Paddy wrote:
Oasiss wrote:
Ik begrijp ook niet zo goed dat Tool hier vaak als mogelijke headliner wordt genoemd. Los van wat ik er zelf van vind of de vraag of zij een festivalweide vullen, is dit toch helemaal geen naam (meer) die Pinkpop bovenaan een dag zou zetten. Again, los van persoonlijke voorkeuren, maar Kensington zou dan als headliner toch veel meer voor de hand liggen.
Hoorde net ook dat Imagine Dragons (nog) een nieuw album gaat uitbrengen. Misschien ook wel een optie om als (co)headliner te worden geboekt.
Tool geen headliner vinden en Imagine Dragons vervolgens als headliner noemen.
Hoe raar het voor sommigen van ons ook klinkt denk ik dat Oasiss hier gewoon gelijk heeft. Tool heeft de laatste jaren niks van zich laten horen en hun muziek is nou niet direct voor iedereen even toegangelijk. Hoe goed ze kwalitatief ook zijn…
Imagine Dragons daarentegen heeft de laatste jaren een hoop hits gescoord en zal bij het grootste deel van de bezoekers van Pinkpop wél bekend zijn. Ik durf wel te beweren dat het grootste deel van de Pinkpopbezoekers Imagine Dragons boven Tool zou verkiezen als headliner.