HollandiaFCB wrote:
Verschil is niet dag en nacht, maar hij zegt dat hij daar geen fatsoenlijk spoorboekje kon maken de afgelopen jaren terwijl hij vooral van de rock/metal is. Dat is toch wel gek en lijkt een beetje op; alles op pinkpop is geweldig, alles op rock werchter is “bagger”
Als je perse antwoord wil…
Het gaat bij de lineup van een mainstream festival voor mij niet alleen om de rock namen.
Vorig jaar bijvoorbeeld stonden de voor mij interessante namen van RW vrijwel enkel Mainstage en in the Barn. Daarbij overlapte enkele tijdslots zich zodanig of clashte voor mij interessante acts zodanig dat het gewoonweg ontzettend moeilijk werd daar een fatsoenlijke doorlopende draaiboek voor mijzelf mee te vullen. Kortom, ik heb gekeken, maar kwam er niet uit. (Vraag was al langskomen, had toen ook al zelfde reacties gegeven)
Bij Pinkpop was er geen overlap in tijdslots en stonden geen genres / aantrekkelijke acts voor mij gelijktijdig in tijdslots. Dat is voor mij een groot voordeel op Pinkpop.
Als ik dan toch perse moet verantwoording afleggen waarom ik Rock Werchter zo kut vind…
Dus het feit dat er op Pinkpop minder aantrekkelijke acts voor je staan en de keuze daardoor makkelijker is maakt het een beter festival voor jou dan Werchter? Of lees ik dat verkeerd?