Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Nog een week wachten is mijn advies. Er staan nog 200+ weekendtickets op Ticketswap, dus die prijzen zakken nog verder richting €100/€110.

Ik heb ze al voor 130, als ze richting de 110 gaan denk ik dat het lastiger wordt om te scoren en dan moet je ze echt in de gaten houden.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.305
885
Nog een week wachten is mijn advies. Er staan nog 200+ weekendtickets op Ticketswap, dus die prijzen zakken nog verder richting €100/€110.

Ik heb ze al voor 130, als ze richting de 110 gaan denk ik dat het lastiger wordt om te scoren en dan moet je ze echt in de gaten houden.

TicketSwap app met pushnotificatie wanneer ze onder een bepaalde prijs komen ;-)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.568
via 1Limburg

L1 zoekt beliebers op Pinkpop!

Ben jij een echte Justin Bieber fan en ga je naar zijn concert op Pinkpop?

Laat het ons weten! L1 is op zoek naar beliebers die we op zaterdag 3 juni met de camera kunnen volgen.

Vul hier (link) je naam en contactgegevens in en we nemen contact met je op.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
L1 zoekt beliebers op Pinkpop!

Ben jij een echte Justin Bieber fan en ga je naar zijn concert op Pinkpop?

Laat het ons weten! L1 is op zoek naar beliebers die we op zaterdag 3 juni met de camera kunnen volgen.

Vul hier (link) je naam en contactgegevens in en we nemen contact met je op.


Das misschien wel wat voor @rolf Die gaat toch met zijn zoontje, bieber superfan :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.568
Het is tijd voor de persoonlijke blokkenschema's op Pinkpop.nl

http://www.pinkpop.nl/2017/nl/tijdschema

 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
509
67
Hallooooo,

Waar zijn de mensen die dit zon super line up vonden en zeiden zo goed als ging uitverkopen??

31.000 weekend tickets verkocht vd 40.000 en 12 en 13.000 dagkaarten zondag en maandag.
Beschamend slecht.!

Dat is nog geen 45.000 mensen per dag zondag en maandag.
minus alle kaarten wat nog op marktplaats en ticketswap staat & doorverkoop sites.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
509
67
Sterker nog, absoluut geen winstgevend pinkpop dit jaar.
In ieder geval geen vet pot.
2018 gaat erg interessant worden.
Dus tja, is deze vernieuwing wel de juiste ???
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.305
4.474
Hallooooo,

Waar zijn de mensen die dit zon super line up vonden en zeiden zo goed als ging uitverkopen??

31.000 weekend tickets verkocht vd 40.000 en 12 en 13.000 dagkaarten zondag en maandag.
Beschamend slecht.!

Dat is nog geen 45.000 mensen per dag zondag en maandag.
minus alle kaarten wat nog op marktplaats en ticketswap staat & doorverkoop sites.

Volgens mij hadden de meesten wel voorspeld dat de zaterdag zou uitverkopen en de rest niet. Had wel verwacht dat de maandag het wat beter zou doen.

Ach, het is nog niet zo erg als in 2005.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.568
De eerste setlist van LĪVE na 2861 dagen uit elkaar weer bij elkaar als 1 groep.
Dit zal ongeveer de setlist ook zijn op Pinkpop.
De eerste albums zijn goed vertegenwoordigd :)
Dat zal een feestje van herkenning worden!!!
All Over You
Operation Spirit
Pain Lies on the Riverside
The Dolphin's Cry
Selling the Drama
I Walk the Line (Johnny Cash cover)
I Alone
Lakini's Juice
White, Discussion
I Am the Highway (Audioslave cover)
Lightning Crashes
http://www.setlist.fm/setlist/live/2017/mapfre-stadium-columbus-oh-2be7ec06.html
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.012
168
Hallooooo,

Waar zijn de mensen die dit zon super line up vonden en zeiden zo goed als ging uitverkopen??

31.000 weekend tickets verkocht vd 40.000 en 12 en 13.000 dagkaarten zondag en maandag.
Beschamend slecht.!

Dat is nog geen 45.000 mensen per dag zondag en maandag.
minus alle kaarten wat nog op marktplaats en ticketswap staat & doorverkoop sites.

En de drankopbrengst vd zaterdag zal ook heel erg tegen gaan vallen. Pinkpop 2018 moet ECHT anders.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.568
Zelfde setlist gisterenavond op MMR*B*Q Festival.
http://www.setlist.fm/setlist/live/2017/bbandt-pavilion-camden-nj-2be7d872.html
Dit was de laatste stop vóór Pinkpop!
De eerste setlist van LĪVE na 2861 dagen uit elkaar weer bij elkaar als 1 groep.
Dit zal ongeveer de setlist ook zijn op Pinkpop.
De eerste albums zijn goed vertegenwoordigd
1f642.svg

Dat zal een feestje van herkenning worden!!!

All Over You
Operation Spirit
Pain Lies on the Riverside
The Dolphin’s Cry
Selling the Drama
I Walk the Line (Johnny Cash cover)
I Alone
Lakini’s Juice
White, Discussion
I Am the Highway (Audioslave cover)
Lightning Crashes

http://www.setlist.fm/setlist/live/2017/mapfre-stadium-columbus-oh-2be7ec06.html
zal dus weinig verandering in de setlist zijn gok ik! :mrgreen:
 

Mucky

Playlistbediener
18 mrt 2017
6
0
Ze mogen alleen die twee covers vervangen door eigen nummers, ze hebben er nog genoeg. En ik heb liever dat ze eindigen met een knaller, dus Lightning crashes iets naar voren en afsluiten met I Alone
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Ik ga de zaterdag anders toch wel flink tanken hoor.

Ik heb 2 heupflesjes vodka bij me en die gaan echt wel op

Ff beetje off topic....het weer ziet er tot nu toe echt goed uit dat weekend
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.568
Ze mogen alleen die twee covers vervangen door eigen nummers, ze hebben er nog genoeg. En ik heb liever dat ze eindigen met een knaller, dus Lightning crashes iets naar voren en afsluiten met I Alone
Walk The Line is wel een zekerheid.
Het Audioslave covertje zal er misschien wel uit gaan, ik gok op Heaven of wel Overcome op die plek.

btw ik had me vergist, Bottlerock Festival is nog 28 mei... Dan eens zien...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.383
9.131
Veel Throwing Copper liedjes is inderdaad wel fijn. Al vind ik 11 songs wel erg weinig voor een volledige show?

Hopelijk spelen ze op Pinkpop hun 2 grootste hits wél, het poppy Pinkpop publiek in het achterhoofd houdend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.568
Veel Throwing Copper liedjes is inderdaad wel fijn. Al vind ik 11 songs wel erg weinig voor een volledige show?

Hopelijk spelen ze op Pinkpop hun 2 grootste hits wél, het poppy Pinkpop publiek in het achterhoofd houdend.
idd 11 nummers, tja is maar een setlist van 1 uur hè ( helaas :( )

LĪVE, 20:00 - 21:00 Mainstage maandag 5 juni
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.305
4.474
Ze mogen alleen die twee covers vervangen door eigen nummers, ze hebben er nog genoeg. En ik heb liever dat ze eindigen met een knaller, dus Lightning crashes iets naar voren en afsluiten met I Alone

Die Audioslave cover is vanwege Cornell, dus die gaat er mogelijk uit.

 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Mucky wrote:
Ze mogen alleen die twee covers vervangen door eigen nummers, ze hebben er nog genoeg. En ik heb liever dat ze eindigen met een knaller, dus Lightning crashes iets naar voren en afsluiten met I Alone


Die Audioslave cover is vanwege Cornell, dus die gaat er mogelijk uit.

Mij valt de setlist niet mee. Mis een paar nummers en dan gooien ze er wel covers in?!
De LIVE fans zitten bij een reünie toch niet op covers te wachten lijkt me?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken