat natuurlijk niet dé headliner.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Net kaarten voor Pink gekocht in Duitsland, 7 stadions, plusminus 50.000 man per stadion. Die verkoopt gewoon 7 stadions uit.

De Arena is zo uitverkocht en dan komt Pinkpop met Pink.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Iggy stond er ook gewoon, al was dat natuurlijk niet dé headliner.
Toch anders, daarnaast wil The Cure vaak ook lange sets spelen, waar op Lowlands vaak niet echt de plek voor is.

Ik zie het niet zo snel gebeuren in ieder geval :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
P!nk zou best nog wel eens kunnen dan. Als dat in Duitsland ook zo hard gaat met de kaarten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
P!nk zou best nog wel eens kunnen dan. Als dat in Duitsland ook zo hard gaat met de kaarten.

3/4 zal wel verkocht zijn denk ik. We gaan het volgende week meemaken wat het wordt in Nederland.

Wat wel fijn is in Duitsland is dat ik binnen 5 minuten al karten had. NIET DAT KLOTE TICKETMASTER RONDJE
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
mijn gevoel wordt steeds sterker dat P!nk met Pinkpop gaat aftrappen met haar Europese tour.

Keek even op haar site waar ze in de VS optreedt. Ook daar speelt ze in alle grote hallen. Ik schrok echter van de gemiddelde ticketprijs: $ 450,00 per stuk!!! Dat betalen we hier in Europa nooit. Vandaar de grote stadions die ze hier aan doet en de zijn prijzen een stuk lager. Overgens is niet een concert uitverkocht in de VS maar wel goed vol. Als je daar via ticketmaster kijkt, dan kan je elk plekje uitzoeken. In de pit slechts $ 750,00. Zelfs Madison Square Garden heeft nog voldoende plaatsen als je maar betaalt........
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
Wat wel fijn is in Duitsland is dat ik binnen 5 minuten al karten had. NIET DAT KLOTE TICKETMASTER RONDJE

Via welke site heb je het gekocht? Via Eventim? Je brengt mij op een idee. Hamburg is ook nog wel een optie voor mij. Komt voor mijn tienermeis ook beter uit met school. Wil haar nog liever niet meenemen naar Pinkpop. Ik twijfel of ze dat het hele weekend trekt zoals wij het beleven...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
ia welke site heb je het gekocht? Via Eventim? Je brengt mij op een idee. Hamburg is ook nog wel een optie voor mij. Komt voor mijn tienermeis ook beter uit met school. Wil haar nog liever niet meenemen naar Pinkpop. Ik twijfel of ze dat het hele weekend trekt zoals wij het beleven…

eventim.de hannover en keulen zijn bij mij in de buurt. Keulen waren gewilde kaartjes al snel weg. Toen maar hannover gedaan.

@Danielle Ik zou dan niet te lang wachten. Kaarten gaan hard
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Mijn gevoel zegt ook steeds meer P!nk naar Pinkpop. Ik heb zitplaatsen voor Keulen, zo snel waren de staanplaatsen al weg. Ga dus voor Amsterdam proberen staanplaatsen te krijgen en zodra dat uitverkocht is verwacht ik de bekendmaking van Pinkpop.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
Over die Adele post eerder vandaag. Dit is het antwoord waar dat "gerucht" vandaan komt
CJo17IY.png
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
En wat heftigere namen als BlackPeaks en Deftones? Of is dat niet welkom op de 50e pp editie…?
Black Peaks lijkt me wel een leuke voor Stage 4 of misschien vroeg op de dag voor de Brightlands. Dan kan Tusky eigenlijk gelijk mee. Die 2 bands kennen elkaar al zo lang en kunnen makkelijk een pakketdeal worden. 2 vrij goedkope bands waarvan Tusky toch al redelijk groeit hier in Nederland. Lijkt me een mooie voor de plaats van Call It Off vorig jaar. Namiddag op Stage 4
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Ik ben ook bang dat Pink niet op PP staat... Helaas! 6 dagen tot de eerste show van de tour zoals hij nu gepland staat is nog best een gat, en dan ga ik er al vanuit dat ze op zondag zou spelen. Plus ze staat al in de Arena. Dr enige andere festival is Werchter en ze staat niet met nog een show in België.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Als je het logisch bekijkt zijn er weer heel wat namen afgevallen omdat ze bijvoorbeeld al een zaal/arena show hebben staan in Nederland. En de constructie zoals Pearl Jam, 2 keer Ziggo plus PP, vorig jaar is maar weinig gegeven.
Afvallers zover Metallica. Mumford and Sons, Muse, P!nk, The Cure. (Vergeet ik nog wat)
Blijft over voor zover we nu weten wat speelt Rammstein, Ed Sheeran, Florence and the Machine, Fleetwood Mac (vergeet ik nog wat)
Goeie outsider Coldplay, maar feitelijk weten we alleen daarvan dat ze met een documontaire komen eind dit jaar......
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken