Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Tuurlijk, het is ook niet mijn smaak, maar voor Pinkpop zijn dit tegenwoordig gewoon realistische namen. Pinkpop gaat geen TOOL, Nick Cave of Radiohead meer boeken, helaas.

Dit soort namen hebben de afgelopen jaren toch gewoon op Pinkpop gestaan. Maar Pinkpop boekt voor een breed publiek, heeft concurrentie van BKS / DTRH en bands hebben wel eens hun eigen plannen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Je kan prima Eminem van 21.30-23.00 laten spelen, en Armin daarna van 00.00-01.00 laten afsluiten.
Zo iets idd...
Dit zou dan de zondag zijn...

Al vind ik het héél raar dat het nieuws van Eminem uitblijft??
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
als er een dj komt dan is dat op de laatste dag,
dan is fleetwood mac headliner.
hoeveel mensen ken jij die fleetwood mac leuk vinden en armin van buuren kennen

justin bieber en martin garrix , dat is nog wel een cobi( kut, maar wel een combi)

maar fleetwood mac en armin van buuren?? komop zeg??

Wat boeit die combinatie? Je kan het ook als contrast zien hè. De jeugd blijft daardoor wel langer om Armin nog te zien. Alsof Pinkpop ooit rekening heeft gehouden met genres achtereen te plaatsen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Wat boeit die combinatie? Je kan het ook als contrast zien hè. De jeugd blijft daardoor wel langer om Armin nog te zien. Alsof Pinkpop ooit rekening heeft gehouden met genres achtereen te plaatsen.
Nee, ik geloof niet dat genre een issue is. Contrast, ja goed woord denk ik. Verschillende doelgroepen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
eloelo wrote:
Wat boeit die combinatie? Je kan het ook als contrast zien hè. De jeugd blijft daardoor wel langer om Armin nog te zien. Alsof Pinkpop ooit rekening heeft gehouden met genres achtereen te plaatsen.

Nee, ik geloof niet dat genre een issue is. Contrast, ja goed woord denk ik. Verschillende doelgroepen.

Maar je kan ook boeken voor te veel verschillende doelgroepen........
Dan wordt het een beetje te veel van alles wat.....
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Volgens mij is dat precies wat Pinkpop is, lekker voor ieder wat wils. Ik ben vaak genoeg onder de indruk geweest van een optreden waar ik als los concert nooit heen zou zijn gegaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Ik denk dat die oudere mensen die puur voor FM komen niet bij Armin blijven hangen. Misschien zit ik er wel helemaal naast. Denk überhaupt niet dat Armin komt. :p

Eminem komt helemaal niet meer zoals het lijkt. Hopelijk morgen headliner drie.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Nee, die hebben niet op Pinkpop gestaan.

Namen die ook in dat rijtje passen zoals System of a down en fleetwood mac boekt Pinkpop wel. Deze namen zouden zo een keer op Pinkpop kunnen staan.
Dat ze er dit jaar (waarschijnlijk) niet staan, wil niet zeggen dat Pinkpop ze niet had willen boeken. Kijk naar Pearl Jam, die wilde Pinkpop toch echt heel erg hebben, maar dat ging jarenlang mis. Bij Tool heeft Pinkpop het ongetwijfeld geprobeerd, maar verloren van de Duitse festivals.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Leuk artikel uit 2016...

via 1Limburg De wens van Jan Smeets
De Pinkpop-baas maakt er geen geheim van: als het aan hem ligt, prijken veteranen The Who, Neil Young en Bob Dylan in de toekomst nog eens op zijn affiche.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Ik ben even klaar als ik Tool en Fleetwood Mac in hetzelfde bericht zie staan hoor.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Hoorde gisteren van iemand uit "de Limburgse media" dat Pinkpop serieus heeft geprobeerd Neil Young voor de vierde dag te strikken, maar dat hij verhinderd was in het Pinkpop-weekend.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Hoorde gisteren van iemand uit “de Limburgse media” dat Pinkpop serieus heeft geprobeerd Neil Young voor de vierde dag te strikken, maar dat hij verhinderd was in het Pinkpop-weekend.

Als dat zo is....blij van. :)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.820
Ik snap toch echt wel wat @eloelo hier bedoelt hoor. Had Tool al niet op Werchter verwacht, en die programmeren nog een stuk alternatiever dan Pinkpop. Ooit hebben Tool, Nick Cave en Radiohead wel op Pinkpop gestaan, maar de laatste jaren gebeurt zoiets niet meer. A Perfect Circle kan nog op de Noord stage gezet worden en is een flink stuk toegankelijker dan Tool; headliners die een te select publiek aanspreken worden door Pinkpop simpelweg niet geboekt. Die gaan voor het grootste succes bij de grootste massa, en dan hoef je inderdaad niet met bovengenoemde namen aan te komen zetten. Jammer genoeg.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.584
585
Bush op 24 mei op festival in Portugal. Vind dit wel een Pinkpop naam.

Edit: Franz Ferdinand staat ook daar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Hoorde gisteren van iemand uit “de Limburgse media” dat Pinkpop serieus heeft geprobeerd Neil Young voor de vierde dag te strikken, maar dat hij verhinderd was in het Pinkpop-weekend.
oh :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken