Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

eh wrote:
Volgens de PJ Tam Tam is of 1 december of 4 december the big announce day …….

En 9 december de dag dat ik dan met zwetende … trillende handen ingelogt ben bij livenation / ticketmaster …… mijn bankrekening gevuld ……en na een uur wat minder gevuld ……. man man 47 jaar en ……

Geen Tenclub member?

Uiteraard ..... nog nooit geluk gehad in deze Tombola

Lijkt me toch dat het nu wel moet lukken, zoals het er nu uitziet staat PJ 4x in de Benelux. Plus met een TenClub lidmaatschap lijkt het me sowieso een formaliteit.

En 9 december de dag dat ik dan met zwetende … trillende handen ingelogt ben bij livenation / ticketmaster …… mijn bankrekening gevuld ……en na een uur wat minder gevuld ……. man man 47 jaar en ……
de PJ Tam Tam ?
ik snap je... zoals Annie zong : "It's a hard-knock life for us"
wens je wel succes bij die vvk ;)

Lijkt me toch dat het nu wel moet lukken, zoals het er nu uitziet staat PJ 4x in de Benelux. Plus met een TenClub lidmaatschap lijkt het me sowieso een formaliteit.

dat is het hem juist .... pak het liefst alle Ziggo's .... Berlijn .....

PP en Werchter ......

eh wrote:

de PJ Tam Tam ?
ik snap je… zoals Annie zong : “It’s a hard-knock life for us
wens je wel succes bij die vvk
1f609.svg

Thanks !!!!

LOL.
Ik richt me voorlopig op 2? Ziggo`s, Pinkpop en Werchter.
Dus eigenlijk nu alleen de Ziggo`s, 1 per avond, maakt het een stuk makkelijkers

Ik denk dat de woorden “pearl” en “jam” in dit forum vaker voorkomen dan pak ‘m beet “de” en “het”.

http://www.firstaidkitband.com

Leuke dames voor ergens in de achtermiddag? Staan vooralsnog alleen op Roskilde.

http://www.firstaidkitband.com

Leuke dames voor ergens in de achtermiddag? Staan vooralsnog alleen op Roskilde.

Doe ff normaal.....waar zijn de woorden Pearl en Jam in je bericht? :-)

Maar goed, ik zal blij zijn als de derde headliner bekend is. Dan kunnen we rustig de lijst er bij pakken en kijken wat er kan komen. Wel een geluk dat er echt veel goede artiesten op tour zijn.

Snow Patrol mag van mij ook hoor. Ga ik wel naar de Ziggo voor die andere.....

Buffalo Tom postte uurtje terug YouTube filmpje van optreden op Pinkpop 1992. Zullen die dan ook meegaan de komende tour? Package Deal back to 1992.

First aid kid heb ik afgelopen jaar bij gebrek aan beter op lowlands bekeken. En dat was eerlijk gezegd een verassend goed optreden. Mooie dames, leuke interactie met het publiek. Loepzuiver en een goede band erachter.

Users who are viewing this thread