Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

God, al die voorpretdingen op tv. Geen spijt van mijn keuze voor BKS gezien de lineup, maar Pinkpop blijft speciaal. Volgend jaar, 50 jaar, dan ben ik er bij! Veel plezier aan iedereen voor dit weekend!!

Wie gaat hier trouwens op Camping B liggen, en hebben jullie al ervaring met deze camping?
Ik ga al een aantal jaar naar Pinkpop, maar omdat ik op 20 min OV afstand woon, ga ik normaal altijd terug naar huis om daar te slapen, douchen etc. Maar vanaf dit jaar ga ik op de camping. Hoe is Camping B?

(Sorry Dennis dat ik jouw aparte threat niet gebruik, maar vgm gebruikt niemand die echt hahaha)

Yes! Helemaal klaar ervoor!
Vrijdag en zaterdag is het weer prima, zondag even een poncho momentje denk ik..
Het wordt weer een top weekend!

Maak er allemaal een onvergetelijk weekend van! Ik zeg: Proost!

Ik hoop dat iedereen gepaste kleding heeft voor dit weekend. Denk aan een shirt. Korte broek, lange broek en zo'n 20 lagen thermokleding. Vergeet je kachel niet en zorg dat je minimaal een dik skipak meeneemt.
gfoykfJ.png

Mijn slaapplek op de zaterdag avond is afgehaakt, is er iemand die een eenzame fotograaf kan helpen met een plekje in de tent of een bank/matras bij hun thuis na afloop van Foo Fighters? Anders moet ik al na Nothing But Thieves de trein naar huis pakken, en dat zou jammer zijn.

In ruil voor bier en leuke verhalen :)

Mijn slaapplek op de zaterdag avond is afgehaakt, is er iemand die een eenzame fotograaf kan helpen met een plekje in de tent of een bank/matras bij hun thuis na afloop van Foo Fighters? Anders moet ik al na Nothing But Thieves de trein naar huis pakken, en dat zou jammer zijn.

In ruil voor bier en leuke verhalen
1f642.svg
Helaas kom je niet de camping op zonder weekend bandje. Ik zou het via FB proberen. Denk dat je dan meer geluk zult hebben dan via dit forum. En 't is dat ik dit jaar niet thuis slaap tussen de dagen, anders had ik je hier wel een bank aangeboden.

Ik hoop dat iedereen gepaste kleding heeft voor dit weekend. Denk aan een shirt. Korte broek, lange broek en zo’n 20 lagen thermokleding. Vergeet je kachel niet en zorg dat je minimaal een dik skipak meeneemt.
gfoykfJ.png

Wordt een koud nachtje vanavond ja. Hopelijk houdt Eddie iedereen een beetje warm met zijn zalvende stem

Veel plezier allen. Ik krijg toch wel beetje de festival kriebels op dit forum! En ik ga niet eens naar Pinkpop haha! Het wordt vast een mooie editie!

Veel plezier iedereen. Ik ga me pas zondag melden. Toch beetje jaloers dat jullie vanavond al Pearl Jam en Snow Patrol gaan zien. #goedsmeren

Ook namens mij iedereen veel plezier dit weekend! Ik ga zo de trein nemen en dan mijn slaappullen bij mijn in Landgraaf wonende vrienden. Wat een luxe ?

Veel plezier iedereen. Ik ga me pas zondag melden. Toch beetje jaloers dat jullie vanavond al Pearl Jam en Snow Patrol gaan zien. #goedsmeren
Met dat #goedsmeren de hele tijd worden de keeltjes bedoeld toch?

Zo ik ben waarschijnlijk veel offline vanaf nu.
Gedraag jullie!
Veel plezier en tot op Pinkpop!!!!

DennisvdBr wrote:
Festileaks Pinkpop Meetings 2018

– vrijdag 15 juni ca. 17:30 – 18:30 ( tijdens Blof mainstage )
– zaterdag 16 juni ca. 16:30 – 17:30 ( tijdens Parov Stelar (North) / Aurora (Birghtlands) )
– zondag 17 juni ca. 17:45 – 18:45 ( tijdens The Kooks mainstage )

Locatie achter op het terrein, rechts voor Brand paviljoen , voor hoek terras, bovenaan op randje asfalt. Links van de muntverkoop!
2018_06_06_124827.jpg

Omschrijving hoe ik te vinden ben staat hier

en nogmaals… mocht ik mensen voorbij lopen omdat ik verzonken ben in gedachte…
Tik me gerust even aan “Hé Dennis van Festileaks” dat werkt vast
mrgreen.png

Users who are viewing this thread