Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
ach we hebben in 2014 ook een stormpje overleeft die kleine buitjes kunnen we hebben als het desnoods gaat regenen

Dat was pas noodweer gvd. Koud tot op het bot...wel ik neem droge kleding mee als het wil gaan regenen.

Maar die voorspelling kun je nog niet veel van zeggen. Per 30 mei is er een beter beeld.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Dat was pas noodweer gvd

ja wij waren toen bij aracde fire en kwamen er pas achter hoe heftig het was toen we naar mainstage liepen en iedereen op de grond zagen zitten.... maar toch merkte je niks van angst op het terrein
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.867
bcmrmaybe wrote:
Dat was pas noodweer gvd

ja wij waren toen bij aracde fire en kwamen er pas achter hoe heftig het was toen we naar mainstage liepen en iedereen op de grond zagen zitten…. maar toch merkte je niks van angst op het terrein

Het weer zorgde er wel mee voor dat het Arcade Fire concert vrij legendarisch was, hoor ik overal. Die beelden, vooral het einde van het concert, bekijk ik af en toe nog eens.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
r zorgde er wel mee voor dat het Arcade Fire concert vrij legendarisch was, hoor ik overal. Die beelden, vooral het einde van het concert, bekijk ik af en toe nog eens.

hier maak ik me ook schuldig aan ik had toen nog nooit van arcade fire gehoord maar het was inderdaad legendarisch zeker toen de confetti kanonnen afgingen!!!!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.755
1.338
Toch een dagje Pinkpop voor mij dit jaar (eerste keer).
Op de planning: Green Day, Rancid, Biffy Clyro, Undeclinable en Busty And The Bass

Wat moet een Pinkpop-groentje zoals ik zeker weten?

 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Toch een dagje Pinkpop voor mij dit jaar (eerste keer).
Op de planning: Green Day, Rancid, Biffy Clyro, Undeclinable en Busty And The Bass

Wat moet een Pinkpop-groentje zoals ik zeker weten?

niks plannen en het over je heen laten kommen en niet stressen dat doet niemand ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Wat moet een Pinkpop-groentje zoals ik zeker weten?

Niet luisteren naar die linkse hippie shit van Smeets....Gadverdamme.......Net zoals die Ploumen op de persconferentie. Gadvertamme, wereldvreemde mafkezen
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Meestal ben je grappiger, meneer Glijmiddel.

Het was nu meer schuurpapier......*verwachtrodekaart*
 
1 mei 2017
289
0
Tja, je kan maar zo vaak dezelfde grap gebruiken in de lijn van "wat je zeker moet weten is dat je niet moet gaan."

Maar serieus, voor alle PP-newbies, ze zijn daar echt idioot qua gedoogbeleid dus pas op.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Tja, je kan maar zo vaak dezelfde grap gebruiken in de lijn van “wat je zeker moet weten is dat je niet moet gaan.”

Dat is wel waar.

Niemand gaat trouwens nog voor de line-up naar Pinkpop. Het hele publiek bestaat nog uit mensen die toevallig in de buurt wonen en mensen die al decennia lang daarheen gaan. Met dat in het achterhoofd kunnen ze het ook bij een paar oude rockbands en wat Limburgse muziek houden. Kunnen ze meteen naar 1 dag toe en verkopen ze vast uit.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.358
934
Niemand gaat trouwens nog voor de line-up naar Pinkpop. Het hele publiek bestaat nog uit mensen die toevallig in de buurt wonen en mensen die al decennia lang daarheen gaan. Met dat in het achterhoofd kunnen ze het ook bij een paar oude rockbands en wat Limburgse muziek houden. Kunnen ze meteen naar 1 dag toe en verkopen ze vast uit.

Dit jaar ga ik inderdaad enkel en alleen naar Landgraaf vanwege "traditie, vlakbij, geen zin om dat weekend thuis te zitten".
Dat is niet elk jaar zo. Maar dan moeten er wel fatsoenlijke headliners, subheadliners en smaakmakers geboekt worden.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Maar serieus, voor alle PP-newbies, ze zijn daar echt idioot qua gedoogbeleid dus pas op.

Dus links lullen maar voor de rest is het gristenunie dus pas op voor uwen cannabis
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Het weer zorgde er wel mee voor dat het Arcade Fire concert vrij legendarisch was, hoor ik overal. Die beelden, vooral het einde van het concert, bekijk ik af en toe nog eens.

Kippenvel weer.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
https://clashfinder.com/s/2017pinkpop/?user=09pdqh.y7&

Dit gaat 'm dus worden jongens. Nog tips? Mis ik iets?
Groen is gaan, Blauw is best prima.

Meteen ook tips vanuit mij naar jullie. Zin in Biffy, System en KoL. ohja, ekkes goed lachen bij Liam.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.755
1.338
https://clashfinder.com/s/2017pinkpop/?user=09pdqh.y7&

Dit gaat ‘m dus worden jongens. Nog tips? Mis ik iets?
Groen is gaan, Blauw is best prima.

Meteen ook tips vanuit mij naar jullie. Zin in Biffy, System en KoL. ohja, ekkes goed lachen bij Liam.

Als je Green Day en Rancid leuk vind (en bijvoorbeeld ook Bad Religion en consoorten) dan ga je Undeclinable ook wel fijn vinden! Must see eigenlijk aangezien ze in september weer stoppen. Al 2 geweldige shows zien geven de afgelopen maanden!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken