Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Veel plezier jongens, kijk weer uit naar die heerlijke verslagen van jullie weekend! :)

Joslittel wrote:
Lieve Pinkpoppers,

Bij deze wil ik jullie alvast drie fantastische dagen wensen op het Megaland terrein! Ondanks mijn gebitch op de line-up en de koers die Pinkpop vaart, hoop ik van harte op een succesvolle editie met mooie optredens. Ik zal zeker wat meepakken in de tuin op de Ipad. Geniet ervan en ben benieuwd naar alle verslagen.

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Veel plezier!
Idem! Maak er een topweekend van, mensen!

€151 voor een weekend ticket op Swap...nu gaat het rap omlaag....erg lullig als je gewoon door iets niet kunt maar als je het voor de winst hebt gekocht....... Karma is a Bitch

De Pinkpopgids 2018 is al online te lezen
https://bc.pressmatrix.com/en/profiles/54e1ff98066e/editions/cc94f8247b607ceaa223/pages

BRAND BIJZONDERE BIEREN BAR MET PANORAMADECK

Eigenlijk niet meer weg te denken op Pinkpop, de Bijzondere Bieren Bar van Brand. Bierliefhebbers kunnen dit jaar hun lol weer op met een groot assortiment geschonken in de kenmerkende hard-plastic bekers. Nieuw dit jaar is de Session IPA (met het mooie roze etiket!). De volgende bieren zijn er verkrijgbaar: Weizen, Session IPA, Blond, IPA, Lentebock, Ongefilterd Pilsener, Weizen 0.0, Imperator en UP! Naast de speciaal bieren kun je hier ook genieten van een prachtig uitzicht vanaf het Panoramadeck. Het Panoramadeck is gratis toegankelijk en sluit bij aanvang van de afsluitende act. De Brand Bijzondere Bieren Bar en Panoramadeck vind je dit jaar op het cateringplein tegenover de Mainstage. Zie de plattegrond op pagina 45 voor exacte locatie.

CONSUMPTIEMUNTEN
Op Pinkpop betaal je eten en drinken (en sommige diensten) met consumptiemunten. De munten worden verkocht per 3.5 munt voor € 9,50. Er zijn genoeg muntenkassa’s en automaten aanwezig op het festivalterrein. De muntenkassa’s bij de ingang zijn het drukst. Geen zin om in de rij te staan? Koop dan je munten bij een van de minder drukke locaties, zoals bijvoorbeeld die bij de IBA Parkstad Stage. Bij elke muntenkassa kun je bij tenminste één loket betalen met je pinpas (Maestro) of creditcard. Consumptiemunten worden minimaal per 3.5 stuks verkocht. Munten worden niet teruggenomen.
Een alternatieve manier om aan consumptiemunten te komen is meedoen aan de welbekende Pinkpop-bekeractie en milieuactie. Voor 50 ingeleverde bekers of 25 draagtays krijg je 1 consumptiemunt retour en help je mee aan een schoner festivalterrein en beter milieu.

Over de meetings gesproken. Morgen ben ik er mogelijk bij. Loop dan in mijn Metallica's And Justice For All shirt en met mooi weer Volbeat shorts, anders gewoon een spijkerbroek. Lang haar.
Voor zaterdag doe ik me wss mijn The Charm The Fury shirt weer aan, broek hetzelfde verhaal en zondag mijn felroze John Coffey shirt. Die valt denk ik wel op als dat gemixt is met lang haar. Tot morgen!

Over de meetings gesproken. Morgen ben ik er mogelijk bij. Loop dan in mijn Metallica’s And Justice For All shirt en met mooi weer Volbeat shorts, anders gewoon een spijkerbroek. Lang haar.
Voor zaterdag doe ik me wss mijn The Charm The Fury shirt weer aan, broek hetzelfde verhaal en zondag mijn felroze John Coffey shirt. Die valt denk ik wel op als dat gemixt is met lang haar. Tot morgen!
ik denk dat ik je nog terug herken?

maar mocht ik mensen voorbij lopen omdat ik verzonken ben in gedachte...
Tik me gerust even aan "Hé Dennis van Festileaks" Dat werkt vast :mrgreen:

Pim wrote:
Over de meetings gesproken. Morgen ben ik er mogelijk bij. Loop dan in mijn Metallica’s And Justice For All shirt en met mooi weer Volbeat shorts, anders gewoon een spijkerbroek. Lang haar.

ik denk dat ik je nog terug herken?

maar mocht ik mensen voorbij lopen omdat ik verzonken ben in gedachte…
Tik me gerust even aan “Hé Dennis van Festileaks” Dat werkt vast
mrgreen.png
Zal vast goedkomen! Op de presentatie herkende je me ook door vrijwel dezelfde beschrijving. Niet alleen jij, ik werd in de zaal en de gang wel door meer mensen van hier aangesproken. En hetzelfde geld voor mij, herken je me, gewoon aantikken!

Nog even ter info voor komende dagen...

DennisvdBr wrote:
Festileaks Pinkpop Meetings 2018

– vrijdag 15 juni ca. 17:30 – 18:30 ( tijdens Blof mainstage )
– zaterdag 16 juni ca. 16:30 – 17:30 ( tijdens Parov Stelar (North) / Aurora (Birghtlands) )
– zondag 17 juni ca. 17:45 – 18:45 ( tijdens The Kooks mainstage )

Locatie achter op het terrein, rechts voor Brand paviljoen , voor friet/snackkraam/hoek terras, bovenaan op randje asfalt.
2018_06_06_124827.jpg

Omschrijving hoe ik te vinden ben staat hier ...

en nogmaals... mocht ik mensen voorbij lopen omdat ik verzonken ben in gedachte...
Tik me gerust even aan "Hé Dennis van Festileaks" dat werkt vast :mrgreen:

ik ben er ook. herkenbaar aan old-skool VanHalen shirts elke dag een ander VH shirt, denk niet dat er veel een VH shirt aan hebben ;-) misschien Dave Grohl

http://www.weer.nl/verwachting/nederland/landgraaf/188098/

Dit wordt met de dag gunstiger. Misschien dat morgen die 0.1 mm van zaterdag en zondag ook nog verdwenen zijn!

Dennis en andere Pinkpoppers, veel plezier dit weekend! Ik zal de livestream af en toe in de gaten houden ;) .

Ticketswap weekend kaarten nu voor 140.
Eergisteren voor 50 een dagkaart voor vrijdag gekocht voor een vriend.

Yep...dat zijn leuke prijzen

Pearl Jam gisteren was fantastisch dus morgen wordt sowieso een topdag.

(behalve dan misschien voor bcmrmaybe met z'n verschrikkelijke avatar :-P )

Veel plezier allemaal!!!!

Zit er 1 op Swap met 8 kaarten........€161 p/s....Tel uit je verlies Mark Vroegrijk.

Ik snap niet dat die opkopers zich niet realiseren dat mensen geen mafketelprijzen gaan betalen voor die kaarten.
Het enige jaar dat ik dat heb gezien is 2014.

Maar goed...de ene zijn leed is de ander zijn leedvermaak.

Er zijn ook mensen die hem nog op Swap zetten voor € 250,00 of meer. Ik verklaarde ze eerst voor gek, maar eigenlijk is het niet eens zo'n slecht idee. Mocht je een gek vinden die het koopt, koop je vervolgens zelf eentje voor € 160,00.

Geniet ervan morgen! En overmorgen! En zondag dan!

Het weer ziet er goed uit, Pearl Jam is in form, Jan heeft er #zinin en het bier staat koud. Komt in orde. :-)

behalve dan misschien voor bcmrmaybe met z’n verschrikkelijke avatar ? )

Whehehe...Trump rules....damn those treehugging hippies :-)

Users who are viewing this thread