Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Dansen met Janssen

Playlistbediener
9 mrt 2015
33
6
Terugkomend op het rugtassendebacle... Zijn dit soort tasjes wél toegestaan?

http://www.premiumgids.nl/tassen-bedrukken/premium-rugzakken/rugzakje-met-koord/pg361mo7208104/?utm_source=google_shopping&sample=1&gclid=Cj0KCQjw3v3YBRCOARIsAPkLbK4R3srPS910lhh3i3uqezbGN1slpV09-nOxJjGhzsCcZXUten9ZxcoaAlsuEALw_wcB
 

telefoonboek

Nieuw lid
12 mrt 2018
4
0
Overigens staat nu op Festileaks;

https://festileaks.com/2018/06/consumptieprijzen-pinkpop-2018-bekend/
''even rekenen betekend dus dat je voor 1 munt net iets mee dan €2,50 kwijt bent, namelijk €2,57.''

Dit klopt niet. Het is nu dus 2,71 per munt ;)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Dit zijn de regels, weet niet of zo'n tasje zal mogen. Ik zou zeggen, raadpleeg LiveCrowd, als die zeggen van wel, dan heb je t antwoord al zekerder dan hier.
u3YUq8l.jpg
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
”even rekenen betekend dus dat je voor 1 munt net iets mee dan €2,50 kwijt bent, namelijk €2,57.”

Dit klopt niet. Het is nu dus 2,71 per munt
1f609.svg
Hier rekenen ze met 9 voor 3,5 ipv 9,50 voor 3,5 zoals hier al gezegd werd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
telefoonboek wrote:
”even rekenen betekend dus dat je voor 1 munt net iets mee dan €2,50 kwijt bent, namelijk €2,57.”

Dit klopt niet. Het is nu dus 2,71 per munt
1f609.svg


Hier rekenen ze met 9 voor 3,5 ipv 9,50 voor 3,5 zoals hier al gezegd werd.
ja ja... ik heb het al in de groep gegooid...
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
Ik neem aan dat dit wel zou mogen.

Eigenlijk zouden we actie moeten voeren: ALLEMAAL TE GROTE TASSEN MEENEMEN (net als de 'Niggas witrh Aldituet"). Waar zijn ze bij de organisatie bang voor, man.
Is er een sociaal medium waar we dit voor elkaar kunnen krijgen ?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
telefoonboek wrote:
Ik neem aan dat dit wel zou mogen.

Eigenlijk zouden we actie moeten voeren: ALLEMAAL TE GROTE TASSEN MEENEMEN (net als de ‘Niggas witrh Aldituet”). Waar zijn ze bij de organisatie bang voor, man.
Is er een sociaal medium waar we dit voor elkaar kunnen krijgen ?
Op Facebook een evenement aanmaken moet werken. Zo heb je al tosti eten in de Tweede Kamer met Kuzu gehad, wat ook daadwerkelijk was uitgevoerd, waarom zou dit niet werken hahaha
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.729
Edities 2007 t/m 2017 hebben de bonnen 2,50 gekost. Niet dat ik graag geld uitgeef hoor, maar na 11 jaar geen verhoging vind ik nu een verhoging van 21 cent eigenlijk bijzonder acceptabel.

Als het van die lock2000 systeemmunten worden (die je door de helft kan breken) dan heb je voor 95 euro 35 munten op een vel van 5x7 stuks. Die breek je dan in repen en kieper je in je broekzak. Lijkt me een prima systeem!
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.209
788
*PARTYTENTEN*

Reacties op het verbod van partytenten op de festivalcampings van Pinkpop heeft de organisatie doen besluiten om het verbod nog eens goed onder de loep te nemen. De voornaamste reden van het oorspronkelijke verbod was en is de veiligheid van de bezoekers, in het verleden zijn er partytenten door rukwinden de campings over geblazen en dat is natuurlijk niet wenselijk. Na overleg heeft de organisatie besloten om onder beperkte voorwaarden partytenten wel toe te staan. De partytenten mogen niet groter zijn dan 3x3 mtr en moeten goed verankerd kunnen worden in de grond. De organisatie zal daar goed op toezien en kan ten alle tijden beslissen dat een partytent afgebroken moet worden of zelfs niet geplaatst mag worden.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
#teamcashless ben ik trouwens. muntjes = gedoe.
en ik zit niet op facebook.....tsja jammer dan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
*PARTYTENTEN*

Reacties op het verbod van partytenten op de festivalcampings van Pinkpop heeft de organisatie doen besluiten om het verbod nog eens goed onder de loep te nemen. De voornaamste reden van het oorspronkelijke verbod was en is de veiligheid van de bezoekers, in het verleden zijn er partytenten door rukwinden de campings over geblazen en dat is natuurlijk niet wenselijk. Na overleg heeft de organisatie besloten om onder beperkte voorwaarden partytenten wel toe te staan. De partytenten mogen niet groter zijn dan 3×3 mtr en moeten goed verankerd kunnen worden in de grond. De organisatie zal daar goed op toezien en kan ten alle tijden beslissen dat een partytent afgebroken moet worden of zelfs niet geplaatst mag worden.
Kijk aan.... verstandig!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Edities 2007 t/m 2017 hebben de bonnen 2,50 gekost. Niet dat ik graag geld uitgeef hoor, maar na 11 jaar geen verhoging vind ik nu een verhoging van 21 cent eigenlijk bijzonder acceptabel.

Natuurlijk. Meer betalen is voor de bezoeker nooit leuk, maar deze verhoging is niet heel erg onrealistisch. En met deze prijs zitten ze nog steeds lager dan bijvoorbeeld Lowlands en DTRH.

Het enige bijzondere is dat ze de prijs gedurende al die jaren op 2,50 hebben kunnen houden.

Maar de geheimzinnigheid eromheen, daar begrijp ik echt niets van.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.445
rickhuissen wrote:
Edities 2007 t/m 2017 hebben de bonnen 2,50 gekost. Niet dat ik graag geld uitgeef hoor, maar na 11 jaar geen verhoging vind ik nu een verhoging van 21 cent eigenlijk bijzonder acceptabel.

Natuurlijk. Meer betalen is voor de bezoeker nooit leuk, maar deze verhoging is niet heel erg onrealistisch. En met deze prijs zitten ze nog steeds lager dan bijvoorbeeld Lowlands en DTRH.

Het enige bijzondere is dat ze de prijs gedurende al die jaren op 2,50 hebben kunnen houden.

Maar de geheimzinnigheid eromheen, daar begrijp ik echt niets van.

Dat laatste inderdaad! Die prijs is verder alleszins redelijk te noemen.
Hoe zit het eigenlijk met de "waardering" van producten. Bepaalt de aanbieder/verkoper helemaal zelf of een broodje worst één of twee munten is en moeten ze dit nu binnen drie dagen nog gaan doen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Het Jans feestcafe is een opzet naar een veel mooier eerbetoon volgend jaar…..nu nog niet veel, volgend jaar iets permanents groots.
mainstage... ik zeg het je... mainstage...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
Reacties zijn hier nog opvallend mild op de prijsverhoging vd munten! Manier van communiceren hierover is erg matig, op zijn zachtst gezegd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken