Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
festivalddictsam wrote:
Mumford& Sons / The Cure/ Fleetwood Mac


Weinig mis mee, The Cure en Fleetwood Mac. Dan nog Mumford als jonge headliner.
Gelukkig geen verdwaalde rapper er tussen…
1f606.svg

Die verdwaalde rappers zetten anders wel minder saaie statische optredens neer dan FM en Mumford....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ariane Grande valt ook af

https://www.nu.nl/uit-nieuws/5631680/ariana-grande-geeft-volgend-jaar-optreden-in-amsterdam.html
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Jan Smeets zegt in het podcast interview dat ze een vergunning hebben aangevraagd om tot 2 uur snachts door te gaan vanwege een dance act.

Vast Major Lazor of het kan weer Martin Garrix zijn aangezien hij volgend jaar ook al op Sziget staat.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
The Prodigy. My Chemical Brothers.

Genoeg alternernatieven voorhanden om Major Lazer maar ver genoeg uit Limburg te weren.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Hoe groot is de kans dat de volgende artiesten gaan komen?
Skunk Anansie (bestaan 25 jaar in 2019)
The Prodigy (nieuwe plaat en waarschijnlijk zomer tour)
Volbeat
White Lies (nieuwe plaat en tour in 2019)
Paul Kalkbrenner
The Academic (vorige jaar in stage 4 enorm verrast door ze, dijk van een show)
Ting Tings (nieuwe plaat)
Rowwen Heze
Heideroosjes
Kovacs
Novastar
Dropkick Murphys

Ben heel benieuwd wat er nog uit de hoge hoed getoverd gaat worden voor Pinkpop.

Acts waarvan je verwacht zou hebben die terug te zien op het “grote”jubileum doen of stadion tours of staan in nijmegen of op het malieveld.

Ik vind het persoonlijk wel belangrijk om de dag met een klapper af te sluiten. Dat gevoel krijg ik tot op heden nog niet van Pinkpop.
Hoop dan ook zelf niet op The Cure, maar goed mochten die wel komen dan kan ik eerder naar de Dance tent
1f642.svg

ik verwacht geen enkele, door jou genoemde, naam op pinkpop
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Ik gok dat de volgende namen sowieso komen:
– Maroon 5 (co-headliner/sub-headliner, opvallend groot gat bij Pinkpop weekend)
– The Chainsmokers (als grote dance act, aangekondigd voor eurokeenes in Frankrijk)
– Kylie Minogue (past in tourschema)
– Bastille ( staat bij Rock Am Ring, erg populair, doet het goed bij de jeugd)
– The 1975 ( staan ook op Rock Am Ring)
– Within Temptation (als afsluiter IBA of sub-headliner, deelden gouden tip bericht)
– Halestorm (staan op Rock Am Ring, stonden al eerder op Pinkpop in 2016)
– Bring Me The Horizon (grote main act/ afsluiter IBA , doen het goed bij de jeugd)
– Rowwen Heze (i.v.m. 50ste editie)
– Golden Earring (i.v.m. 50ste editie)

in dit rijtje zit precies anderhalve band die interessant is, dus laat ze aub maar alemaal thuis
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Jan Smeets zegt in het podcast interview dat ze een vergunning hebben aangevraagd om tot 2 uur snachts door te gaan vanwege een dance act.

dat kan enkel voor Daft Punk zijn.

komt toch nog alles goed :wink: :wink:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
@kesselman als het aan jou ligt komt Daft Punk en verder niks zo te zien? Staan best wat kanshebbers in beide lijstjes die je afserveert hoor...
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
ik heb het gesprek met Jan eens beluisterd.
ze hebben een vergunning aangevraagd om op 1 dag tot 2.00 door te mogen gaan.
Dat wordt dan de maandag.
Lijkt mij dat ze dan na de headliner (fleetwood mac) nog een dance act willen laten afsluiten.
Jan heeft er dan over dat je dan een artiest moet hebben die wel doorgaat, hij noemt avicci (overleden) en hardwell (gaat stoppen) als voorbeelden hoe t niet moet.
Daaruit maak ik op dat er een DJ gaat komen, en dan denk ik aan iemand als armin van buuren, dimitri vegas&Like mike of Marshmellow (de rest van de DJMAG top 10 is al geweest)

mijn persoonlijke mening is dat dit niet de oplossing is, als je langer mag doorgaan, programmeer dan een live band die een feestje kan maken.
Kraftwerk, LCD soundsystem, Underworld, prodigy, faithless, chemical brothers, basment jaxx, goose, , meer iets in deze richting
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
@kesselman als het aan jou ligt komt Daft Punk en verder niks zo te zien? Staan best wat kanshebbers in beide lijstjes die je afserveert hoor…

nou ok, ik overdrijf een beetje


– Within Temptation
– Bring Me The Horizon
– Rowwen Heze
– Golden Earring deze acts misstaan zeker niet op PP
en zelfs – Kylie Minogue zie ik nog wel op pinkpop verschijnen(wel in de middag)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
The Prodigy. My Chemical Brothers.

Genoeg alternernatieven voorhanden om Major Lazer maar ver genoeg uit Limburg te weren.
Ja, idd...
Maar Neverland zal ook wat dance op Megaland brengen.
Pinkpop zal er misschien wel een paar hebben.
Maar qua expertise over dancescene sta ik er nogal arm in...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Hoe staat het eigenlijk met Neverland? Ooit wat over gelezen en nu komt het terug in de voorlopige vergunning. Maar wat is dit concreet waard?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Hoe staat het eigenlijk met Neverland? Ooit wat over gelezen en nu komt het terug in de voorlopige vergunning. Maar wat is dit concreet waard?
13 en 14 juli op Megaland.
Eerste 3 acts, waaronder Dr Lektroluv al aangekondigd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
festivalddictsam wrote:
Ik gok dat de volgende namen sowieso komen:
– Maroon 5 (co-headliner/sub-headliner, opvallend groot gat bij Pinkpop weekend)
– The Chainsmokers (als grote dance act, aangekondigd voor eurokeenes in Frankrijk)
– Kylie Minogue (past in tourschema)
– Bastille ( staat bij Rock Am Ring, erg populair, doet het goed bij de jeugd)
– The 1975 ( staan ook op Rock Am Ring)
– Within Temptation (als afsluiter IBA of sub-headliner, deelden gouden tip bericht)
– Halestorm (staan op Rock Am Ring, stonden al eerder op Pinkpop in 2016)
– Bring Me The Horizon (grote main act/ afsluiter IBA , doen het goed bij de jeugd)
– Rowwen Heze (i.v.m. 50ste editie)
– Golden Earring (i.v.m. 50ste editie)

in dit rijtje zit precies anderhalve band die interessant is, dus laat ze aub maar alemaal thuis

Welke bands zou jij dan graag wel zien komen die Pinkpop zou kunnen boeken? Want dat hele rijtje bestaat uit bands die perfect op Pinkpop thuishoren.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765

Man oh man. Een bloemlezing uit de podcast:

- Mopperen over koffie die te laat komt.
- Twijfelachtige uitspraken over vrouwen / me-too.
- Constant "godverdomme" roepen als ie weer eens niet op de naam van een festival, collega of bekende komt.
- Middenin in een (eindelijk) lopende zin afdwalen naar allemaal weetjes waar niemand iets van snapt of op zit te wachten

Hou die man uit de media. Het is niet meer om aan te horen. Echt niet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
bassie1978 wrote:
https://www.mojo.nl/over-mojo/wij-zijn-mojo/mojo-50-jaar/podcast/ Interview met Jan

Man oh man. Een bloemlezing uit de podcast:

– Mopperen over koffie die te laat komt.
– Twijfelachtige uitspraken over vrouwen / me-too.
– Constant “godverdomme” roepen als ie weer eens niet op de naam van een festival, collega of bekende komt.
– Middenin in een (eindelijk) lopende zin afdwalen naar allemaal weetjes waar niemand iets van snapt of op zit te wachten

Hou die man uit de media. Het is niet meer om aan te horen. Echt niet.

Ben het normaal wel met die mening eens, maar dit was gewoon een relaxt interview nav het jubileum. Vond het juist wel boeiend om het te horen vanuit de ogen van Jan Smeets. In deze vorm hoor ik graag interviews met hem. De man heeft veel betekent en dit verdient hij (absoluut dit jaar) echt wel.

Maar als het gaat om de ''reguliere'' persinterviews ben ik het idd wel met je eens.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Misschien sluiten Mental Theo en Charley Lownoise Pinkpop wel af.
Dat lijkt me niet.
Volgens mij komt er een DJ met wat nieuws man...

Reminds me, is de band Therapy? nog op tour aankomend jaar?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken