Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Als ik één ding heb geleerd, dan is het dat Pinkpopgangers nogal gek zijn op bier.

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij het Bijzondere Bieren Terras? Ik hou (jammer genoeg) niet van bier. Tenzij er een smaakje, zoals citroen of aardbei etcetera. aanzit.
Ben meer van de wijn, cocktails en sterke drank :lol:

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij het Bijzondere Bieren Terras? Ik hou (jammer genoeg) niet van bier. Tenzij er een smaakje, zoals citroen of aardbei etcetera. aanzit.
Ben meer van de wijn, cocktails en sterke drank
1f606.svg
Heel simpel, voor (ik dacht 2 bonnen) een speciaal biertje drinken....

het Brand Bijzondere Bieren Terras. Net als vorig jaar kunnen echte bierliefhebbers hun lol weer op op Pinkpop, want aan speciaalbieren geen gebrek. UP, Weizen, Saison, IPA, Lentebock en Imperator: het is er allemaal. Nieuw dit jaar is Brand Ongefilterd Pilsener, een pilsener waarbij de gist is achtergebleven en het bier troebel is. Het resultaat is een pils met een zachte volle smaak en frisse afdronk. Ander nieuw bier is Brand Porter, winnaar van de Brouwwedstrijd 2016. Dit bier, dat zich kenmerkt door een rijk aroma van karamel en verse koffie, is nog niet te koop maar wel al exclu- sief op Pinkpop te drinken.
Deze mooie bieren van Brand worden niet getapt in een gewoon festivalbekertje, maar in een bijzonder speciaalbierglas van hard plastic.

Nou, we (schoonzus & ik) zijn er uit.
Dit is zo'n beetje onze guideline / spoorboekje

Zaterdag: The Ten Bells - Chef'Special - Kaiser Chiefs - Kensington - Justien Bieber - Martin Garrix
Zondag - (misschien Anne-Marie) - Gavin James - (misschien My Baby) - Clean Bandit - Birdy - Imagine Dragons - Sean Paul - Green Day
Maandag - Gutterdammerung - Machine Gun Kelly - Seasick Steve - Rag'N'Bone Man - Sum 41 - Passenger - Live - System of a Down - Kings of Leon

Aangezien ik dit jaar op camping A wil logeren vraag ik mij af hoe laat het handig is er te zijn volgende week?? Hoe laat staat hij vaak al vol?
En vorig jaar zag ik dat je aan de kant van het festival naar binnen kon met je spullen, alleen nu op de plattegrond zie ik hier alleen uitgang staan en bij de Einsteinstraat is dan de ingang.
Was dit afgelopen jaren ook zo of mag je ook aan de kant van de festivalingang naar binnen??

Zo, ff een clashfindertje ingevuld

Ik mag naar Pinkpop, ik ga vrijwilligen en heb heeeeerlijke tijden! Zaterdag 22:00 - 06:00 en Dinsdags van 06:00 - 14:00

Ideaal dus! Mis ik kindsterretje bieber mooi!

https://clashfinder.com/s/2017pinkpop/?hl1=jamest,whitel,chefsp,kaiser,jacksa,mybaby,biffyc,greend,machin,seasic,ragnbo,sum41,passen,prophe,system,live,kingso&hl2=fivefi,richar,cleanb,charmf,rancid&

Blauw = Misschien, op zaterdag ivm dienst, tijdens Clean Bandit wil ik een heel mooie plek voor Biffy zien te krijgen en Rancid dan wil ik goede plek voor Green Day ook wel..

Voor wie nog goedkoop een weekendje wil: bij een 2-jaar abonnement op OOR (€134) een gratis weekendticket.

http://oor.nl/#!/articles/cadeau_pinkpop_passe_partout_bij_een_abonnement/action

Zaterdag is een meeeeh dag maar ik ben naar Dauwpop geweest op hemelvaartsdag en ik moet zeggen dat Chef Special me heel erg meeviel. Die nieuwe plaat heeft echt een paar leuke meebleernummers. Echt festivalnummers. Dus ik zou zeggen op een afstand met een drankje.

Chef special vind ik, of het nu je smaak is of niet, live gewoon heel erg goed. En hebben ook nog eens een eigen sound.

Over bier gesproken: hoeveel minderjarigen zullen proberen geld te geven aan de 18-plussers zodat zij drank kunnen halen voor hen?

In de feesttent veel, is altijd al zo geweest, voor mij geen probleem, lekker zuipen kindjes

Over bier gesproken: hoeveel minderjarigen zullen proberen geld te geven aan de 18-plussers zodat zij drank kunnen halen voor hen?
Gebeurt toch gewoon overal op elk festival? Wat maakt het uit zelfs

Users who are viewing this thread