Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Je weet in ieder geval alvast wat er niet op pinkpop staat. Pinkpop valt tussen BKS en DTRH in. Die hebben dus alvast heel veel moois weggesnoept. Deze twee festivals zijn geen concurrenten qua headliners maar alles daaronder is zo goed als weggekaapt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
..., het zal een “gewone” editie worden maar met natuurlijk wel een leuke affiche. Dus geen verassingen maar wel een goede opvulling voor een gezellig festival.
ach, "gewone" editie had ik me al wel bij neergelegd.
De jubileum acts, lijken bij Fleetwood, Krezip, Rowwen Hèze en Earring te blijven?
Goede opvulling, tja idd, daar verwacht ik een overvol spoorboekje voor mezelf.

Ben wel benieuwd naar de perspresentatie!
Misschien komen we elkaar tegen?
Denk dat ik het Pinkpop 2018 hoedje op zet en een "Golden Earring Forever" shirt aan heb...
Ben wel te herkennen denk ik ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Over die treinreis en de persconferentie… Grote kans dat de Golden Earring en Rowwen Hèze daar spelen?
Voorgevoel dat we Haevn kunnen verwachten, maar maar slechts onderbuikgevoel...
Krezip wellicht?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.172
4.318
Rita Ora zou ook leuk zijn voor een middagoptreden in de tent of hoofdpodium. Tot en met mei staat haar tourschema online.

Denk dat Rita tegenwoordig wel een hogere plek opeist.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Zou het kunnen zijn dat de 3e headliner voor Pinkpop dan toch Pink was , maar dat door die bizarre eisen (Zie RW forum) PP er toch vanaf gezien heeft ?
Zou misschien kunnen verklaren waarom we nog geen 3e headliner hebben voor PP.
Met pink / Fleetwood & Mumford heb je toch 3 totaal verschillende vrij goede headliners . (Even los van mijn persoonlijke smaak)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Zou het kunnen zijn dat de 3e headliner voor Pinkpop dan toch Pink was , maar dat door die bizarre eisen (Zie RW forum) PP er toch vanaf gezien heeft ?
Zou misschien kunnen verklaren waarom we nog geen 3e headliner hebben voor PP.
Met pink / Fleetwood & Mumford heb je toch 3 totaal verschillende vrij goede headliners . (Even los van mijn persoonlijke smaak)
Coldplay en Neil Young zijn afhakers.
Bon Jovi hebben ze laten schieten.
Sting hebben ze geruild met Bospop, voor Fleetwood.
We wachten nog op Eminem.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Hoe kom je erbij dat Coldplay afhaker was? Er is never nooit niet toch ook maar enige aanleiding geweest dat ze zouden gaan touren? Dat was toch meer ijdele hoop dan realiteit?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
De line-up van Werchter is dit jaar in elk geval (op de meeste headliners na) niet zo heel best. Hoop dat die van Pinkpop beter gaat zijn.

Vind eigenlijk alleen de headliners zwak, en de invullig sterk. (Op Cure<3 na dan) Andersom dus. ;-)
 

looney21

Playlistbediener
11 nov 2018
6
0
Ik hoop het. The Strokes zijn op wereldtournee in 2019 en Arctic Monkeys zijn waarschijnlijk op festivals. Dus er is tenminste de mogelijkheid dat een van hen daar zal zijn :D
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Timmetje wrote:
De line-up van Werchter is dit jaar in elk geval (op de meeste headliners na) niet zo heel best. Hoop dat die van Pinkpop beter gaat zijn.

Vind eigenlijk alleen de headliners zwak, en de invullig sterk. (Op Cure<3 na dan) Andersom dus. ?

Greta van Fleet als sub? Een heel podium skippen voor een DJ die meet PINK meereist? Uberhaupt die donderdag...? Ik ben het met Timmetje eens dat de headliners daar niet de grootste missers zijn hoor.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik hoop het. The Strokes zijn op wereldtournee in 2019 en Arctic Monkeys zijn waarschijnlijk op festivals. Dus er is tenminste de mogelijkheid dat een van hen daar zal zijn
1f600.svg
Als the Strokes op Pinkpop staan zou dat de deceptie van Werchter echt compleet maken. Maar die kans is denk ik vrij klein.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
The Strokes en AM zou voor mij alle overige meuk die gaat komen, compenseren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
mattman wrote:

Timmetje wrote:
De line-up van Werchter is dit jaar in elk geval (op de meeste headliners na) niet zo heel best. Hoop dat die van Pinkpop beter gaat zijn.


Vind eigenlijk alleen de headliners zwak, en de invullig sterk. (Op Cure<3 na dan) Andersom dus.
1f609.svg


Greta van Fleet als sub? Een heel podium skippen voor een DJ die meet PINK meereist? Uberhaupt die donderdag…? Ik ben het met Timmetje eens dat de headliners daar niet de grootste missers zijn hoor.

Die donderdag is niet goed te praten nee. Walgelijk. Ik heb het gevoel dat Pink een eind mag oprotten van de organisatie, in het vervolg. Dat er die dag effectief mooie namen staan in de tenten (Charlotte Gainsbourg, Brockhampton, Elbow, Maribou State, Kalkbrenner, Olafur Arnalds en Richard Ashcroft) belet niet dat die Pink farce een schande is.

De zondag is in de breedte echt wel een sterke dag hoor, als je door die onnozele keuze voor een sub kan kijken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Mijn voorspelling eens bijgewerkt en geüpdatet...
Beetje geschrapt, beetje geschoven, nog paar open plekken.
Zo ziet het er in mijn hoofd uit.
Ben benieuwd in hoeverre het klopt :lol:

Zaterdag 8 juni
Mainstage:
Nielson, Golden Earring, Iggy Pop, George Ezra, Mumford and Sons
IBA-stage:
Tom Walker, De Staat, Slash & Myles Kennedy, The 1975
Brightlandstent:
Mt Atlas, Cage The Elephant, The Wombats, Zebrahead
Stage 4:
Tape Toy, Heavn,

Zondag 9 juni
Mainstage:
Lily Allen, Krezip, The Vaccines, Anouk, Biffy Clyro, Volbeat, Armin van Buuren
IBA-stage:
KT Tunstall, The Hives, Disturbed, Bring Me The Horizon, Robert Plant
Brightlandstent:
Mc Fit, Danko Jones, Me First and the Gimme Gimmes, Die Antwoord
Stage 4:
Navarone, Palaye Royale, Wilson & Wakeman

Maandag 10 juni
Mainstage:
The Kooks, Rowwen Hèze, Madness, Bastille, Fleetwood Mac
IBA-stage:
DMA’s, The Struts, Black Rebel Motorcycle Club, Tenacious D, Slayer
Brightlandstent:
Novastar, Bazart, The Pretenders
Stage 4:
Bang Bang Romeo, All Them Witches, EUT
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken