Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
DennisvdBr wrote:
ben echt heel benieuwd om er in te gaan!

Dat zei ik ook ooit tegen mijn vrouw..
1f61b.svg
1f609.svg
laten we wel wezen...
met Mt Atlas krijgt deze nieuwe tent een behoorlijk stevige ontmaagding te verwerken!
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Daar is inderdaad t nieuws, Duncan Lauwrence op Pinkpop ? goedkoper vervanger budgetsaving voor volgend jaar?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Daar is inderdaad t nieuws, Duncan Lauwrence op Pinkpop
1f602.svg
goedkoper vervanger budgetsaving voor volgend jaar?
Zie het (voorlopig) enkel nog bij Pinkpopfans.
Nog niet officieel toch.
Ik zou in Brightlands een domme zet vinden, veel te klein nu de hype nog hot is...

Ach, meer plek bij Dropkick Murphy
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
marcopoloo wrote:
Daar is inderdaad t nieuws, Duncan Lauwrence op Pinkpop
1f602.svg
goedkoper vervanger budgetsaving voor volgend jaar?

Zie het (voorlopig) enkel nog bij Pinkpopfans.
Nog niet officieel toch.
Ik zou in Brightlands een domme zet vinden, veel te klein nu de hype nog hot is…

Ach, meer plek bij Dropkick Murphy

https://m.limburger.nl/cnt/dmf20190525_00107318/verrassing-songfestivalwinnaar-duncan-laurence-op-pinkpop
 

roydaly

Playlistbediener
21 nov 2018
8
0
Mja. Wat moeten we daar van denken . Niet dat ik naar first Aid kit zou gaan , maar dat is toch wat representatiever dan deze populistische keuze .....
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.087
Tja, Dennis. Ook dit soort acts hoort nu eenmaal bij Pinkpop (tegenwoordig). :wink:
Eigenlijk helemaal niet zo'n slechte zet, ben benieuwd of de kaartverkoop voor de zondag hierdoor zelfs niet een boost gaat krijgen.

Voor mij (en velen) zal het niets uitmaken. Op IBA staat met Dropkick Murphies een meer dan uitstekend alternatief (contrast kan bijna niet groter zijn).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
dit kan ook een ontzettend invloed op de kaartverkoop hebben.
nu de hype nog heet is, zeker.
als Pinkpop pech heeft verkoopt hij na nu nog meer dagkaarten voor de maandag dan er überhaupt in Brightlands kunnen. (of heeft Pinkpop dan geluk en de mensen die speciaal voor Duncan komen niet allemaal??)
Als hij komt hoort hij op IBA minstens, imo...
Staat uiteraard wel tegenover dat hij een set van een uur moet kunnen volmaken...

ik vind het niet slim als First Aid Kit vervanging
 

Minie

Campingartiest
6 jun 2016
92
26
Vermoed dat de kaartjes voor de zondag nu wel sneller gaan maar voor mij had Duncan niet ge hoeven ga wel bij dropkick murphies kijken
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Mensen hoeven niet naar pinkpop voor Duncan.

Hij staat namelijk ook al in de ziggo en elke poppodium van formaat in Nederland.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
dit kan ook een ontzettend invloed op de kaartverkoop hebben.
nu de hype nog heet is, zeker.
als Pinkpop pech heeft verkoopt hij na nu nog meer dagkaarten voor de maandag dan er überhaupt in Brightlands kunnen. (of heeft Pinkpop dan geluk en de mensen die speciaal voor Duncan komen niet allemaal??)
Als hij komt hoort hij op IBA minstens, imo…
Staat uiteraard wel tegenover dat hij een set van een uur moet kunnen volmaken…

ik vind het niet slim als First Aid Kit vervanging

ik mag toch hopen dat ze gaan schuiven.
gaan ze niet schuiven, ook prima, ik sta bij Dropkick en hoor later wel hoe dramatisch het was om de tent in te komen of überhaupt bij de tent...

ik zou Bosshoss naar Brightlands zetten, eventueel Indian Askin, Sam Fender, Pretenders doorschuiven.
Dan kan Duncan op IBA als opener. Of zelfs Jett Rebel als IBA opener zetten en Duncan als Main opener.
Dat zou ik eigenlijk meer terecht als spot vinden.
Als vervanger van first Aid Kit, is Brightlands imo geen slimme spot voor Duncan nu... Zo vlak na die winst me de hype op hoogtepunt. Hadden ze beter bij de acts als DeWolff, My Baby, Kovacs, Nielson of Danny Vera kunnen kijken. Dat was imo meer realistisch voor die Brightlands spot...

Dus afwachten of ze verschuiven gaan, ja of nee...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Ze willen en moeten meer kaarten verkopen. Dan kies je logischerwijs nu voor Duncan Laurence ipv bv MyBaby of deWolff. Saaie en veilige maar logische boeking.

Duncan main laten openen en Jett Rebel naar de tent tijdens de Murphys en het probleem is opgelost! :p
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Duncan lawrence gaat de kaartverkoop toch geen boost feven?? Hij heeft al een tour door heel het land en heeft een ziggo dome aangekondigd, dan zal je toch gek zijn om er nu 110 euro voor te betalen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Het nieuws die je wist dat komen zou..

Net als anderen hier vind ik het best een slimme zet die mogelijk zorgt voor wat extra ticketverkoop. In ieder geval meer dan de Kovacs van deze wereld. Hij is de grootste hype van dit moment en er zijn zeker mensen die zijn errste festivalshow ooit willen meemaken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik zeg ook niet dat het perse een domme boeking is.
Wat ik vind is dat hij voor First Aid Kit niet de slimme vervanging is in Brightlands tent.

Paar weken terug had hij niet eens aanspraak op Stage 4.
Nu is alles hallelujah... Meh... Niet echt gevoelig voor dit soort plotselinge hype dingen. Maar veel mensen wel.
Ik vind de boost die zijn carrière heeft nu ineens, is het voor Brightlands niet de correcte plek. Populaire boeking en slim voor de kaartverkoop staat daar los van.
Ik denk trouwens wel dat hij voor flink wat kaartverkoop zal zorgen. Paar duizend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken