Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Fleetwood Mac is begonnen aan hun wereldtournee. Na het vertrek van voorman Lindsey Buckingham was het toch even afwachten waarmee ze zouden komen.
Over het algemeen goede berichten. Behoren toch wel tot kanshebber voor een headlinerspot….
Europese tourdata normaal gezien te verwachten in november….

http://ultimateclassicrock.com/fleetwood-mac-2018-set-list-opening-night/
Jammer dat Big Love niet in de setlist zit.

Maar...
ik pak het potlood alvast er bij ;)

Is Mumford & Sons nog een optie? 21 mei spelen zij de laatste gig van hun tour in Europa.. Festival tour aansluitend?

The Cure is zojuist bevestigd voor Rock Werchter. Maak er maar een viltstift van.

Kan nog steeds alle kanten op? Vorig jaar had Werchter ook Arctic Monkeys die op BKS stonden, of Nick Cave op DTRH en Pearl Jam/Snow Patrol op Pinkpop. De kaarten moeten nog verdeeld worden hier in NL.

Van Werchter kun je verwachten dat ze er een Tame Impala of Mumford & Sons nog voor/achter plakken. Benieuwd hoe Pinkpop dag op zal lossen, mits ze The Cure hebben.

Vorige editie met The Cure. Toen verliep de kaartverkoop niet echt lekker. Het kan echt ook BKS zijn.

Het lijkt er wel op dat The Cure hun tour festival per festival onthult. En dat die festivals hun aankondiging zelf kunnen kiezen (RW de vrijdag om 8u).

Maar het niet handig, maar gok toch dat we snel gaan weten of het Pinkpop of BKS wordt.

Gezien de historie van Pinkpop lijkt me helemaal niet onlogisch dat het Pinkpop wordt voor The Cure. In 84 en 85 liep Pinkpop zo slecht dat er een einde aan het festival leek te komen. In 86 was het The Cure die Pinkpop wist te redden. Lijkt me absoluut passend voor editie nummer 50.

Gezien de historie van Pinkpop lijkt me helemaal niet onlogisch dat het Pinkpop wordt voor The Cure. In 84 en 85 liep Pinkpop zo slecht dat er een einde aan het festival leek te komen. In 86 was het The Cure die Pinkpop wist te redden. Lijkt me absoluut passend voor editie nummer 50.

Leuk feitje :-) maar ik denk juist gezien de laatste jaren dat de kans groter is dat ze op BKS of misschien wel DTRH/LL staan.

Ik hou het nog even op 50/50 :-)

Vorige editie met The Cure. Toen verliep de kaartverkoop niet echt lekker. Het kan echt ook BKS zijn.

Toen was de dagprogrammering (naar mijn smaak) echt waanzinnig slecht in vergelijking met de geweldige line-up van 2011. Ik kon zelf ook niet echt veel met The Cure destijds. De andere headliners, Linkin Park en Bruce Springsteen, waren echter fantastisch.

Tja, als de andere 'grote namen' Anouk (die sub was) en The Ting TIngs (remeber them?) moeten zijn, dan wil je als festival gewoon niet uitverkopen.

Waar ik stiekem op hoop is een Pinkpop-dag met Iron Maiden als headliner en er voor een mooie second headliner spot voor Within Temptation.

Fijn weekend.

Status Quo 8 juni op een retro festival in Sunderland.
Absoluut geen onbekende voor Pinkpop.
Ik zie ze best tijdens het jubileum een spot op main of IBA stage krijgen, voor wat good old rock n roll...

Waar ik stiekem op hoop is een Pinkpop-dag met Iron Maiden als headliner en er voor een mooie second headliner spot voor Within Temptation.

Fijn weekend.

De laatste dag graag, dan ben ik lekker op tijd thuis.

De kaartjes voor Glastonbury vlogen weer de deur uit. Benieuwd of PP in de toekomst ook eens op deze manier zn kaarten gaat verkopen......
Opvallend gerucht voor wat het waard is. Springsteen zou 1 van de headliners zijn daar volgens een bron dichtbij het festival..........
https://www.dailystar.co.uk/showbiz-tv/music/734015/Glastonbury-2019-festival-line-up-headline-pyramid-stage-odds-Bruce-Springsteen-Madonna

I'M CALLING IT!!!
Yes, I'm calling it!
Dit is het! Ik zeg het je dit gaat het worden. stop maar. Ik heb het het is dit. (over twee weken een nieuwe 'dit wordt' post) hierbij.

Ik ben Huub trouwens. Dit is mijn eerste post. Hallo! Ik hoop dat ik leuk ben. Ik had een hele welkomstwoord om zo goed mogelijk in goede aarde zou komen bedacht dat ik dat moest doen, maar.. Ik kijk al lang naar deze blog. Met veel plezier, met veel liefde, met veel intresse en met heel veel bewondering lees ik naar wat door personen hier gezegd wordt. Dan ga ik hier toch mijn eerste post maken, ik hoop dat ik niet tot last ben en belachelijk ben en scherp en goed zal wezen om een beetje in de buurt te komen van personen die er dingen zeggen.

Wel nu: Het Wordt

Vrijdag: Di-rect
Anouk
Disturbed
The Cure
Bruce Springsteen and The E Street band

Zaterdag: Racoon
De Jeugd
Chef'Special
Golden Earring
Aerosmith
Queen + Adam Lambert

Zondag Typhoon
The Kooks
Rowwen Héze
Imagine Dragons
Justin Timberlake

Maandag Han Solo
Disclosure
Kensington
Coldplay

Justin Timberlake heeft een aantal dagen geleden op het iHeart music festival gestaan. Nou weet ik niet hoe dat precies in Amerika speelt, maar als je op een radio-award speelt sta je meestal jezelf nieuw te promoten, om te laten zien dat je weer trending bent op het moment ofwel op elk festival staat.
Bruce Springsteen. Tuurlijk, hij is groot. Maar hij wordt nu wel héél veel genoemd. Je weet dat ze er wel op een manier mee bezig voor hem en toch de 50ste editie. Bruce Spingsteen is ook de artiest (wereldartiest) die tegen elke collega die hij kent mooi zit te praten over pinkpop en te promoten
Queen + Adam Lambert Ja! moet eens komen. Schijnen te komen met nieuw album en nieuwe dingen. En als we het hopen...
Coldplay is nu al veel gezegd dat de poppie band weer toe zijn om zichzelf met festivals te promoten als ze niet een stadiontour gaan doen.

Voor de rest Nederlandse namen (Golden Earring & Rowwen Héze is alleen nog niet officieel bevestigd) die goed zijn, festivalbands zijn en die allen op een andere manier een
geschiedenis hebben met Pinkpop die zullen worden uitgenodigd voor de speciale 50ste editie.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread