Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
alter bridge 6 juni in 013.. lijkt me ook wel uitgesloten daardoor of niet?

Helaas is ook dit een exclusieve show. Deze jongens mochten van mij echt wel op Pinkpop komen :(
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
alter bridge 6 juni in 013.. lijkt me ook wel uitgesloten daardoor of niet?

verdorie...
Dat is wel vlak na Pinkpop.
Staat in ieder geval eens een keer niet 'exclusief' bij, maar de kans is nihil.
Heel jammer, had ze heel graag op Pinkpop er bij gehad :(

Lijkt mij eigenlijk wel of de acts die naar FortaRock zouden (kunnen) gaan naar 013 geloodst worden rond die periode...

edit : wel exclusief!!
BEVESTIGD: De heren van Alter Bridge komen op dinsdag 6 juni naar 013 voor een exclusieve Nederlandse show. De ticketverkoop start zaterdag 11 februari om 10.00 via 013.nl
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
erik90 wrote:
alter bridge 6 juni in 013.. lijkt me ook wel uitgesloten daardoor of niet?


verdorie…
Dat is wel vlak na Pinkpop.
Staat in ieder geval eens een keer niet ‘exclusief’ bij, maar de kans is nihil.
Heel jammer, had ze heel graag op Pinkpop er bij gehad
1f641.svg


Lijkt mij eigenlijk wel of de acts die naar FortaRock zouden (kunnen) gaan naar 013 geloodst worden rond die periode…
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Zag het idd nog Pim... thnx
Lijkt mij eigenlijk wel of de acts die naar FortaRock zouden (kunnen) gaan naar 013 geloodst worden rond die periode…

edit : wel exclusief!!

BEVESTIGD: De heren van Alter Bridge komen op dinsdag 6 juni naar 013 voor een exclusieve Nederlandse show. De ticketverkoop start zaterdag 11 februari om 10.00 via 013.nl
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
alter bridge 6 juni in 013.. lijkt me ook wel uitgesloten daardoor of niet?

Joh, dit verbaast mij wel hoor. Alter Bridge had ik zeker wel op Pinkpop verwacht als stevigere dagopvulling/sub. Begin me ondertussen af te vragen wie er wel staan.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
erik90 wrote:
alter bridge 6 juni in 013.. lijkt me ook wel uitgesloten daardoor of niet?


Joh, dit verbaast mij wel hoor. Alter Bridge had ik zeker wel op Pinkpop verwacht als stevigere dagopvulling/sub. Begin me ondertussen af te vragen wie er wel staan.
013 Kaapt gewoon een boel mooie namen weg die ik graag zelf op Pinkpop had gezien. Niet zo'n heel erg slimme zet van MOJO vind ik
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
De moed zakt me in mijn schoenen als ik zie dat de bands die rond Pinkpop in Europa zijn en die ook nog een leuke naam zouden zijn voor het dagprogramma steeds in een ander zaal/festival staan.

Wat blijft er nog over?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ik had wel verwacht dat Pinkpop met het uitvallen van Fortarock een aantal hardere namen uit die vijver zou vissen. Maar tot nu toe heeft 013 bijna alles daarvan exclusief, behalve SOAD..
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Qua hardere namen verwacht ik dat we het beste naar de line up van Graspop kunnen kijken.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Qua hardere namen verwacht ik dat we het beste naar de line up van Graspop kunnen kijken.

Inderdaad. Tot nu toe heeft 013 daarvan pas Alter Bridge, Evanescence, Primus en Five Finger Death Punch.
Bands als Sabaton, A Day To Remember, In Flames of Europe zouden best op pinkpop kunnen toch?

Edit: Epica heeft ook al eerder op pinkpop gestaan (2010 en 2014) dus die zouden er ook zo maar weer kunnen staan
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Pim wrote:
Qua hardere namen verwacht ik dat we het beste naar de line up van Graspop kunnen kijken.



Inderdaad. Tot nu toe heeft 013 daarvan pas Alter Bridge, Evanescence, Primus en Five Finger Death Punch.
Bands als Sabaton, A Day To Remember, In Flames of Europe zouden best op pinkpop kunnen toch?

Edit: Epica heeft ook al eerder op pinkpop gestaan (2010 en 2014) dus die zouden er ook zo maar weer kunnen staan
Vorige pagina hadden we inderdaad ook al over A Day To Remember gesproken, vooral aangezien 3FM ze de laatste tijd begint te draaien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik had wel verwacht dat Pinkpop met het uitvallen van Fortarock een aantal hardere namen uit die vijver zou vissen. Maar tot nu toe heeft 013 bijna alles daarvan exclusief, behalve SOAD..

Precies, zo dacht ik ook al.
Het is net alsof 013 veel 'harde' namen die periode 'exclusief' in Tilburg heeft staan die wel potentiële FortaRock kandidaten waren/zijn...

Ik vind het HEEL opvallend !

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
behalve SOAD..
Precies, zo dacht ik ook al.
Het is net alsof 013 veel ‘harde’ namen die periode ‘exclusief’ in Tilburg heeft staan die wel potentiële FortaRock kandidaten waren/zijn…

Ik vind het HEEL opvallend !

De vlaaien.....
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
behalve SOAD..
Precies, zo dacht ik ook al.
Het is net alsof 013 veel ‘harde’ namen die periode ‘exclusief’ in Tilburg heeft staan die wel potentiële FortaRock kandidaten waren/zijn…

Ik vind het HEEL opvallend !

De vlaaien…..

misschien eerder de brabantse worstenbroodjes die ze naar Tilburg lokken ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zeg Dennis, kan iemand vanuit Festileaks eens niet contact opnemen met PP met de vraag wanneer ze weer eens wat bekend gaan maken. Deze week, volgende week, persconferentie?? Wie weet??

Hier geen reactie op gehad zeker of toch maar niet gevraagd??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
PJ wrote:
Zeg Dennis, kan iemand vanuit Festileaks eens niet contact opnemen met PP met de vraag wanneer ze weer eens wat bekend gaan maken. Deze week, volgende week, persconferentie?? Wie weet??


Hier geen reactie op gehad zeker of toch maar niet gevraagd??

Plato : “ Wise men speak because they have something to say; fools because they have to say something. ”
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
PJ wrote:
PJ wrote:
Zeg Dennis, kan iemand vanuit Festileaks eens niet contact opnemen met PP met de vraag wanneer ze weer eens wat bekend gaan maken. Deze week, volgende week, persconferentie?? Wie weet??


Hier geen reactie op gehad zeker of toch maar niet gevraagd??


Plato : “ Wise men speak because they have something to say; fools because they have to say something. ”

Jaja, jij weet meer dus.......... :wink:
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
DennisvdBr wrote:
PJ wrote:
PJ wrote:
Zeg Dennis, kan iemand vanuit Festileaks eens niet contact opnemen met PP met de vraag wanneer ze weer eens wat bekend gaan maken. Deze week, volgende week, persconferentie?? Wie weet??


Hier geen reactie op gehad zeker of toch maar niet gevraagd??


Plato : “ Wise men speak because they have something to say; fools because they have to say something. ”


Jaja, jij weet meer dus……….
1f609.svg
That´s classified...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken