Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.423
629
Deze maand komt Metallica trouwens met Europese data. Ik weet toch al dat dit rond september is. Maar als dit bevestigd word, is het toch weer een grotere kans voor 2018. dus vind ik best wel noemenswaardig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Deze maand komt Metallica trouwens met Europese data. Ik weet toch al dat dit rond september is. Maar als dit bevestigd word, is het toch weer een grotere kans voor 2018. dus vind ik best wel noemenswaardig.
Yep, hadden we al in het Metallica-topic gezien ;)

Maar idd, Pinkpop 2018 is wel een kanshebber rijker
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
zullen we er weer een PJ gerucht tegen aangooien? Nou bij deze dan.

Eddie zou eind juni wat solo optredens gaan geven (http://www.rockol.it/news-669363/eddie-vedder-concerti-italia-nel-giugno-2017) misschien dat hij voor die tijd wel even in Landgraaf kan langs komen. Solo geen afsluiter, maar ach tis toch een beetje Pearl Jam

Italiaanse geruchten hebben we er al meer van gehad de laatste tijd omtrent Pearl Jam. Ik geloof er weinig van. Het is wel heel erg stil rondom Pearl Jam de laatste tijd, ik vermoed voorlopig dan ook geen concerten..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
sander wrote:
zullen we er weer een PJ gerucht tegen aangooien? Nou bij deze dan.

Eddie zou eind juni wat solo optredens gaan geven (http://www.rockol.it/news-669363/eddie-vedder-concerti-italia-nel-giugno-2017) misschien dat hij voor die tijd wel even in Landgraaf kan langs komen. Solo geen afsluiter, maar ach tis toch een beetje Pearl Jam


Italiaanse geruchten hebben we er al meer van gehad de laatste tijd omtrent Pearl Jam. Ik geloof er weinig van. Het is wel heel erg stil rondom Pearl Jam de laatste tijd, ik vermoed voorlopig dan ook geen concerten..

Stomme is dat ik speculaties over een solo tour vaker gelezen heb. Dat hij niet vies is van een solo tour. Dat er wat boekers nerveus worden.
Er zal iets gebeuren dus, is mijn conclusie...
Dit gerucht met 12 juni, is wel heeel dicht tegen Pinkpop aan, voor een nog (mogelijk) aan te kondigen tour, iets om ontwikkeling van te volgen...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Frank Carter & The Rattlesnakes hebben momenteel 8 Europese zomerdata staan. 5 van de 8 shows zijn op festivals waar SOAD die dag headliner is. Leek me interessant om even mee te geven.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Richard Ashcroft... mooie boeking hoor. Heb hem vorige zomer gezien op Lokerse Feesten: uitstekende setlist, de attitude is er uiteraard en hij heeft (nog altijd) de beste stem uit de Britpop. Enig minpunt: hopelijk heeft hij nu een live-toetsenist mee, want dat kwam allemaal uit een doosje.
 

CORTEZ

Nieuw lid
11 feb 2017
3
0
ik heb Richard Ashcroft in december gezien in the O2 arena met symfonisch orkest! hij was in bloedvorm! Top optreden!

 

Jasper Kuipers

Playlistbediener
22 dec 2016
25
0
Vandaag de Grammy Awards. Justin Bieber een aantal keer genomineerd. Als hij wat Grammy Awards in de wacht zal slepen... denken jullie dat hij dan morgen aangekondigd gaat worden voor Pinkpop...????? 8-O
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Vandaag de Grammy Awards. Justin Bieber een aantal keer genomineerd. Als hij wat Grammy Awards in de wacht zal slepen… denken jullie dat hij dan morgen aangekondigd gaat worden voor Pinkpop…?????
1f62f.svg
Beste Jasper, het is zondag. Dan praten we hier niet over een zeker Candees tieneridool ;-)
 

Maarten1617899558

Playlistbediener
3 okt 2016
42
0
Jasper Kuipers wrote:
Vandaag de Grammy Awards. Justin Bieber een aantal keer genomineerd. Als hij wat Grammy Awards in de wacht zal slepen… denken jullie dat hij dan morgen aangekondigd gaat worden voor Pinkpop…?????
1f62f.svg



Beste Jasper, het is zondag. Dan praten we hier niet over een zeker Candees tieneridool
1f609.svg

Ik houd dit derest van de week het liefst ook achterwegen.
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1
Waarom kan Pinkpop zelf niet naar buiten komen met het nieuws over Richard Ashcroft? De hele wereld weet het al en Pinkpop houdt de lippen stijf op elkaar??
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.009
3.696
Misschien omdat t weekend is? En een lossr aankondiging van Ashcroft heeft ook weinig nut, dus wat maakt t uit.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Hammersmith wrote:
Waarom kan Pinkpop zelf niet naar buiten komen met het nieuws over Richard Ashcroft? De hele wereld weet het al en Pinkpop houdt de lippen stijf op elkaar??


Dit hebben ze andere jaren ook niet gedaan met zelfbevestigingen.

Heel blij zal PP hier niet mee zijn. Het lijkt me dat hier toch ook afspraken over gemaakt zijn? Maar zelfs bij Green Day ging het mis.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
JB is niet de grote winnaar bij de Grammy's. Ik herhaal JB is niet de grote winnaar bij de Grammy's.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken