Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
nou, paniek lijkt me niet nodig...
Of The Cure nu wel of niet komt.
Glastonbury is ook nog niet zo gortig aan het aankondigen.
Isle of Wight is al met verkoop gestart, nog helemaal niets aangekondigd.
Of Secret Solstice IJsland ook nog niets.
Er komt best nog wat aan. Misschien zelfs een headliner die ook daar te zien gaat zijn.
Gewoon afwachten...
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
nou, paniek lijkt me niet nodig…
Of The Cure nu wel of niet komt.
Glastonbury is ook nog niet zo gortig aan het aankondigen.
Isle of Wight is al met verkoop gestart, nog helemaal niets aangekondigd.
Of Secret Solstice IJsland ook nog niets.
Er komt best nog wat aan. Misschien zelfs een headliner die ook daar te zien gaat zijn.
Gewoon afwachten…


Klopt Dennis!
Glastonbury is traditie getrouw altijd laat, hebben wel regelmatig wat exclusievere headliners
Open’er Heeft er ook pas 1 losgelaten, en dan ook nog een waar de meeste op dit Forum niet warm worden (verwacht wel deze week headliner 2 daar)
Tuurlijk is een goede headliner welkom, maar het zou ooo eens fijn zijn als dat lijstje daaronder eens sterk is
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
tja...
Misschien komen Coldplay of Eminem als nog met tourdata.
Komt er voor zondag een co-headline constructie, met Van Buuren??
In juli zijn er al data van The Prodigy, Thirty Seconds to Mars en Biffy Clyro?
Gerucht van McCartney voor Glastonbury lijkt me nog rond te waaien, al stond hij er nog recent.
In 2016, samen met RHCP die met album komen en hoogstwaarschijnlijk wel komen touren in de zomer.
Data Neil Young moeten nog komen, om daar iets definitief over te zeggen.
Ik zie nog wel gebeuren dat Arctic Monkeys in juni toch een paar festivals bezoeken.
Volbeat heeft maar 2 locale gigs staan na de Amerikaanse tour.
Within Temptation waait rond als headliner, zie ik wel naar Pinkpop komen (weliswaar als second-headliner).
Zijn nog vast nog wat acts die de zomertour nog moeten aankondigen.
Er waaien wat rappers over de festivals...
Vanaf afgelopen zomer zit AC DC in de studio, blijft van daar ook behoorlijk stil.
Kan nog heel veel kanten op!
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Is er ook al misschien iets bekend of Arctic Monkeys naar Europa komen na de aankondigingen van lollapalooza?
Volgens "insiders" zijn de data van de Monkeys in Zuid-Amerika de laatste van hun "album-cyclus". Daarna gaan ze weer in "winterslaap" tot er een nieuw album is...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.444
rhcp wrote:
Is er ook al misschien iets bekend of Arctic Monkeys naar Europa komen na de aankondigingen van lollapalooza?

Volgens “insiders” zijn de data van de Monkeys in Zuid-Amerika de laatste van hun “album-cyclus”. Daarna gaan ze weer in “winterslaap” tot er een nieuw album is…

Dat is een bijzonder korte wederopstanding dan. Geen zaaltour in het najaar ofzo?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.464
6.130
tja…
Misschien komen Coldplay of Eminem als nog met tourdata.
Komt er voor zondag een co-headline constructie, met Van Buuren??
In juli zijn er al data van The Prodigy, Thirty Seconds to Mars en Biffy Clyro?
Gerucht van McCartney voor Glastonbury lijkt me nog rond te waaien, al stond hij er nog recent.
In 2016, samen met RHCP die met album komen en hoogstwaarschijnlijk wel komen touren in de zomer.
Data Neil Young moeten nog komen, om daar iets definitief over te zeggen.
Ik zie nog wel gebeuren dat Arctic Monkeys in juni toch een paar festivals bezoeken.
Volbeat heeft maar 2 locale gigs staan na de Amerikaanse tour.
Within Temptation waait rond als headliner, zie ik wel naar Pinkpop komen (weliswaar als second-headliner).
Zijn nog vast nog wat acts die de zomertour nog moeten aankondigen.
Er waaien wat rappers over de festivals…
Vanaf afgelopen zomer zit AC DC in de studio, blijft van daar ook behoorlijk stil.
Kan nog heel veel kanten op!

Coldplay gaat echt niet komen. Eminem lijkt zijn tour te hebben afgeblazen. Volgens Bartjuh komt Neil Young niet omdat de Pinkpop dagen voor hem niet kunnen. TSOM reizen met Muse mee. Glastonbury is zo groot en zo uitverkocht dat namen langzaam kunnen worden uitgebracht. Pinkpop heeft in die zin meer concurrentie en moet mensen bij RaR en Werchter weghouden.

Zie van de door jou genoemde namen enkel Within Temptation of RHCP komen. Of the Cure maar dat zou een tegenvallertje zijn en een te late aankondiging.

Misschien headlinet Maroon 5 straks wel. Ziggodome show lijkt weinig uit te maken (zie Mumford)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Dan heb ik "hier" niet eens aan toegevoegd, dat als The Cure 2 dagen achter elkaar speelt, ze altijd nog wel eens kunnen headlinen op de 9e (zondag)
tja…
Misschien komen Coldplay of Eminem als nog met tourdata.
Komt er voor zondag een co-headline constructie, met Van Buuren??
In juli zijn er al data van The Prodigy, Thirty Seconds to Mars en Biffy Clyro?
Gerucht van McCartney voor Glastonbury lijkt me nog rond te waaien, al stond hij er nog recent.
In 2016, samen met RHCP die met album komen en hoogstwaarschijnlijk wel komen touren in de zomer.
Data Neil Young moeten nog komen, om daar iets definitief over te zeggen.
Ik zie nog wel gebeuren dat Arctic Monkeys in juni toch een paar festivals bezoeken.
Volbeat heeft maar 2 locale gigs staan na de Amerikaanse tour.
Within Temptation waait rond als headliner, zie ik wel naar Pinkpop komen (weliswaar als second-headliner).
Zijn nog vast nog wat acts die de zomertour nog moeten aankondigen.
Er waaien wat rappers over de festivals…
Vanaf afgelopen zomer zit AC DC in de studio, blijft van daar ook behoorlijk stil.
Kan nog heel veel kanten op!
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Franzzz wrote:

rhcp wrote:
Is er ook al misschien iets bekend of Arctic Monkeys naar Europa komen na de aankondigingen van lollapalooza?


Volgens “insiders” zijn de data van de Monkeys in Zuid-Amerika de laatste van hun “album-cyclus”. Daarna gaan ze weer in “winterslaap” tot er een nieuw album is…

Dat is een bijzonder korte wederopstanding dan. Geen zaaltour in het najaar ofzo?
Ik had ook wel een zaaltour verwacht. Weer een monkeys album zonder losse NL show :cry: ....
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Zou Ed sheeran ook nog een optie kunnen zijn als ze nu nog steeds geen headliner hebben, is de 8, 9 en 10 juni nog vrij en tot nu toe geen Nederlandse (en Belgische) datum.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.583
Zou Ed sheeran ook nog een optie kunnen zijn als ze nu nog steeds geen headliner hebben, is de 8, 9 en 10 juni nog vrij en tot nu toe geen Nederlandse (en Belgische) datum.

Maar Sheeran deed NL en BE toch al eens aan met deze tour (de Arena en de wei van Werchter)? Die data voor volgend jaar is zijn gewoon een verlenging van diezelfde tour.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Zou Ed sheeran ook nog een optie kunnen zijn als ze nu nog steeds geen headliner hebben, is de 8, 9 en 10 juni nog vrij en tot nu toe geen Nederlandse (en Belgische) datum.
tja, hadden we hem afgeschreven ivm het op en neer reizen Spanje/Landgraaf/Spanje...
lijkt wel alsof hij zijn tour al geheel heeft aangekondigd btw
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Kan nog heel veel kanten op!
Ik heb altijd geleerd dat iets nog alle kanten op kan gaan, behalve de goede. Hopelijk vindt Pinkpop toch nog een uitzondering die deze wijsheid bevestigt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
DennisvdBr wrote:
Kan nog heel veel kanten op!

Ik heb altijd geleerd dat iets nog alle kanten op kan gaan, behalve de goede. Hopelijk vindt Pinkpop toch nog een uitzondering die deze wijsheid bevestigt.
Dat het vanuit ons optiek nog alle kanten op kan, wil niet zeggen dat Pinkpop/Mojo ook nog alle kanten op gaat... Ik denk dat ze aankondiging door de betreffende act moeten afwachten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.464
6.130
Tenzij de derde headliner idd nog niet vastligt zoals Bartjuh zijn geheime bron zei....

Wel balen dat ze geeneens drie kunnen regelen terwijl we vier dagen hadden kunnen hebben. Mumford baat weinig goed.

Hoop alsnog dat het Kendrick wordt.
Of Kanye....
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
https://www.sikkom.nl/sting-anouk-ronnie-flex-the-specials-en-meer-tijdens-stadspark-live-op-22-juni-in-groningen/

Geen Sting dus als dit klopt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken