Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toch nog even mijn mening ? Als Metallica, Iron Maiden en Rammstein er mee stoppen, is Volbeat naar mijn aanvoelen de (of één van de grote) opvolger(s) inzake “mainstream harde gitarenband”.
Ik beschouw hen daarin zowat als “troonopvolgers” (maar hopelijk voor hen niet zoals bij prins Charles).
Moet wel zeggen dat ik erg tegenop zie tov de vvk.
Geen pijl op te trekken hoe die verloopt.
Helemaal uitverkopen zal het vast niet, maar zal wel weer hectische paar uurtjes worden tussen 10u en 12u op 16 maart. De dagkaarten voor Mumford zullen wel belachelijk hard gaan, zeker met Ezra daar bij. Voorverkoop Fleetwood bij Boutique gaat niet hard, maar met nog een paar rake namen op die maandag kan dat voor Pinkpop nog verrassend snel gaan. Qua weekend kaarten verwacht ik niet veel verschil tov voorgaande paar jaar.
Ik geloof ook wel dat er veel zijn die al kaarten hebben voor andere festivals, dus daar zit qua vvk misschien wel een (voor Pinkpop gangers) veilige marge in de weekendtickets.
Mogen wij dan het over Kensington hebben? Met of zonder Borsato? :wink:
Misschien voor het eerst zal een headliner op persconferentie van PP spelen. Dat zal een primeur zijn voor 50e editie. Heel veel 'legendarische' momenten in petto, en dat begint al bij persconferentie :-D
Mocht het wél zo zijn, dan zal ik in 2019 voor het eerst aanschuiven bij de Festileaks meeting op Pinkpop en Dennis hoogstpersoonlijk een tray (ja, een tray) bier overhandigen. Om daarna hem er in een goed gesprek ervan te overtuigen dat er meer op de wereld is dan Pinkpop. En dat hij daar vooral eens moet gaan rondneuzen. ?
Omdat Dennis maar naar 1 festival kijkt, Pinkpop. Het zeggen van “Volbeat is beter dan alle headliners op BKS, DTRH en Lowlands” bijvoorbeeld, is gewoon niet waar. Maargoed, als je niet openstaat voor andere festivals zul je er ook nooit achterkomen.
Hier ben ik het idd absoluut ook niet mee eens, maar zie persoonlijk het nut er niet zo van iemand ervan te overtuigen die toch niet van mening gaat veranderen. Maar goed, ik begrijp het principe van een forum wel natuurlijk haha
Vooralsnog lijkt het iig niet moeilijk te worden aan tickets te geraken. Zowel Mumford als Fleetwood dag gaat bij lange na niet uitverkopen. Als de derde headliner tegenvalt zul je makkelijk kunnen Swappen op de dag zelf.
Heel benieuwd naar de rest van het programma.
Misschien Post Malone als headliner 3?
Leuk joh, 50 Pagina's Volbeat, 50 Pagina's Kensington , 50 pagina's The cure en 50 pagina's Ed Sheeran.... Het word echt tijd voor de persconferentie....
Benjamin wrote:
Leuk joh, 50 Pagina’s Volbeat, 50 Pagina’s Kensington , 50 pagina’s The cure en 50 pagina’s Ed Sheeran…. Het word echt tijd voor de persconferentie….
Ik wil anders nog eens 50 pagina’s over The Cure praten.
Ik denk dat de enige hiphop-headliner die Mojo voor Pinkpop durft te boeken Eminem zal zijn.
Maar ik ben totaal niet thuis in hiphop, dus misschien zijn de namen die je noemt (mij zeggen ze niets of niet veel) wel huge.
Volgens mij ontlopen Zwarte Cross en Pinkpop elkaar niet qua bezoekersaantallen en is de Zwarte Cross onderhand een van de grootste festivals van Nederland. Vorig jaar elke dag 65.000 man daar.
En ja, Volbeat zou Pinkpop makkelijk kunnen headlinen. Al is het voor een jubileumeditie niet de meest exotische naam.
En laat Navarone maar doorkomen, bandleden hebben stuk voor stuk meer muzikaliteit in hun kleine pink dan alle nederrappers bij elkaar.