Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik denk als pinkpop een dance-act heeft, dat het om David guetta of SHM gaat. Zijn die niet iets te groot voor neverland zodat de kans groter is dat ze naar pinkpop komen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik denk als pinkpop een dance-act heeft, dat het om David guetta of SHM gaat. Zijn die niet iets te groot voor neverland zodat de kans groter is dat ze naar pinkpop komen?
Dan geef ik nog een hint ;)

Kijk op WKND

fin
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
rhcp wrote:
Ik denk als pinkpop een dance-act heeft, dat het om David guetta of SHM gaat. Zijn die niet iets te groot voor neverland zodat de kans groter is dat ze naar pinkpop komen?

Dan geef ik nog een hint ?

Kijk op WKND

fin

Wijst die hint op SHM dan
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Eerst maar eens kijken of het echt waar is dat een DJ wordt geboekt en dat die langer mag of mogen doorspelen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Ja ja ja! Ik neem idd tot het bevestigd het is het aan als blablabla.
Niet alles wat Smeets zegt meteen voor waarheid nemen heb ik wel geleerd de afgelopen jaren. :lol:
Wellicht komt er zelfs iets anders moois als afsluiting!
 

Verwijderd lid 38027

Playlistbediener
18 jul 2018
30
0
Ik lees net op Facebook dat Van Halen in 2019 hoogst waarschijnlijk terugkeert!! Ik zou ‘t wel leuk vinden, Van Halen naar Pinkpop! Fingers crossed ????
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik lees net op Facebook dat Van Halen in 2019 hoogst waarschijnlijk terugkeert!! Ik zou ‘t wel leuk vinden, Van Halen naar Pinkpop! Fingers crossed ????
Mooie reünie...

Komt Lee Roth dan ook met pleister?
(of naar Bospop???)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
komop dennis, als je wat weet dan zeg t gewoon!!
Ik denk dat Neverland graag Armin van Buuren op Megaland had gezet.
Pak maar een dikke stift voor Pinkpop.

Daarnaast verwacht ik een hoge spot voor Bring me the Horizon, als een van de weinige acts die overkomt van RaR/RiP.

Beter ? ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Bring me the Horizon is idd een voor de hand liggende spot. Die moeten wel komen.

Armin vind ik niet logisch. Das dan echt een non Pinkpop boeking. Past niet echt op PP imo. Ik zie geen DJ PP afsluiten iig. En het hoeft van mij ook niet zo. :p

Van Halen zou vet zijn.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Van Halen als verrassing zou geweldig zijn maar die verkopen nooit een dag uit. Uitgezonderd als ze exclusief eenmalig in Europa zouden staan. Eddie van Halen blijft nog altijd een van de beste gitaristen ooit maar David Lee Roth kan gewoon niet meer zingen. Vergelijk het het met Paul Stanley van Kiss op dit moment.

Op de pagina van Bospop spreken ze over een band. Heel nieuwsgierig kijk ik uit naar de woensdag en verwacht daar eerder Ritchie Blackmore's Rainbow. Die heeft met zijn reünie optredens Nederland nog niet aan gedaan. Voor Bospop zou dat wel een geweldige kans zijn en meer dan terechte boeking.

Robert Plant verwacht ik als afsluiter Noord podium op MaS dag.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
anouk12331 wrote:
Ik lees net op Facebook dat Van Halen in 2019 hoogst waarschijnlijk terugkeert!! Ik zou ‘t wel leuk vinden, Van Halen naar Pinkpop! Fingers crossed
1f4aa-1f3fc.svg
1f91e-1f3fc.svg


Mooie reünie…

Komt Lee Roth dan ook met pleister?
(of naar Bospop???)

Tijdens hun laatse tour 2/3 jaar geleden hebben ze Europa wel overgeslagen. Nu weet ik niet of ze echter nog veel aan deze kanten spelen. Meestal touren die volgens mij gewoon in de VS?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Bring me the Horizon is idd een voor de hand liggende spot. Die moeten wel komen.

Armin vind ik niet logisch. Das dan echt een non Pinkpop boeking. Past niet echt op PP imo. Ik zie geen DJ PP afsluiten iig. En het hoeft van mij ook niet zo.
1f61b.svg


Van Halen zou vet zijn.

Hoezo zou Armin niet op Pinkpop passen? Ik heb liever een DJ dan voor de 22e keer Kings of Leon of Green Day als opvulling. Je kan prima Eminem van 21.30-23.00 laten spelen, en Armin daarna van 00.00-01.00 laten afsluiten.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
DennisvdBr wrote:

anouk12331 wrote:
Ik lees net op Facebook dat Van Halen in 2019 hoogst waarschijnlijk terugkeert!! Ik zou ‘t wel leuk vinden, Van Halen naar Pinkpop! Fingers crossed
1f4aa-1f3fc.svg
1f91e-1f3fc.svg



Mooie reünie…

Komt Lee Roth dan ook met pleister?
(of naar Bospop???)

Tijdens hun laatse tour 2/3 jaar geleden hebben ze Europa wel overgeslagen. Nu weet ik niet of ze echter nog veel aan deze kanten spelen. Meestal touren die volgens mij gewoon in de VS?
De laatste keer dat Van Halen naar Europa kwam, was in 1998, toen Gary Cherone kortstondig de zanger was. Sinds de terugkeer van David Lee Roth heeft de groep alleen in de VS, Canada en Japan opgetreden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Timmetje wrote:
Bring me the Horizon is idd een voor de hand liggende spot. Die moeten wel komen.

Armin vind ik niet logisch. Das dan echt een non Pinkpop boeking. Past niet echt op PP imo. Ik zie geen DJ PP afsluiten iig. En het hoeft van mij ook niet zo.
1f61b.svg


Van Halen zou vet zijn.

Hoezo zou Armin niet op Pinkpop passen? Ik heb liever een DJ dan voor de 22e keer Kings of Leon of Green Day als opvulling. Je kan prima Eminem van 21.30-23.00 laten spelen, en Armin daarna van 00.00-01.00 laten afsluiten.

Eminem gevolgd door Armin Van Buuren. Da's voor mij genoeg om badend in het angstzweet wakker te schieten.
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Timmetje wrote:
Bring me the Horizon is idd een voor de hand liggende spot. Die moeten wel komen.

Armin vind ik niet logisch. Das dan echt een non Pinkpop boeking. Past niet echt op PP imo. Ik zie geen DJ PP afsluiten iig. En het hoeft van mij ook niet zo.
1f61b.svg


Van Halen zou vet zijn.

Hoezo zou Armin niet op Pinkpop passen? Ik heb liever een DJ dan voor de 22e keer Kings of Leon of Green Day als opvulling. Je kan prima Eminem van 21.30-23.00 laten spelen, en Armin daarna van 00.00-01.00 laten afsluiten.


Dit ??

En er zijn genoeg mensen die naar Pinkpop gaan en super blij zouden zijn met Armin. Ik zou het heel gaaf vinden en er is wel wat ‘lekkers’ nodig na het leuke maar oudbollige Fleetwood Mac.

Het zijn dit soort dingen die voor mij Pinkpop kunnen redden, verrassende acts.

 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Tuurlijk, het is ook niet mijn smaak, maar voor Pinkpop zijn dit tegenwoordig gewoon realistische namen. Pinkpop gaat geen TOOL, Nick Cave of Radiohead meer boeken, helaas.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
als er een dj komt dan is dat op de laatste dag,
dan is fleetwood mac headliner.
hoeveel mensen ken jij die fleetwood mac leuk vinden en armin van buuren kennen

justin bieber en martin garrix , dat is nog wel een cobi( kut, maar wel een combi)

maar fleetwood mac en armin van buuren?? komop zeg??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken