Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Reacties zijn hier nog opvallend mild op de prijsverhoging vd munten! Manier van communiceren hierover is erg matig, op zijn zachtst gezegd.
Over de manier van communiceren ben ik het met je eens, maar de reacties snap ik wel. Wat munten betreft blijven ze een van de goedkoopste. En die 21 cent nadat ze eerst een aantal jaren 2,50 hebben gevraagd heb ik er wel voor over. Het gene waar ik t meeste mee zit is dat Pinkpop hier nog steeds niets officieel over heeft gezegd.
 

themachineee

Playlistbediener
19 feb 2018
15
0
Goed besluit over de partytenten!

Wat betreft de tassen, ik denk dat als je zo'n tasje neemt als hierboven besproken er geen probleem zal zijn.

Knoop je vest even om als je door de security Gaat en de rest van je spullen in dat tasje. Zo kan de security snel zien wat erin zit en kun je zonder problemen door denk ik...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Bericht over Pearl Jam in De Limburger.
Zie hem net in de bus liggen, hoop dat het beetje te lezen valt.
c7StG2C.jpg
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Dennis, ik neem mijn (Pinkpop) hoed af voor het feit dat jij nú al exact weet welke kleren jij welke dag aantrekt, de looproute voor het halve weekend nu al weet én dat jij nu ook al weet hoeveel munten je vrijdag bestelt :lol: Je laat toch ook nog wel dingen spontaan gebeuren? Dat is nou ook de charme van een festival.
 

maetrik

Playlistbediener
18 nov 2014
45
0
Dennis, ik neem mijn (Pinkpop) hoed af voor het feit dat jij nú al exact weet welke kleren jij welke dag aantrekt, de looproute voor het halve weekend nu al weet én dat jij nu ook al weet hoeveel munten je vrijdag bestelt
1f606.svg
Je laat toch ook nog wel dingen spontaan gebeuren? Dat is nou ook de charme van een festival.

Gelukkig, ben niet de enige die er van op keek hahaha.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.313
*PARTYTENTEN*

Reacties op het verbod van partytenten op de festivalcampings van Pinkpop heeft de organisatie doen besluiten om het verbod nog eens goed onder de loep te nemen. De voornaamste reden van het oorspronkelijke verbod was en is de veiligheid van de bezoekers, in het verleden zijn er partytenten door rukwinden de campings over geblazen en dat is natuurlijk niet wenselijk. Na overleg heeft de organisatie besloten om onder beperkte voorwaarden partytenten wel toe te staan. De partytenten mogen niet groter zijn dan 3×3 mtr en moeten goed verankerd kunnen worden in de grond. De organisatie zal daar goed op toezien en kan ten alle tijden beslissen dat een partytent afgebroken moet worden of zelfs niet geplaatst mag worden.

Precies zoals het vorig jaar bij Werchter ging. Eerst totaalverbod, commotie op sociale media, 3 x 3 toch toestaan.
Wel een goede, logische uitkomst.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
#teamcashless ben ik trouwens. muntjes = gedoe.
en ik zit niet op facebook…..tsja jammer dan.

Hiermee eens hoor. Cashless werkt prima; en het voorkomt rare berekeningen met 9,5 euro voor 3,5 munt.
 

Niels1617899547

Playlistbediener
28 jan 2015
9
2
Hahahahaha Dennis.. wat lijken wij wat dat betreft op elkaar.

Ik ben in mijn groep ook degene die alles van te voren helemaal uitstippelt, van de line-up keuzes tot reisschema tot playlist voor op de camping en nog van alles. Mijn vrienden hebben meer zoiets van: Niels doe sjill, dat zien we dan wel weer ?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Ik kijk net ff naar die foto's van de opbouw. En 't kan aan mij liggen, maar 't ziet er wel uit alsof er nog veel moet gebeuren. Liggen ze achter op schema?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Ik kijk net ff naar die foto’s van de opbouw. En ’t kan aan mij liggen, maar ’t ziet er wel uit alsof er nog veel moet gebeuren. Liggen ze achter op schema?

Gast, alsof een festival als Pinkpop achter loopt met de opbouw.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Hierbij de set list van Pearl Jam in de Ziggo Dome 12-06-2018. Ben benieuwd wat ze op Pinkpop allemaal spelen.

Metamorphosis Two
(Philip Glass song)
1.
Long Road
2.
Low Light
3.
Elderly Woman Behind the Counter in a Small Town
4.
Corduroy
5.
Do the Evolution
6.
Given to Fly
7.
Mind Your Manners
8.
Red Mosquito
9.
Wishlist
10.
Even Flow
11.
Severed Hand
12.
Not for You
13.
Daughter
14.
Again Today
(Brandi Carlile cover)
15.
Got Some
16.
Down
17.
Better Man

Encore:
18.
Yellow Moon
19.
Footsteps
20.
Jeremy
21.
Why Go
22.
Porch


23.
Black
24.
Alive
25.
Fuckin' Up
(Neil Young & Crazy Horse cover)
26.
Indifference
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Tjonge jonge wat een geweldig concert gisteren van PJ. 2,5 alleen maar genieten.
Dat gaat me wat worden vrijdag!!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik kijk net ff naar die foto’s van de opbouw. En ’t kan aan mij liggen, maar ’t ziet er wel uit alsof er nog veel moet gebeuren. Liggen ze achter op schema?
Nou, daar gaan ze lekker door.
Dat komt helemaal goed.
Zelfs 2015, kwam het goed, toen werden zo'n beetje dit moment de geluidtorens en front of house nog even herbouwd zoals Smeets dat een paar dagen eerder op Rock am Ring had gezien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Nog 2 dagen tot #Pinkpop 2018! De namen van de signeersessies zijn bekend! Dit jaar verwelkomen we o.a @Triggerfingerrr, @OhWonderMusic @TheOverslept en @slydigsband. Kom naar de Club OOR tent naast de IBA Parkstad Stage en laat je CD of LP signeren door je helden. #PP18
DfjUp70W0AAMy_L.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken