Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Zou de misser van Keane ook echt ontzettend jammer vinden. Die had ik graag op Pinkpop gezien.
Ik heb nog geen kaarten voor de persco gescoord. Anderen al wat gehoord?

Nog niet...maar is nog vroeg

Ach ik zie wel wat het wordt...ik verheug me in ieder geval al op Krezip, Mumford& Sons, Rowwen Hèze en George Ezra!

Verder...8 & 9 juni een soort hip hop festival in belgië. Chris Brown staat daar zie die ook nog wel naar Pinkpop komen (in kader van bijv Sean Paul).
Er zijn genoeg dance namen beschikbaar; Swedish House Maffia, Armin van Buuren, Major Lazer
Genoeg mooie rocknamen beschikbaar (zoals Slash)
Qua pop; Kylie Minogue, Khalid, Ed Sheeran, Bastille, Miley Cyrus en Little Mix in de buurt.

Boek een mix van dit allemaal en je heb een affiche wat veel muziekliefhebbers van alle kanten trekt!

Ik hoop dat een act als Beyoncé exclusief naar Landgraaf komt. Maar eigenlijk wil ik dit niet hopen dan kan het namelijk niet tegenvallen op de persconferentie...
De kans dat dit gebeurt lijkt me ook mega klein...als het toch gebeurt...petje af voor Pinkpop!

Ik heb ook de treinreis+ toegang persconferentie gewonnen! Can’t wait!

Sta je bij Paradiso gewoon op de lijst? Of heb je een speciaal toegangsbewijs?

Ik heb ook de treinreis+ toegang persconferentie gewonnen! Can’t wait!

Sta je bij Paradiso gewoon op de lijst? Of heb je een speciaal toegangsbewijs?

Je krijg sinds dit jaar een Ticketmaster ticket met barcode en ze checken je ID !Dit hebben ze ingevoerd omdat er voorgaande jaren mensen naar binnen gingen op iemand anders zn naam......(zo stond het beschreven in het bericht dat ik van de organisatie heb ontvangen)

Je krijg sinds dit jaar een Ticketmaster ticket met barcode en ze checken je ID !Dit hebben ze ingevoerd omdat er voorgaande jaren mensen naar binnen gingen op iemand anders zn naam……(zo stond het beschreven in het bericht dat ik van de organisatie heb ontvangen)

Dus helemaal officieel. Dat wordt nog wat als we tickets hier op het forum gooien. Dat zou dus niet meer kunnen. Wat heel erg jammer is natuurlijk

Je krijg sinds dit jaar een Ticketmaster ticket met barcode en ze checken je ID !Dit hebben ze ingevoerd omdat er voorgaande jaren mensen naar binnen gingen op iemand anders zn naam……(zo stond het beschreven in het bericht dat ik van de organisatie heb ontvangen)

Dus helemaal officieel. Dat wordt nog wat als we tickets hier op het forum gooien. Dat zou dus niet meer kunnen. Wat heel erg jammer is natuurlijk

Zoals het in de mail staat beschreven zou het niet kunnen....maar don't blame me als het uiteindelijk wel kan ;)
Moet wel zeggen dat het berichje vsan de organisatie er uitgebreid uitziet...alsof de persconferentie iets 'groots'wordt ook met die treinreis erbij.
Als ze het zo hypen mag de line-up niet meer tegenvallen toch ;)

Ik verwacht nu waarschijnlijk te veel.
Maar er zijn mensen die denken dat Pinkpop toch vier dagen duurt (ook omdat de dagindeling nog niet bekend is)
Sommigen denken dat de hele line-up wordt bekendgemaakt en als surprise aan het einde dan die vierde dag erbij komt.
Een vriendin van me is stagiaire bij Buro Pinkpop en regelt de binnenkomst van de pers onder andere...en ze moet al beschikbaar zijn vanaf donderdag 6 juni.
Ze vond dat zelf heel opvallend...
Naja ik zelf zou het een rare zet vinden want mensen gaan er nu allemaal al vanuit dat het drie dagen gewoon duurt en ik denk dat zelf ook!

Mijn dochter had echt een leuke motivatie voor die Pinkpoptrein....

Oh Jan Smeets

Oh grote roze teddybeer

Zonder Pinkpop kan ik niet leven

Ik ben al tijden aan het wachten

op een prijsvraag die mijn Pinkpopleed kan verzachten.

En zie hier een Pinkpoptrein naar Amsterdam...eindelijk een eind aan mijn zinloze gedram.

Kies mij uit oh alsjeblieft zodat Ik niet illegaal Paradiso word uitgetieft.

Alsjeblieft...want waar zouden we zijn  zonder de Pinkpoptrein.

Mijn dochter had echt een leuke motivatie voor die Pinkpoptrein….

Oh Jan Smeets

Oh grote roze teddybeer

Zonder Pinkpop kan ik niet leven

Ik ben al tijden aan het wachten

op een prijsvraag die mijn Pinkpopleed kan verzachten.

En zie hier een Pinkpoptrein naar Amsterdam…eindelijk een eind aan mijn zinloze gedram.

Kies mij uit oh alsjeblieft zodat Ik niet illegaal Paradiso word uitgetieft.

Alsjeblieft…want waar zouden we zijn zonder de Pinkpoptrein.

Nou van mij verdient ze zeker een plekje in die trein haahah!

Maar er zijn mensen die denken dat Pinkpop toch vier dagen duurt (ook omdat de dagindeling nog niet bekend is)
Sommigen denken dat de hele line-up wordt bekendgemaakt en als surprise aan het einde dan die vierde dag erbij komt.
Een vriendin van me is stagiaire bij Buro Pinkpop en regelt de binnenkomst van de pers onder andere…en ze moet al beschikbaar zijn vanaf donderdag 6 juni.
Ze vond dat zelf heel opvallend…
Naja ik zelf zou het een rare zet vinden want mensen gaan er nu allemaal al vanuit dat het drie dagen gewoon duurt en ik denk dat zelf ook!

Een vierde dag bekend maken op de perspresentatir zou echt van de zotte zijn. Een middelvinger naar ieder die op basis van de bekende data al hotels, airbnbs of vluchten heeft geboekt. Kunnen ze niet maken en gaat niet gebeuren.

Een vierde dag bekend maken op de perspresentatir zou echt van de zotte zijn. Een middelvinger naar ieder die op basis van de bekende data al hotels, airbnbs of vluchten heeft geboekt. Kunnen ze niet maken en gaat niet gebeuren.

Mijn airbnb is al ovv 4 dagen gepland :-)

festivalddictsam wrote:
Een vriendin van me is stagiaire bij Buro Pinkpop en regelt de binnenkomst van de pers onder andere…en ze moet al beschikbaar zijn vanaf donderdag 6 juni.

Dacht ik zelf ook al...
Vraag me alleen wel af waarom je al een hotel zou boeken als de ticketverkoop nog niet is gestart en je nog niet zeker bent voor tickets hahaha!

Mijn airbnb is al ovv 4 dagen gepland
1f642.svg

:) Yes!

festivalddictsam wrote:

Och Hellfest heeft het ook gedaan, toen het festival al uitverkocht was nota bene. Vierde dagje Knotfest met Skipknot, Rob Zombie, Ministry e.d. aan het festival geplakt. Losse tickets maar in praktijk hetzelfde als een 4e festivaldag. Veel kritiek op geweest maar als zelfs dat kan, is een vierde Pinkpopdag netjes voor de kaartverkoop begint alleszins een optie. Wat mij sceptischer maakt is dat we hier niet eens 1 extra headliner kunnen verzinnen, never mind 2. Of toch een dagje Radio Oranje met Kensington en consorten.

Komt een podium bij voor de camping waarop o.a. Dries Roelvink en consorten gaan spelen. Vandaar een soort van 4de dag (wel gratis).

Ik heb het al vaker geroepen maar aangezien iedereen hier continu in de herhaling valt.. HET WORD ECHT TIJD VOOR DE PERSONFERENTIE ! Deze 237 pagina’s kan je bijna in 1 pagina zetten want ik lees de hele tijd hetzelfde.

Ik hoor iedereen over Armin, maar ik denk eigenlijk eerder aan Swedish House maffia voor die spot
1f642.svg
Ervoor edje Sheeran en daarvoor Kensington
1f642.svg

Lekker dagje toch ? Ik ga dan niet, maar is zo uitverkocht.

Gaat hem niet worden, Swedish House Mafia staat tijdens Pinkpop in Korea. Schrijf Armin en Major Lazer maar op als DJ's

Misschien gaan ze dit jaar eindelijk eens de camping de dag voor het festival openen? Zou heel fijn zijn!

Zo, heb 2 tickets gewonnen voor de persconferentie (niet de treinreis, maar gewoon de toegang). Ik ga wellicht zelf, maar mocht dat niet zo zijn, horen jullie het hier wel.

Yes! Ook ik heb mail. Tof er weer bij te zijn! Geen melding over een ID-bewijs. Zal dat alleen voor de trein zijn?

Gefeliciteerd!

Pinkpop vond natuurlijk voor het eerst plaats in 1970 in Geleen, je hebt het juiste antwoord op de prijsvraag doorgegeven en bent uit vele deelnemers als winnaar geselecteerd!

Graag verwelkomen we jou + 1 gast op woensdag 13 maart 2019 in Poptempel Paradiso te Amsterdam, je ontvangt hier binnenkort twee e-tickets voor.
De presentatie is van 12:00 uur tot 14:00 uur, de deuren gaan open om 11:45 uur. Je vindt Paradiso op de Weteringschans 6-8, 1017 SG in Amsterdam.

Naast de line up van Pinkpop 2019 wordt hier ook de laatste informatie rondom het festival én de ticketverkoop gepresenteerd. Maar er gebeurt nog meer! Tijdens de Perspresentatie wordt de achtste Jan Smeets Award uitgereikt en vinden er korte optredens plaats van enkele acts die in juni ook in Landgraaf het podium betreden. De middag wordt geopend door ‘Nu of Nooit’ winnaar Mt. Atlas. De overige acts blijven een verrassing! Eric Corton verzorgt de presentatie.

LET OP!
Deze e-mail is NIET je toegangsbewijs: Ticketmaster stuurt je binnenkort twee e-tickets voor de Perspresentatie. Deze tickets zijn te scannen via je telefoon, je hoeft de tickets dus niet uit te printen.

Tot ziens op woensdag 13 maart in Amsterdam!

Met vriendelijke groet,

Jan Smeets

Users who are viewing this thread