Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.708
1.869
Als de info op diverse forums klopt zou Mad Cool om 09:00 uur met een nieuwe headliner komen........
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Helaas geen radio op mijn werk vandaag.
Heeft iemand iets gehoord of 3FM vandaag met Jan belt? Of maandag...
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Zesentwintig jaar na dé sprong is Pearl Jam er weer bij: de grunge-helden zijn als derde headliner toegevoegd aan de poster voor Pinkpop Festival 2018. En er is nog meer goed nieuws, want Pearl Jam geeft drie dagen daarvoor ook een concert in Ziggo Dome. De tickets voor dit concert gaan vrijdag 8 december om 12.00u in verkoop. Meer info vind je op mojo.nl/pearljam.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.019
6.060
In 1991 zorgde de debuutplaat van Pearl Jam, “Ten”, er in één klap voor dat de band de sterrenstatus kreeg. Inmiddels is de band uit grunge hoofdstad Seattle tien studio-albums, honderden unieke live concerten, bijna even zoveel live bootlegs en ruim 85 miljoen verkochte albums verder. De band en het festival zijn geen onbekenden voor elkaar. Zo is de sprong van frontman Eddie Vedder vanaf de televisie-kraan tijdens Pinkpop 1992 al jaren een van de meest bekeken Youtube filmpjes over het festival en is dat optreden voor vele fans en de bandleden zelf nog altijd een van de hoogtepunten uit de carrière van de band. Pearl Jam is nog altijd immens populair in Nederland, de live-reputatie is ongekend waarbij de grote hits zoals ‘Alive’, ‘Even Flow’ en ‘Jeremy’ worden afgewisseld met minder bekend werk. En altijd met de zekerheid dat geen show dezelfde

vrijdag 15 juni Pearl Jam / zaterdag 16 juni Foo Fighters / zondag 17 juni Bruno Mars
https://www.pinkpop.nl/2018/nl/programma/
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.421
623
En er is nu dus maar 1 dag Ziggo?
Verbaasd me deels best wel hoe accuraat dat tourschema was dat circuleerde hier.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.208
4.447
Uitstekend setje headliners, chapeau! Foo Fighters enorm veel zin in, Pearl Jam nog nooit gezien en daar kijk ik echt naar uit. Bruno Mars had van mij niet per se gehoeven, maar in zijn genre/categorie één van de minst slechte keuzes.

Nu hopen dat ze wat betreft de rest van het programma ook een beetje doorpakken!
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Data's verbazen me ..... Ziggo sowieso twee maal .... geloof me ....
alleen De 15e op Pinkpop ... stonden de Foo's toch al ?

Maar zo fucking blij .... tofste bandje op mijn favoriete festival ..... nu al stress om de kaarten .......
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Hier nog 1 persoon die zeer happy is.
Lang verhaal waarom, maar mijn vrouw kan vanwege zenuwpijn PJ niet in een zaal horen.
Muziek/vibratie/geluid triggert iets, maar Pinkpop is buiten :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.019
6.060
Data’s verbazen me ….. Ziggo sowieso twee maal …. geloof me ….
alleen De 15e op Pinkpop … stonden de Foo’s toch al ?

Maar zo fucking blij …. tofste bandje op mijn facvoriete festival ….. nu al stres om de kaarten …….

het is zoals ik hierboven schreef:
vrijdag 15 juni Pearl Jam / zaterdag 16 juni Foo Fighters / zondag 17 juni Bruno Mars
van Foo Fighters was de datum nog niet officeel bekend, enkel dat Jan Smeets zich 'versprak' tegenover Domien op 3FM na de aankondiging van Bruno Mars dat voor de zaterdag de headliner nog moest... Blijkt dus anders.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken