Hij is gewoon een gigantisch slecht uithangbord voor Pinkpop en zet met zijn amateuristische gedoe de hele hardwerkende organisatie voor schut. Niet weten welke act vervangen wordt en on air zeggen dat je niet snapt waarom een act komt spelen. Dat kan gewoon niet. Die Jan moeten ze geen microfoon meer geven en gewoon lekker vrijkaarten geven maar hem niet meer laten bemoeien. Dit kan niet meer.
dit vind ik nou echt totale onzin!!!
Beter uithangbord kan je niet hebben, de organisator vanaf uur 1 en de draagkracht van het hele festival!!!
De man is uitgesproken in zijn mening en is niet meer 100% op de hoogte van wat Mojo allemaal uitspookt. Als hem dan onvoorbereid tussen neus en lippen door zoiets gevraagd wordt en hij komt er niet helemaal uit, tja whatever??
Beter dan een organisator die helemaal geen media interview geeft of met totale politiek correcte antwoorden van alles wegwuiven zal.
Ik ben het er ook totaal niet mee eens dat Jan aan amateuristisch gedoe doet en al zeker niet dat hij zijn organisatie voor schut zet.
Diep respect voor die man hoor!
Wat Set Abominae ook zegt: "Tuurlijk is hij af en toe wat excentriek, naïef, verstrooid, overenthousiast, e.d., maar dat maakt hem (en Pinkpop) ook juist weer zo mooi."
Daarbij vind ik Jan niet alleen een symbool en mascotte, maar eerder een fenomeen en zeker legendarische man voor wat hij in meer als 60 jaar opgebouwd heeft, nog voor de eerste Pinkpop georganiseerd werd.
Overigens best grappig hoe de man op zijn woorden afgerekend wordt, door de zelfde mensen die normaal beweren dat je Jan niet zo op zijn woorden moet geloven?
Ik heb zoiets van, laat Jan lekker zijn smeetsiaanse uitspraken doen... Het levert in ieder geval altijd gespreksstof op, mee eens of niet, er wordt altijd over gesproken.
#teamjan