Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.431
642
Ik heb trouwens mijn outfit veranderd. Het is een legergroen netstoffen Five Finger Death Punch shirt met Volbeat shorts. Valt niet te missen!
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Alle pinkpopgangers veel plezier! Dat het een mooi weekend met lekker weer en strakke optredens mag worden!
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Jack wrote:
Mijn slaapplek op de zaterdag avond is afgehaakt, is er iemand die een eenzame fotograaf kan helpen met een plekje in de tent of een bank/matras bij hun thuis na afloop van Foo Fighters? Anders moet ik al na Nothing But Thieves de trein naar huis pakken, en dat zou jammer zijn.

In ruil voor bier en leuke verhalen
1f642.svg


Helaas kom je niet de camping op zonder weekend bandje. Ik zou het via FB proberen. Denk dat je dan meer geluk zult hebben dan via dit forum. En ’t is dat ik dit jaar niet thuis slaap tussen de dagen, anders had ik je hier wel een bank aangeboden.

Ik kom wel op de camping met het bandje dat ik zaterdag ophaal, gelukkig! Daarvan dat een tent lukt :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Linksvoor eerste vak.....heerlijk in de schaduw....hopend dat Lil Kleine van het podium flikkert.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.431
642
Het terrein ligt er weer lekker bij!
Op dit moment geeft Jan zijn openingstoespraak voor Walden. En we hebben er zin in!
Dennis was al in een goede bui toen ik 'm net tegenkwam en de rest zie ik wel bij een van de meetings!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Is het zo erg ja? Hoop dat het zondag ochtend wat minder is (hoop daar rond 10.45 aan te komen).

En zo'n artiest kan toch wel een vluchtstrookje pakken lijkt me onder begeleiding?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.431
642
https://www.facebook.com/183783994992248/posts/1698218956882070/

PINKPOP NOG TOT EN MET 2040 IN LANDGRAAF

Pinkpop blijft nog zeker twee decennia in Landgraaf. Gemeente Landgraaf en organisator Festivals Limburg B.V hebben vandaag tijdens de openingsdag van Pinkpop 2018, vrijdag 15 juni, het verlengingscontract ondertekend.

Meer info: https://www.pinkpop.nl/2018/nl/nieuws/pinkpop-nog-tot-en-met-2040-in-landgraaf/
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Is het zo erg ja? Hoop dat het zondag ochtend wat minder is (hoop daar rond 10.45 aan te komen).

En zo’n artiest kan toch wel een vluchtstrookje pakken lijkt me onder begeleiding?

Dat is dus ook gebeurt ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.166
Net Blof aan het kijken, wat een gigantische massa volk is daar man, jezus! Pinkpop gaat ondanks alles wat we de afgelopen weken en maanden hebben besproken en bediscussieerd zeer goede zaken doen dit weekend. Pearl Jam wordt legendarisch, ik voel het nu al. Ideaal festival weer ook!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Wat een horrorverhalen over het parkeren. Mensen die 2u wachten om op de parkeerplaats te komen om te horen dat die vol is. Mensen die wonen in Landgraaf die al plekken beschikbaar stellen. Niet zo goed geregeld.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik vind het ziekelijk druk. Echt niet normaal meer. Dit zijn teveel mensen voor dit terrein. Als de pleuris uitbreekt is het echt niet verantwoord.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Wordt PJ vanavond niet uitgezonden?

Ga er maar niet vanuit. Grote bands beslissen meestal pas ná het optreden als er iets wordt uitgezonden. Met een beetje geluk nummertje 2 of 3, die vanaf morgen o.i.d. wordt getoond.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Wat een horrorverhalen over het parkeren. Mensen die 2u wachten om op de parkeerplaats te komen om te horen dat die vol is. Mensen die wonen in Landgraaf die al plekken beschikbaar stellen. Niet zo goed geregeld.

Slecht eigenlijk. Na zoveel jaar weet de organisatie toch wat men kan verwachten.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Timmetje wrote:
Wordt PJ vanavond niet uitgezonden?

Ga er maar niet vanuit. Grote bands beslissen meestal pas ná het optreden als er iets wordt uitgezonden. Met een beetje geluk nummertje 2 of 3, die vanaf morgen o.i.d. wordt getoond.

Ik zag zojuist een tweet van Leo Blokhuis. 1 minuut krijgen we te zien. Niet meer ?
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Heerlijke 1e dag achter de rug.
Prachtig weer.
Geen problemen ondervonden bij toiletten of bij drinken.halen.
Enige min punt dat er geen mix drank bij de gewone bier tenten is te krijgen.
1 cocktail bar gevonden.Dus moet steeds daar mijn drankje scoren.
Iemand nog een plek gevonden waar je gewoon een mix drankje kunt halen.....
Veel plezier allemaal morgen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken