Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Eens of gewoon een combi maken, een dag met Kings of Leon en daarna The Killers zou ik ook nog best kunnen waarderen. Nu doen ze dat ook wel een beetje met SOAD en Kings Of Leon.. maar die verhoudingen liggen dan weer zo scheeft dat je dat niet ziet. SOAD + Linkin Park had dan inderdaad sterker op elkaar aangesloten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.563
Eens of gewoon een combi maken, een dag met Kings of Leon en daarna The Killers zou ik ook nog best kunnen waarderen. Nu doen ze dat ook wel een beetje met SOAD en Kings Of Leon.. maar die verhoudingen liggen dan weer zo scheeft dat je dat niet ziet. SOAD + Linkin Park had dan inderdaad sterker op elkaar aangesloten.

...dan te bedenken dat het eigenlijk dus de bedoeling was dat Foo Fighters het festival af zou sluiten en dat ook zo in 'hun' agenda zo vermeld hadden ( op 12 juni... )
 
1 mei 2017
289
0
Over dat hele LIVE gebeuren: stel dat ze wel goed hadden gecommuniceerd dat het een Europese exclusive is... hoeveel fans van buiten de Benelux zouden er daadwerkelijk naar PP reizen? Die band is allang uitgekotst, en dat zeg ik als iemand die er vroeger ook naar luisterde.

Verder ben ik heel benieuwd hoe Broederliefde wordt ontvangen, want voor 'normale Pinkpopgangers' is dat niks anders dan negerherrie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.563
In de app is de plattegrond geplaatst...

Opvallend, het Brand Bier Speciale Bieren Terras is verplaatst NAAST het 3FM podium, dus verder naar achter op het terrein.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Verder ben ik heel benieuwd hoe Broederliefde wordt ontvangen, want voor ‘normale Pinkpopgangers’ is dat niks anders dan negerherrie.

Hey jij moet mij niet schreeuwen :)

Ik zou het Randstadherrie noemen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
In de app is de plattegrond geplaatst…

Opvallend, het Brand Bier Speciale Bieren Terras is verplaatst NAAST het 3FM podium, dus verder naar achter op het terrein.
Huh dt is toch gewoon achter de 3FM stage zoals "altijd" ?

pinkpop2016-festivalarea-map.jpg
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.563
DennisvdBr wrote:
In de app is de plattegrond geplaatst…

Opvallend, het Brand Bier Speciale Bieren Terras is verplaatst NAAST het 3FM podium, dus verder naar achter op het terrein.


Huh dt is toch gewoon achter de 3FM stage zoals “altijd” ?

Nee, jou afbeelding is de plattegrond van Pinkpop 2016.

De plattegrond van 2017 heeft in de tent "Brighlands Stage" staan.
Tevens is rechts van 3FM-stage het vakje 'WC" en het vakje (waar in 2016) het "B" logo van het Speciale Bieren Terras was, zijn omgewisseld in 2017.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.563
Indiaantje89 wrote:
DennisvdBr wrote:
In de app is de plattegrond geplaatst…

Opvallend, het Brand Bier Speciale Bieren Terras is verplaatst NAAST het 3FM podium, dus verder naar achter op het terrein.


Huh dt is toch gewoon achter de 3FM stage zoals “altijd” ?


Nee, jou afbeelding is de plattegrond van Pinkpop 2016.

De plattegrond van 2017 heeft in de tent “Brighlands Stage” staan.
Tevens is rechts van 3FM-stage het vakje ‘WC” en het vakje (waar in 2016) het “B” logo van het Speciale Bieren Terras was, zijn omgewisseld in 2017.

zie ook dit berichje van Festileaks
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
648
717
Miss dat @Indiaantje89 het grote terras voor de bierkrat bedoelt, dat staat achter de 3fm stage.
Het speciale bieren terras was vorig jaar toch nieuw? Als het nu iets verder naar achter ligt, ben ik er bang voor dat het niet open is tijdens de headliners, erg jammer ?
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.305
885
…dan te bedenken dat het eigenlijk dus de bedoeling was dat Foo Fighters het festival af zou sluiten en dat ook zo in ‘hun’ agenda zo vermeld hadden ( op 12 juni… )

Geloof je dit nou echt?! Come on! Jan lult maar wat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.563
DennisvdBr wrote:
…dan te bedenken dat het eigenlijk dus de bedoeling was dat Foo Fighters het festival af zou sluiten en dat ook zo in ‘hun’ agenda zo vermeld hadden ( op 12 juni… )

Geloof je dit nou echt?! Come on! Jan lult maar wat.
ja, geloof ik!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.563
Cootje wrote:
Het speciale bieren terras was vorig jaar toch nieuw? Als het nu iets verder naar achter ligt, ben ik er bang voor dat het niet open is tijdens de headliners, erg jammer

Dit zijn geen grapjes!! :p
is idd mijn conclusie ook voor het Bijzondere Bieren Terras...
Dus tijdens Kensington ben ik hier.
Tijdens Bieber / Garrix voor de Bierkrat aan de rechter zijde voor de frietkraam... (denk ik)
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
509
67
Ach lekker boeien waar wat staat.
Er staan weinig mensen dit jaar.
Wat een dramatisch slechte kaartverkoop.
Dagtickets 12.000 en 13.000 verkocht..
Whaha.
Deksel op de neus.!
Goedzo.
De vaste pinkpop ganger haakt af jan.! ????
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.563
Hier is 'ie dan! De nieuwe videoclip van The Ten Bells: “Commence”, van hun EP ‘Hear Ye, In HD’, die vol staat met vuige dansbare rock en catchy riffs.
Dit nummertje bevalt me (ook) wel enorm goed...
Motiveert wel heel erg om die dag tijdig aanwezig te zijn imo !!! :mrgreen:

The Ten Bells, Pinkpop 2017 opener, Brightlands Stage zaterdag 3 juni 14:30 )

[video]https://youtu.be/NxFVhxXyon0[/video]
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
De weekendtickets op ticketswap staan nu op 130 euro...dus als iemand nog goedkoop een weekend wil gaan....Go Swap.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.305
885
De weekendtickets op ticketswap staan nu op 130 euro…dus als iemand nog goedkoop een weekend wil gaan….Go Swap.

Nog een week wachten is mijn advies. Er staan nog 200+ weekendtickets op Ticketswap, dus die prijzen zakken nog verder richting €100/€110.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken