Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Ticketswap weekend kaarten nu voor 140.
Eergisteren voor 50 een dagkaart voor vrijdag gekocht voor een vriend.
Je bent gewoon een aasgier. :) Straks sta je ook nog een meter lege bekertjes te verzamelen voor een muntje. :)
nee serieus, via ticketswap is voor mij gewoon te risky.
Ik MOEST een kaartje hebben, dus Ticketswap is voor mij dan een no-go area.

Je bent gewoon een aasgier. Straks sta je ook nog een meter lege bekertjes te verzamelen voor een muntje.

Ook hoi! :p

Ik heb mijn eigen ticket een hele tijd terug al gekocht op Ticketswap, kort na de berichten "weekendtix bijna uitverkocht". Had me voorgenomen veel langer te wachten, maar heb toen toch de afweging gemaakt "prijs vs geen gedoe meer". Verder is Ticketswap niet risky als het op betrouwbaarheid aankomt. En nee, mij zul je geen bekers zien rapen.

Nog even ter info voor komende dagen…

DennisvdBr wrote:
Festileaks Pinkpop Meetings 2018

– vrijdag 15 juni ca. 17:30 – 18:30 ( tijdens Blof mainstage )
– zaterdag 16 juni ca. 16:30 – 17:30 ( tijdens Parov Stelar (North) / Aurora (Birghtlands) )
– zondag 17 juni ca. 17:45 – 18:45 ( tijdens The Kooks mainstage )

Locatie achter op het terrein, rechts voor Brand paviljoen , voor friet/snackkraam/hoek terras, bovenaan op randje asfalt.

Omschrijving hoe ik te vinden ben staat hier

en nogmaals… mocht ik mensen voorbij lopen omdat ik verzonken ben in gedachte…
Tik me gerust even aan “Hé Dennis van Festileaks” dat werkt vast
mrgreen.png

Dennis wil de “Theo” van Pinkpop worden. ?

Net even de FF setlist doorgekeken…Het optreden waar ik echt naar uitkijk.

Ik heb de setlist van de Rock am Ring van 3 juni gezien. Daar miste ik persoonlijk de nummers Walk, Arlandria, Long Road to Ruin en Soldier. Nou duurde die show volgens mij een half uur korter. Ik hoop dan ook dat enkele (of alle) van deze nummers mee naar Landgraaf komen. Al zullen ze wellicht ook wel meer van Concrete & Gold gaan spelen als de timewindow groter is...

Dirk wrote:
Je bent gewoon een aasgier. Straks sta je ook nog een meter lege bekertjes te verzamelen voor een muntje.

Ook hoi! :p
Ik heb mijn eigen ticket een hele tijd terug al gekocht op Ticketswap, kort na de berichten “weekendtix bijna uitverkocht”. Had me voorgenomen veel langer te wachten, maar heb toen toch de afweging gemaakt “prijs vs geen gedoe meer”. Verder is Ticketswap niet risky als het op betrouwbaarheid aankomt. En nee, mij zul je geen bekers zien rapen.
Wachten tot het festival uitverkocht is en dan gokken op gereduceerde prijzen op ticketswap: dat bedoelde ik met risky.

verder was alles wat ik zei ook gewoon een grapje , vandaar mijn smileys achter elke zin.
Ik zie dat die smileys niet meekomen als je een quote doet.

Wachten tot het festival uitverkocht is en dan gokken op gereduceerde prijzen op ticketswap: dat bedoelde ik met risky.

verder was alles wat ik zei ook gewoon een grapje , vandaar mijn smileys achter elke zin.
Ik zie dat die smileys niet meekomen als je een quote doet.

Wist ik wel hoor ;-)

Maar ik hou Ticketswap bij veel evenementen in de gaten, en zelfs bij de grote uitverkochte bands (de U2's, Pearl Jam's, Stones, Springsteens, etc) kun je altijd op de laatste dag nog tickets kopen tegen meestal een lager tarief. Anyway, da's offtopic voorhier. Nog 2 uur werken, en dan vanaf morgen 3 dagen LOL!

De eerste 3 mensen liggen al voor camping A. Jezus…

<iframe id="twitter-widget-0" scrolling="no" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" style="position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 443.1px; padding: 0px; border: medium none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="1007249148855365632" title="Twitter-tweet" frameborder="0"></iframe>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Heerlijk toch! Lekker met je maten wat biertjes tikken. Beetje rustig aan. Ik neem aan wat muziek er bij? Cheers boys!

Veel plezier iedereen die gaat!
Straks even wat kleren in m'n koffer flikkeren en vanavond richting het zuiden.

Voor iedereen die naar Pinkpop gaat:
Maak er een super geweldig weekend van ???
Ben benieuwd naar jullie verslagen!
(Mocht ik me toch nog bedenken, dan tot bij een meeting ?)

Alle Pinkpop-gangers een schitterend weekend toegewenst!!
En zorg ervoor dat jullie genoeg vocht binnenkrijgen (met name op vrijdag bij de hoekbar, hint hint :wink: )!

komt dichtbij nu...

Nog even... Jaar wachten weer voorbij.
Morgen weer het Pinkpop terrein op, door security, dan bovenaan de trap staan en het uitzicht zien over het (nog) groene festivalterrein...

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!
Iedereen die gaat veel plezier, goede reis en een fantastisch weekend!

ik ben er ook. herkenbaar aan old-skool VanHalen shirts elke dag een ander VH shirt

Wel een dingetje hier zeg, alvast doorgeven wat je draagt. Ik heb maar eens in de kledingkast gekeken en ik denk dat het morgen deze wordt. High five!

51tsEhfM9AL._SX342_.jpg

Even een vraag tussendoor: kun je etickets gewoon op je telefoon laten zien of moeten ze geprint zijn?
Dit is heel vaak anders, ik zou hem voor de zekerheid gewoon uitprinten, soms lukt het via telefoon, maar vaak ook niet. Beter het zekere voor het onzekere nemen!

eergister en gister naar PJ geweest, was heeel vet.
Vandaag voor 149 euro toch een 3 dagen kaart gescoord(kan mijn meisje mijn vr kaart pakken)

Maetrik nog bedankt voor de lift terug.

Zin in morgen,denk dat ik ook wel ff naar de meeting kom.

Iedereen veel plezier.

Users who are viewing this thread