Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Zo daar gaan we!!
Een van de meest drukke dagen bij Festileaks.

Volg Festileaks vandaag voor het laatste nieuws en de laatste geruchten : link: http://festileaks.com/2017/03/volg-de-pinkpop-persconferentie-2017/

Mocht er iemand mij willen vinden straks, heb een grijze pet, grijze broek, een baseball-vest (wit met zwarte mouwen) en een Foo Fighters tshirt.

Ben waarschijnlijk van plan onder in de zaal te staan, denk rechts voor.

Zo vandaag... LETS GO!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Zo daar gaan we!!
Een van de meest drukke dagen bij Festileaks.

Volg Festileaks vandaag voor het laatste nieuws en de laatste geruchten : link: http://festileaks.com/2017/03/volg-de-pinkpop-persconferentie-2017/

Mocht er iemand mij willen vinden straks, heb een grijze pet, grijze broek, een baseball-vest (wit met zwarte mouwen) en een Foo Fighters tshirt.

Ben waarschijnlijk van plan onder in de zaal te staan, denk rechts voor.

Zo vandaag… LETS GO!!
btw, ik vertrek denk ik rond 9 uur, ben ik waarschijnlijk 11,30 bij Paradiso voor de deur.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Nog een laatste voorspelling?

Ik hoop, maar verwacht niet, op zaterdag Aerosmith op zondag Eddie Vedder en maandag Bon Jovi. ;)

Realistisch lijken me:
Live (the band), Rancid, Imagine Dragons, Prophets of Rage, Macklemore, Rag N Bone Man, James Blunt, Halsey, Danko Jones, Slaves, In Flames, Chef'Special, Blaudzun, Haevn, Indian Askin, Rondé, Broederliefde, St Tropez, Call it Off, Statesmen, Tash Sultana, Wakrat.

De grote verrassing kan wel een ziten in Borsato of zo...

We gaan het meemaken!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Veel plezier alvast aan iedereen die er vandaag (ook) bij is. Ook alvast succes voor Dennis om de line-up te verdedigen ;).
Hoop op een twee á drie leuke namen per dag en dan ben ik wel weer van de partij.
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1
Ik hoop dat er wat te genieten valt voor de aanwezigen! Ik moet het dit jaar helaas via een livestream gaan volgens i.v.m. werk. Fingers crossed voor een mooie line up!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505
Ik hoop dat er wat te genieten valt voor de aanwezigen! Ik moet het dit jaar helaas via een livestream gaan volgens i.v.m. werk. Fingers crossed voor een mooie line up!

Waar is de livestream dit jaar? Site van Pinkpop zelf?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
Ik kan helaas niet komen of de livestream volgen. Dus als iemand mij kan aangeven hoeveel boeeee er word geroepen bij het omroepen van Bieber? Want dat wil ik eigenlijk niet missen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
Hammersmith wrote:
Ik hoop dat er wat te genieten valt voor de aanwezigen! Ik moet het dit jaar helaas via een livestream gaan volgens i.v.m. werk. Fingers crossed voor een mooie line up!


Waar is de livestream dit jaar? Site van Pinkpop zelf?
Via festileaks natuurlijk!

Veel plezier aan iedereen die gaat vanmiddag en hopelijk komen er nog wat mooie dingen uit de koker!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Festileaks is het Pinkpop Liveblog gestart. We houden de hele dag alles bij via http://festileaks.com/2017/03/volg-de-pinkpop-persconferentie-2017/
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Guus Meeuwis, Rancid en Five Finger Death Punch kunnen op de lijst erbij. Zelf vind ik Guus Meeuwis in ieder geval tien keer leuker dan Marco Borsato
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.501
763
Guus Meeuwis, Rancid en Five Finger Death Punch kunnen op de lijst erbij. Zelf vind ik Guus Meeuwis in ieder geval tien keer leuker dan Marco Borsato

Het kan, alleen staat 5FDP wel exclusief in 013 op 12 juni.
http://www.013.nl/programma/4411/five-finger-death-punch
 

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
JB. wrote:
Oasiss wrote:
Guus Meeuwis, Rancid en Five Finger Death Punch kunnen op de lijst erbij. Zelf vind ik Guus Meeuwis in ieder geval tien keer leuker dan Marco Borsato


Het kan, alleen staat 5FDP wel exclusief in 013 op 12 juni.
http://www.013.nl/programma/4411/five-finger-death-punch


Ja, excuses. Ik dacht dat Pinkpop dit zelf twitterde, maar het is geen officiële bron.

De site van @pinkpoppers is redelijk betrouwbaar de afgelopen jaren dus verwacht dat ze juist zijn

UPDATE : zij melden ook dat LIVE op pinkpop zal staan
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Nou, ik ben benieuwd. Ik verwacht er helemaal niks van dus kan alleen maar meevallen dan denk ik.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Eric Corton:

De editie wordt traditiegetrouw geopend door de winnaar van nu of nooit. Ik weet niet meer wie dat vorig jaar was, jullie wel?

Hier zijn de ....

Ouch.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
Heb ik me extra een toiletbreak gepakt 20 minuten na de start. Zijn er nog geen namen. Dat is een heel erg mislukte break dan :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken